Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 554 55 56 57 58167 168 169 170 171
Tigerstedt
01.08.2008 09:13:34

Samanlainen versio aiheesta on Come Hell or High Water:lla. Liekkö ihan normiveto siis, että RB tulee sitten kun tulee. Eikös se vietellyt enimmäkseen omissa oloissaan ne keikat.

Iteasiassa se Come Hell Or High Water taitaa olla täsmälleen sama keikka kuin Live at the NEC. Mielestäni aikalailla ponneton show niin kuvan kanssa, kuin ilmankin.
That's utter nonsense!
Voitto Ankka
01.08.2008 09:14:09 (muokattu 01.08.2008 09:14:40)
Samanlainen versio aiheesta on Come Hell or High Water:lla. Liekkö ihan normiveto siis, että RB tulee sitten kun tulee. Eikös se vietellyt enimmäkseen omissa oloissaan ne keikat.

Nuo taitavat olla sama keikka. CHoHW on kait parilta keikalta ja toi NEC on niistä se toinen kokonaan.

j.

Edit: Oho. Myöhästyin.
Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan!
J.Hollström
01.08.2008 09:19:09
Iteasiassa se Come Hell Or High Water taitaa olla täsmälleen sama keikka kuin Live at the NEC. Mielestäni aikalailla ponneton show niin kuvan kanssa, kuin ilmankin.

Musta siihen nähden ihan kovaa kamaa, kun tietää miten huono ilmapiiri bändissä silloin oli, jota Ritchien kiukuttelut (vesimuki heti kärkeen kuvaajan päälle) ei välttämättä olleet parantamassa.

Täytyykin ottaa tsekkaukseen toi DVD.
Tigerstedt
01.08.2008 09:21:35

Musta siihen nähden ihan kovaa kamaa, kun tietää miten huono ilmapiiri bändissä silloin oli, jota Ritchien kiukuttelut (vesimuki heti kärkeen kuvaajan päälle) ei välttämättä olleet parantamassa.

Joo, toki toimii paikoitellen, mutta mun mielestä siitä puuttuu semmoinen draivi. Kannattaa kattoa se DVD tosiaan, kyllä sen ihan mielellään vahtaa.
That's utter nonsense!
Voitto Ankka
01.08.2008 09:22:24

Maksamaton mainos: Ainakin Tampereen Anttilassa mukana siinä kaksi levyä 15€:lla kampanjassa.

j.
J.Hollström
01.08.2008 09:24:02 (muokattu 01.08.2008 09:24:24)
Maksamaton mainos: Ainakin Tampereen Anttilassa mukana siinä kaksi levyä 15€:lla kampanjassa.

j.

Mulla on toi omassa hyllyssä, jo oon nähnyt pariin kertaan. Mutta ajattelin että jos kattelis nyt uudestaan.
Voitto Ankka
01.08.2008 09:28:00
Mulla on toi omassa hyllyssä, jo oon nähnyt pariin kertaan. Mutta ajattelin että jos kattelis nyt uudestaan.

Mä olen taas tuota noiden audiolevyjen ja lukemieni juttujen perusteella ihan tarkoituksella vältellyt.

j.
mlehtinen
01.08.2008 09:28:09
Olen tainnut ennenkin mainostaa mutta tutustukaapas samalta kiertueelta peräisin olevaan Live in Stuttgartiin (http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:fxfrxq8rldje). Löytynee nykyään erikseenkin mutta alunperin julkaistiin yhdessä tuon surullisen kuuluisan NEC-keikan kanssa tuplaboksina. Tuon kuunneltuaan tuskin kukaan voi väittää että koko -93 kiertue olisi ollut surkea. Itse asiassa kiertue oli musiikillisesti aika kovaa tasoa kun RB näytti soittamalla mitä bändi on menettämässä...
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
Silvio Dante
01.08.2008 09:36:15
No ei oo kun ei tiiä siun salasannaa.

Kappas, emmä tiennykkään et toi kysyy salasanaa.

Tiedätsä Juki et miten asetuksen saa pois, ettei kysy salasanaa? Yritin vaan en onnistunut.
Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!"
sarkjan
01.08.2008 09:40:59
Löytyy CD ja DVD Come Hell or High Waterista. CD on koostettu useammasta keikasta (Saksa/Englanti) kun taas DVD sit pelkästään Birminghamista.

Huonosta ilmapiiristä huolimatta soittavat mielestäni paljon paremmin kuin esim. kultaisella 80-luvulla ;-) Ritsi soittaa hyvin ja maltillisen tyylikkäästi.
Can we have everything louder than everything else?
Crossroad
01.08.2008 09:54:18
Löytyy CD ja DVD Come Hell or High Waterista. CD on koostettu useammasta keikasta (Saksa/Englanti) kun taas DVD sit pelkästään Birminghamista.

