Basser 06.02.2007 01:56:02 | |
---|
Oikeastaan ihan nokkela heitto mailbag:iltä... Basisitilla on aina neljä ystävää... (Tai jopa viisi...) |
masterhat 06.02.2007 02:15:36 (muokattu 06.02.2007 02:16:51) | |
---|
nolo tunnustaa, mutta mun mielestä new rose on gunnareiden paras koskaan levyttämä biisi, eikä sekään taida olla niiden oma biisi vai onko? sen takia ei orkesteri ole koskaan kauhesti viehättänytkään muutakun hienon logon ja Axlin sekä Slashin mainion stailin vuoksi. Ja onhan se hyvä kappale. Radio City osasi raiskata mainiosti bändin kun bändin. huoh Aloin jopa vierastamaan kovasti arvostamaani Pearl Jamia cityn ansiosta Head like a hole |
Folcce 06.02.2007 11:49:36 | |
---|
vai onko? Ei. The Damnedin. Kävivät viime vuonna Suomessakin vetäsemässä sen. Bisse on hyvää ja kossu |
Sälski 06.02.2007 16:34:15 | |
---|
No onko ennen muka annettu julkaisu päivää CD:stä? ei ne sitä oikeesti voi enään lykätä kyl axlkin väsyy moiseen pelleilyyn, hope so... en tiedä yhtään mitä odottaa CD:lltä en ole kovin suuri the axl n' the unknown band(Gn'R??) fani, mutta kun olen kova Guns n roses fani niin pakko se on ostaa. Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
HaloOfFlies 06.02.2007 22:28:09 | |
---|
Uudesta levystä en tiedä, mutta Axl täyttää tänään 45 vuotta. Onnea! Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Hammermul 07.02.2007 00:01:11 (muokattu 07.02.2007 00:01:44) | |
---|
Uudesta levystä en tiedä, mutta Axl täyttää tänään 45 vuotta. Onnea! Kattos pentelettä, onnea. Ei mun kitarakalenteri näytä tän päivän kohdalla kuin Bob Marleyn synttäriä... 'kele E: Heh, myöhästyin, vaihtui päivä jo. Bombing for peace is like fucking for virginity. |
Jussi Guitar 08.02.2007 03:10:27 | |
---|
Play.com ilmoittaa, että levystä voi tästä päivästä alkaen tehdä ennakkotilauksia ja levyn julkaisupäiväksi on sivustolla merkitty 5. maaliskuuta. Mitä tuo sitten varmistaa, ehkei mitään, kunhan vaan ilmoittelen. Suomi voittaa jalkapallon Euroopanmestaruuden ennemmin ku toi levy näkee Vaasan Anttilaa. Motto:
Minoon aina oikias, silloonki ku moon vääräs! |
Groovelover 08.02.2007 20:01:40 | |
---|
Suomi voittaa jalkapallon Euroopanmestaruuden ennemmin ku toi levy näkee Vaasan Anttilaa. Tai maailmanmestaruuden. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
Mustikkamuffinssi 08.02.2007 20:57:46 | |
---|
Suomi voittaa jalkapallon Euroopanmestaruuden ennemmin ku toi levy näkee Vaasan Anttilaa. Onko vika levyn julkaisussa vai Vaasan Anttilassa? "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
bedlam 08.02.2007 22:50:00 (muokattu 08.02.2007 22:50:08) | |
---|
Onko vika levyn julkaisussa vai Vaasan Anttilassa? Ei vaan Suomen jalkapallomaajoukkueessa. Paitsi nyt voitais melkein päästä itse kisoihin jopa mukaan, jos oikein tsempataan. Peukut pystyyn! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jussi Guitar 09.02.2007 13:04:24 | |
---|
Ei vaan Suomen jalkapallomaajoukkueessa. Paitsi nyt voitais melkein päästä itse kisoihin jopa mukaan, jos oikein tsempataan. Peukut pystyyn! Joo mut se ei vielä riitä että päästään kisoihin, ne pitää vielä voittaa niin Axl suostuu julkasemaan sen levynsä. Motto:
Minoon aina oikias, silloonki ku moon vääräs! |
Folcce 09.02.2007 13:43:31 | |
---|
Ei taida tulla vielä maaliskuun alussa tuo levy (mistä olen todella yllättynyt). Luulisi jotain virallista kuuluneen jo, jos tuo Axlin antama "tentative release date" olisi oikea julkaisupäivä. Bisse on hyvää ja kossu |
evil666 09.02.2007 22:03:57 | |
---|
Tää kaikki on selkeetä markkina kikkaa... heitetään vähän keikkaa ja luvataan julkaista levy mahdollisimman nopeasti..keikat meni ja levyn julkaisu lykkäänty..pidetään ihmiset odottovaisina ja innokkaina..taiteilija on miettinyt et mitä pidempää ihmiset pidetään jännityksessä niin sitä kovemmin Gunnarit pysyy myös puheissa niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä..ja sit ku tämä lätty tulee niin herra Axl kerää melkoisen määrän rutikuivaa tuohta takataskuun..sit heitetään pari keikkaa ja herrat voivat ruveta miettii eläke päivien viettoa kun rahaakin on..ja sit rumba alkaa taas alusta..Axl on oravan pyörässä viel..heh.. Axl on varmaan viel 85 vuotiaana julkaisemassa jotain levyjä..jos tääki levy kestää näin pitkään..heh.. mut bisnes on bisnestä sille ei mahda mitään! Sex,drugs and rock´n roll |
