Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 553 54 55 56 57137 138 139 140 141
Musta Arkipyhä
16.09.2013 08:48:09
BigPapa: Melko horjuvaa logiikkaa. Jos sanotaan olevan hyviä sävellyksiä, niin kyllä kai niiden olisi jollain tapaa pitänyt helisyttää kelloja ja jäädä mieleen.

Siis jos joku biisi ei jää sinun mieleen se ei ole hyvä kenenkään muunkan mielestä?

Mutta kun ei, ei sitten millään. Vaikka silleen kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään.

Jos ei sulle tartu niin se ei tarkoita etteikö Hanoin biisit olis monelle muulle riittävän hyviä.

Koettakaa nyt ottaa hiukka objektiivisempi ote.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
BigPapa
16.09.2013 11:23:59 (muokattu 16.09.2013 11:24:55)

PsychedelicWarlord: Huomattavasti vähemmän kuin Hanoilla.

No en sanois jos koko tuotanto katsellaan.

Miksi pitäisi tulla?

Olihan se listattu tuolla Hanoi Rocksin biisiksi.

Boyakasha: Kyllä minä muistan ainakin nämä:

32) Up Around the bend
BigPapa
16.09.2013 11:27:55 (muokattu 16.09.2013 11:28:16)

PsychedelicWarlord: Siis jos joku biisi ei jää mieleen se ei ole hyvä kenenkään muunkan mielestä?

Missä olen näin sanonut. Enhän m inä voi vastata kuin omasta mielipiteestäni.
Se mitä mieltä kukin on, on ihan jokaisen oma asia.

Jos ei sulle tartu niin se ei tarkoita etteikö Hanoin biisit olis monelle muulle riittävän hyviä.

Missä olen näinkään sanonut. Varmaan monelle kelpaa ja sitten taas monelle ei.

Koettakaa nyt ottaa hiukka objektiivisempi ote.

Tätä suosittelen myös.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 11:43:39
BigPapa:Tätä suosittelen myös.

Niin mäkin.Sulle nimittäin.Heti ekassa kommentissa otat näkökulman joka pohjaa omaan subjektiiviseen näkökulmaan.Se mitä mieltä kukin on Andysta kun ei kuitenkaan ole mikään pointti tässä vaan se onko se saanut mitään merkittävää urallaan aikaan.Ja onhan se saanut.Se miten merkittävää se on onkin sitten jo toinen keskustelun aihe ,mutta sellanen heitto ettei Andy ole saanut urallaan mitään aikaan on silkkaa paskapuhetta.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 11:45:15 (muokattu 16.09.2013 11:49:45)
Big Papa: No en sanois jos koko tuotanto katsellaan.

No lasketaas:

Hanoi Rocks:
Up Around The Bend
Lightnin' Bar Blues

Hurriganes:
I will stay
I saw her standing there
Roadrunner
Tallahassee Lassie
Good Morning Little Schoolgirl
My Only One
Say Mama

Joku muu voi jatkaa.Mutta suunta on aikas selvä.

BigPapa: Olihan se listattu tuolla Hanoi Rocksin biisiksi.

Katos.Virhe listauksessa.Siellä on kuitenkin kolmisenkymmentä muutakin biisiä.
BigPapa
16.09.2013 11:46:16 (muokattu 16.09.2013 11:47:02)

PsychedelicWarlord: Niin mäkin.Sulle nimittäin.Heti ekassa kommentissa otat näkökulman joka pohjaa omaan subjektiiviseen näkökulmaan.Se mitä mieltä kukin on Andysta kun ei kuitenkaan ole mikään pointti tässä vaan se onko se saanut mitään merkittävää urallaan aikaan.Ja onhan se saanut.Se merkittävää se on onkin sitten jo toinen keskustelun aihe ,mutta sellanen heitto ettei Andy ole saanut urallaan mitään aikaan on silkkaa paskapuhetta.

Jokaisella varmaan on siitä oma mielipide onko saanut mitään merkittävää urallaan aikaan. Mun mielestä ei, sun mielestä on. Mielipiteen kumoaminen on melko turhanaikaista ja lapsellista touhua.
BigPapa
16.09.2013 11:46:47

PsychedelicWarlord: Katos.Virhe listauksessa.Siellä on kuitenkin kolmisenkymmentä muutakin biisiä.

Virhe mikä virhe, vaikka olisi listattu miljoona biisiä.
Musta Arkipyhä
16.09.2013 11:50:29
BigPapa: Virhe mikä virhe, vaikka olisi listattu miljoona biisiä.

Saivartelua mikä saivartelua.
BigPapa
16.09.2013 11:51:07

PsychedelicWarlord: Saivartelua mikä saivartelua.

Ei ole, kysy vaikka Fogertyltä.
Tigerstedt
16.09.2013 11:55:04

BigPapa: Virhe mikä virhe, vaikka olisi listattu miljoona biisiä.