Huonosta ilmapiiristä huolimatta soittavat mielestäni paljon paremmin kuin esim. kultaisella 80-luvulla ;-) Ritsi soittaa hyvin ja maltillisen tyylikkäästi.

tuolla kierueella itseasiassa bändi oli todella kovassa vedossa ja etenkin blackmore oli iskussa.sinällään surkuhupaisaa että juuri tuohon videotallenteeseen sattui ritchielle herne nenään.no toisaalta sillä helsingin keikallakin ritchie oli varsinainen mörrimöykky ja tyytyi juttelemaan silmät kiinni stratonsa kanssa.ritchien pukuhuoneen yllä luki muuten gillanin mukaan "mäyrän kolo"
J.Hollström
01.08.2008 10:04:20
Mä olen taas tuota noiden audiolevyjen ja lukemieni juttujen perusteella ihan tarkoituksella vältellyt.

j.

Kannattaa hommata tuo DVD. Alun pakkopullabiisien Highway Star ja Black Nightin (jotka Ritchie pelleilee läpi) alkaa toimimaan, ja sitä peräänkuulutettua näyryyttäkin löytyy.

Biisien välissä olevat haastattelut on asiaa.
sarkjan
01.08.2008 10:06:33
Toisaalta ovatkohan kaikki nöyryyden ylistäjät tutustuneet Blackmore's nightiin? Voihan olla myöskin niin että herra on vanhetessaan tullutkin nöyremmäksi eikä olekaan enää niin paska kitaristi?

Heh. Nykyiselläänhän se tosiaan komppailee ihan kiltisti muiden mukana.
J.Hollström
01.08.2008 10:08:10
Kappas, emmä tiennykkään et toi kysyy salasanaa.

Tiedätsä Juki et miten asetuksen saa pois, ettei kysy salasanaa? Yritin vaan en onnistunut.

Toi musakansio johon oot laittanut taitaa olla vielä beta-vaiheessa. Tee joku muu hakemisto ja laita sinne, niinkuin esim. näin:

http://juki.1g.fi/mp3/Juttuja/highwaystar_gtr.mp3

Tässä siis se ko. kitararaita Highway Starista. Hyvin räkii skitta...
Borlag
01.08.2008 10:08:30

tuolla kierueella itseasiassa bändi oli todella kovassa vedossa ja etenkin blackmore oli iskussa.sinällään surkuhupaisaa että juuri tuohon videotallenteeseen sattui ritchielle herne nenään.no toisaalta sillä helsingin keikallakin ritchie oli varsinainen mörrimöykky ja tyytyi juttelemaan silmät kiinni stratonsa kanssa.ritchien pukuhuoneen yllä luki muuten gillanin mukaan "mäyrän kolo"

Samalla keikallahan Ritchie veti herneen nenään kun kuvausryhmä tuli bändin ja yleisön väliin, siitä huolimatta että niin Ritchie kuin koko muukin bändi oli samasta asiasta varoitellut jo aikaisemmin. No, kun kuvaajat eivät totelleet, niin Ritchie päätti napata vesipullon ja viskata sillä erästä kameramiestä. Sattui heittämään sen verran huonosti että pullo lensi kaaressa ja meinasi osua Gillania päähän, josta tapeltu eri lehtien välityksellä siitä lähtien.

Kyseisellä kiertueella koko bändi repi itsestään irti hemmetin kovia esityksiä, yrittäen kokoajan laittaa toistaan paremmaksi. Varsinkin Blackmore ja Gillan harrastivat tätä kilpailua. En todellakaan allekirjoittaisi sitä väitettä että tuo olisi ollut huono kiertue, päinvastoin.
J.Hollström
01.08.2008 10:56:58
Mielestäni aikalailla ponneton show niin kuvan kanssa, kuin ilmankin.

En allekirjoita tätä. Täähän on ihan timanttia. Uudet biisit wörkkii komeesti, The Battle Rages On varsinkin.
Voitto Ankka
01.08.2008 11:12:10
En allekirjoita tätä. Täähän on ihan timanttia. Uudet biisit wörkkii komeesti, The Battle Rages On varsinkin.

Kai toi nyt on sitten pakko käydä hakemassa tänään. The Battle Rages On kuuluu ehdottomiin Purple-suosikkeihini. Siis biisi. On se levykin hyvä.

j.
sarkjan
01.08.2008 11:19:08
Kai toi nyt on sitten pakko käydä hakemassa tänään. The Battle Rages On kuuluu ehdottomiin Purple-suosikkeihini. Siis biisi. On se levykin hyvä.

j.

Voin kyllä suositella myös.

Jos pitäis valita vaikkapa live levyistä Nobody's Perfect tai Come Hell Or High Water, niin ehdottomasti jälkimmäinen kestää kuuntelua paremmin. Toimii.
mlehtinen
01.08.2008 11:27:19

Jos pitäis valita vaikkapa live levyistä Nobody's Perfect tai Come Hell Or High Water, niin ehdottomasti jälkimmäinen kestää kuuntelua paremmin. Toimii.

Joojoo mutta kun se Live in Stuttgart on vielä paljon parempi. Tuplalevyllä koko keikka ja ihan huippua alusta loppuun!
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
Borlag
01.08.2008 11:37:32

Joojoo mutta kun se Live in Stuttgart on vielä paljon parempi. Tuplalevyllä koko keikka ja ihan huippua alusta loppuun!

Jep, ehdottomasti paras julkaisu vuoden '93 kiertueelta. Jos sattuu sen Live In Europe boksin löytämään jossa niin NES kuin Stuttgart keikat kokonaisudessaan, niin aina parempi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)