Apina Behavior 11.02.2007 17:24:53 (muokattu 11.02.2007 17:26:17) | |
---|
Tää kaikki on selkeetä markkina kikkaa... heitetään vähän keikkaa ja luvataan julkaista levy mahdollisimman nopeasti..keikat meni ja levyn julkaisu lykkäänty..pidetään ihmiset odottovaisina ja innokkaina..taiteilija on miettinyt et mitä pidempää ihmiset pidetään jännityksessä niin sitä kovemmin Gunnarit pysyy myös puheissa niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä..ja sit ku tämä lätty tulee niin herra Axl kerää melkoisen määrän rutikuivaa tuohta takataskuun..sit heitetään pari keikkaa ja herrat voivat ruveta miettii eläke päivien viettoa kun rahaakin on..ja sit rumba alkaa taas alusta..Axl on oravan pyörässä viel..heh.. Axl on varmaan viel 85 vuotiaana julkaisemassa jotain levyjä..jos tääki levy kestää näin pitkään..heh.. mut bisnes on bisnestä sille ei mahda mitään! munsta tuntuu että jätetään axl ja gunnarit omaan arvoonsa, ei pidetä hirmu haloota koko ajan, levy tulee jos on tullakseen, ihan turha väitellä sen tulemisesta internetissä. axl varmaan lukee näitä viestejä agenttinsa kanssa ja hihittävät partaansa, ja miettivät että eikö pojilla oo muuta tekemistä ku ihmetellä jotain levyä :) jutellaan sit lisää ku se on tullu. itse vanhana diggarina en enää jaksa kiinnostua aiheesta, kuuntelen vanhoja, jo ilmestyneitä levyjä ja nautin niistä :) |
Johnny Buzz 12.02.2007 16:56:32 (muokattu 12.02.2007 16:56:46) | |
---|
Katotaan käyttääkö bändin levy-yhtiö tänä vuonna samaa aprillipilaa kuin viime vuonna, jolloin se ilmoitti bändin levyn ilmestyvän sen vuoden kesänä. Hieno huumorintaju yhtiöllä. |
Epik 16.02.2007 15:24:53 | |
---|
Mielenkiintoista juttua oli tuolla: http://blog.myspace.com/stevenadlersappetite Tuon väitetään olevan Steven Adlerin virallinen myspeissisivusto ja siellä mies itse kertoo jutelleensa ainakin Axlin ja Izzyn kanssa reunionhommista. Saas nähdä. |
slowdive 16.02.2007 18:44:18 | |
---|
Tuon väitetään olevan Steven Adlerin virallinen myspeissisivusto ja siellä mies itse kertoo jutelleensa ainakin Axlin ja Izzyn kanssa reunionhommista. Kaiken sen perusteella mitä Adlerista on viime vuosien aikana lukenut, en pitäisi kaverin juttuja kovinkaan varteenotettavina. Kyllähän sille varmasti räkälöitä kiertävänä narkkarina varmasti stadionit ja reunionit kelpais, veikkaanpa vaan että muu porukka on uriensa (ja voitettujen addiktioidensa?) kanssa siinä pisteessä jo että jos reunionia tulee niin se on sitten Matt Sorum, se tuskin kenenkään kiinnostusta vähentää. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
foetor ex ore 16.02.2007 19:04:31 (muokattu 16.02.2007 19:04:58) | |
---|
|
bedlam 16.02.2007 19:32:45 | |
---|
Välikysymys. Näin joskus kirppiksellä Appetite for Destructionin tällaisella kannella varustettuna http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Appetitefordestruction.jpg . Lienikö arvokas? Ei tuo nyt kovin arvokas taida olla, omastakin hyllystä löytyy. Joskus netissä näin kyllä muistaakseni useammankymmenen dollarin hinnan, saattaa siis ehkä olla arvokkaampi joissain muissa maissa. Suomessa kai tuota myytiin melkoisen paljon, sen pääkallokannen näin itse vasta vuosia myöhemmin cd-muodossa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
foetor ex ore 16.02.2007 19:47:25 | |
---|
Ei tuo nyt kovin arvokas taida olla, omastakin hyllystä löytyy. Joskus netissä näin kyllä muistaakseni useammankymmenen dollarin hinnan, saattaa siis ehkä olla arvokkaampi joissain muissa maissa. Suomessa kai tuota myytiin melkoisen paljon, sen pääkallokannen näin itse vasta vuosia myöhemmin cd-muodossa. Ok, tack. Lueskelin wikipediasta, että tuo oli levyn alkuperäiskansi joka sensuroitiin ja siitä tuli sen jälkeen haluttua tavaraa. Mietin vain, olenko kävellyt onneni ohi.. :) (Anteeksi aiheesta poikkeaminen.) |