Joo, eiköhän se sun kanta ole tässä muutaman sivun aikana tullutkin selväksi. Jos ei tykkää, riittänee yksi viesti ilmaisemaan asian. Nyt tämä on tällaista juupas-eipäs paskaa, joka ei kiinnosta ketään.
The gum you like is going to come back in style.
mpekkanen
16.09.2013 11:55:34
BigPapa: Jokaisella varmaan on siitä oma mielipide onko saanut mitään merkittävää urallaan aikaan. Mun mielestä ei, sun mielestä on. Mielipiteen kumoaminen on melko turhanaikaista ja lapsellista touhua.

Kuitenkin vaikka et tykkää Andyn tekemästä musiikista on hän sinullekkin ainakin sen verran tuttu, että nimestä yhdistät henkilön johonkin. Ei ole siis sellainen muusikko josta et olisi mitään kuullut.

Itse ainakin väitän edelleen ,että vaikka Andyn musiikista ei pitäisi niin on hän silti tuonut paljon väriä tähän Suomalaiseen rock-skeneen-->Ei voi olla silloin ihan kaikki pelkästään negatiivistä. Selkeästi sellainen persoona jonka jokainen tunnistaa,vaikka ei muutoin tykkäisikään.
BigPapa
16.09.2013 11:56:10

PsychedelicWarlord: No lasketaas:

Hurriganes:
I will stay
I saw her standing there
Roadrunner
Tallahassee Lassie
Good Morning Little Schoolgirl
My Only One
Say Mama

Joku muu voi jatkaa.Mutta suunta on aikas selvä.

Siis mikä tää on?
Tigerstedt
16.09.2013 11:57:09

BigPapa: Siis mikä tää on?

Näyttää listalta kappaleiksi naamioiduilta soolopohjilta.
The gum you like is going to come back in style.
BigPapa
16.09.2013 11:57:28

Tigerstedt: Joo, eiköhän se sun kanta ole tässä muutaman sivun aikana tullutkin selväksi. Jos ei tykkää, riittänee yksi viesti ilmaisemaan asian. Nyt tämä on tällaista juupas-eipäs paskaa, joka ei kiinnosta ketään.

En kai minä tässä yksin ole kirjoittelemassa, mitä? Vastaan kyllä, jos päälle käydään.
BigPapa
16.09.2013 11:57:49

Tigerstedt: Näyttää listalta kappaleiksi naamioiduilta soolopohjilta.

Höpö höpö.
aivokuolio
16.09.2013 12:14:48
BigPapa: Jokaisella varmaan on siitä oma mielipide onko saanut mitään merkittävää urallaan aikaan. Mun mielestä ei, sun mielestä on. Mielipiteen kumoaminen on melko turhanaikaista ja lapsellista touhua.

Eli sun mielestä Andy ei oo saanu mitään merkittävää urallaan aikaiseksi vaikka aika monet muut asiat ja ihmiset tuntuis viittaavan vähän toisee suuntaan. Fine. Mutta eikö tuo sama jankkaaminen oo jo aika turhanaikaista ja lapsellista touhua? Kun sulta tulis edes jotakin terävää pointtia tai näkökulmaa mutta tää on vaan tätä "ei, ei, ei, ei, mun mielestä ei, ei, ei, sananvapaus, ei, ei, mun mielipide"-jankkaamista.

Odotan jo "itsepäs olet, mitä itse tuot tähän"-vastapalloa.
Funkånaut
16.09.2013 12:15:19

Remu ja kumppanit ny oli ihan paperia Hanoin jätkiin verrattuna.

On vieläkin.
"What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila Kuuntelen tämmöistä
Kefiiri
16.09.2013 12:16:07
Hanoi Rocksin covereiden vähyys selittyy sillä että ne ei oppineet soittamaan niitä =D
En ole musiikin asiantuntija.
BigPapa
16.09.2013 12:26:56 (muokattu 16.09.2013 12:54:29)

Boyakasha: Kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaalisävellyksiä?

Hurriganesilla oli toki paljon coverbiisejä, ja hyvin tehtyjä, mutta löytyy niitä omiakin.

Tässä on viiden ensimmäisen levyn omat:

1. Rock'n'Roller
2. Saturly Night Club
3. Well, Ooh
4. Indian
5. My Sweet Lily
6. It Aint What You Do
7. Hey Groupie
8. The Phone Rang
9. Get On
10. Mister X
11. Oowee-Oohla
12. Crazy Days
13. Mary Jane
14. Jailbait Stalemate
15. I Cant Get The Feeling
16. China town
17. Reptile Woman
18. Bye Bye Birdie
19. 11th Street Boogie
20. Bad Baby
21. Elephants Boogie
22. Hey Hey hey
23. Find A lady
24. Woo-oo-oo-oo-o
25. Judy
26. Trippers Story
27. Ridin Ridin
28. Come To Me Baby
29. Kenny At The Corner
30. Hot Wheels
31. Its Outa You
32. Simple Simple
33. Baby Got Your Note
34. Whadda Ya Do
35. Bop-She-Bop
36. Gimme Love
37. Looking For The Tsugu
38. I Wont Go
39. Lonely Way
Rämppy
16.09.2013 12:32:50
Andyn musasta en nyt niin hirveesti tiedä, mutta mun mielestä tähän maahan sopii mainiosti tuollainen väriläiskä rokkikukko piristämään katukuvaa ja rokki-skeneä. Kysehän on loppujen lopuksi viihteestä.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)