Aihe: Kingston Wall -yhteisö
1 2 3 4 552 53 54 55 5672 73 74 75 76
Hetfield
31.10.2018 10:48:47

Liput plakkarissa, kaverin kanssa lähetään tsiigaamaan.
Alright, alright, alright!
VeeKoo
31.10.2018 10:56:03

Ääh, yritin töiden ohessa päästä linjoille, mutta loppuunmyytyhän se. Jos joku ei pääse keikalle ja on lippu, voi laitella pikaviestiä!
Pocahontas
01.11.2018 18:03:12
Hei Kingston Wall -yhteisö!

Sattuisiko jollakulla olemaan myynnissä lippuja Kingston Wall Von Hertzen Brothersin keikalle 25.2.2019 Tavastialle. Liput menivät samantien ja jäin nuolemaan näppejäni.
Jag
02.11.2018 14:00:32 (muokattu 02.11.2018 14:00:56)

Yllätti hieman tapahtuman suuri kysyntä. Esim. kirja- ja dvd-julkkaribileistä en muista vastaavaa, vaikka nekin loppuun myytiin. Omakin kohtalo oli törmätä ja jumiutua tiketin jonoon. Lisäkeikkoja varmasti pohditaan, mutta ymmärrän mahdollisen ristiriidan syntymäpäivien juhlistamisella markkinoinnin suhteen. Tavastia toki on Tavastia, mutta olisikohan suurempaan tilaan siirtäminen kuitenkin vaihtoehto? Kultsan Aalto-sali olisi mielestäni vielä sopiva ympäristö tällaiselle. Tavastian kapasiteettiin tulisi noin 100% lisää ja monta sataa tyytyväistä asiakasta enemmän. Toki kullttibändin imagoon istuu rajoitettu saatavuus :)
Brian May jr.
07.11.2018 15:48:04
https://www.facebook.com/8820651533 … 155475308846534/?type=3&theater

Facebookiin tänään ladattu "kryptinen" valokuva.

Ei vaan, kuinkakohan pitkän kiertueen meinaavat kiskaista? :)
Vettä!
-Spade-
09.11.2018 12:05:58
Brian May jr.: Ei vaan, kuinkakohan pitkän kiertueen meinaavat kiskaista? :)

Tuollaisen näköjään:

25.2. Helsinki, Tavastia-klubi (LOPPUUNMYYTY)
8.3. Lahti, Finlandia-klubi (Liput alk. 36 €, Lippu.fi)
9.3. Seinäjoki, Rytmikorjaamo (Liput alk. 35 €, Tiketti.fi)
15.3. Turku, Logomo (Liput alk. 36 €, Lippu.fi)
16.3. Tampere, Pakkahuone (Liput alk. 39,50 €, Lippu.fi & Tiketti.fi)
22.3. Jyväskylä, Lutakko (Liput alk. 35,50 €, Lippu.fi)
23.3. Oulu, Teatria (Liput alk. 35 €, Ticketmaster.fi)
29.3. Helsinki, Kulttuuritalo (Liput alk. 43,50 €, Lippu.fi)

https://www.soundi.fi/uutiset/nyt-s … e9MLD7MHpQ54tcM8oWcC2Vhi2M14GCg5zt0
Ohan se varma.
HaloOfFlies
09.11.2018 15:08:15

Onhan tuo Oulun keikka nähtävä.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Jag
09.11.2018 18:14:24

Jag: Kultsan Aalto-sali olisi mielestäni vielä sopiva ympäristö tällaiselle. Tavastian kapasiteettiin tulisi noin 100% lisää ja monta sataa tyytyväistä asiakasta enemmän.

Kiitos

Maanantaina oltava nyt skarpimpana, kuin viimeksi.
naama
09.11.2018 21:15:41
Helvetin hieno homma!! Kiitos Jylli, Kuoppis & Bros!

Täytyy ottaa ma aamulla kanki ajoissa käteen...
Brian May jr.
12.11.2018 09:04:00
Voi hellanlettas sentään, olin kellonlyömällä ostamassa lippuja Kulttuuritalon keikalle mutta ne olivat menneet jo??
Vettä!
Sjömanni
12.11.2018 09:12:29 (muokattu 12.11.2018 09:20:27)
Brian May jr.: Voi hellanlettas sentään, olin kellonlyömällä ostamassa lippuja Kulttuuritalon keikalle mutta ne olivat menneet jo??

Nyt kai ei ollut myynnissä kuin Seinäjoen ja Tampereen liput. Tai ainakaan Tiketissä ei ollut kuin:

KINGSTON WALL by JJylli, Kuoppis & VHB
La 9.3.2019 Seinäjoki, Rytmikorjaamo
La 16.3.2019 Tampere, Pakkahuone
Liput myyntiin Tiketissä maanantaina 12.11.2018 kello 9:00

Itsehän taisin onnistua samaan Tampereen keikalle liput. Tai ainakin tilausvahvistus tuli ja rahat kelpasivat. Nyt kuumotellen odotan lippuja saapuvaksi sähköpostiin. Mikä kestää!?

E: Jaa, osa keikoista oli vain Tiketissä, osa vain Lippu.fi.

E2: Liput lehahtivat sähköpostiin. Siispä keikalle 16.3.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Brian May jr.
12.11.2018 09:23:46 (muokattu 12.11.2018 09:24:47)
Sjömanni: Nyt kai ei ollut myynnissä kuin Seinäjoen ja Tampereen liput. Tai ainakaan Tiketissä ei ollut kuin:

KINGSTON WALL by JJylli, Kuoppis & VHB
La 9.3.2019 Seinäjoki, Rytmikorjaamo
La 16.3.2019 Tampere, Pakkahuone
Liput myyntiin Tiketissä maanantaina 12.11.2018 kello 9:00

Itsehän taisin onnistua samaan Tampereen keikalle liput. Tai ainakin tilausvahvistus tuli ja rahat kelpasivat. Nyt kuumotellen odotan lippuja saapuvaksi sähköpostiin. Mikä kestää!?

E: Jaa, osa keikoista oli vain Tiketissä, osa vain Lippu.fi.

E2: Liput lehahtivat sähköpostiin. Siispä keikalle 16.3.

Tulivat myyntiin samanaikaisesti eri lipunmyyjillä.

Onnistuin saamaan Turun Logomoon, se on ihan hyvä ratkaisu kun paljon tuttuja kaupungissa. Permanto oli jo mennyt, niin otin C-katsomoon, joka on myös K18. Onko kenelläkään mitään käryä, millainen katsomo on kyseessä? En päässyt itse ainakaan valitsemaan istumapaikkaa, mikä tuntuu vähän hassulta.

Edit. Voinee tietysti johtua kovasta kysynnästä, ie. parhaat paikat vietiin jo käsistä, jonka myötä itseni nakitettiin jollekin jämäistuimelle.
Vettä!
Tomtom
12.11.2018 09:31:33
Vielä eilen kolkutteli mielessä joku juttu mikä pitää hoitaa tänään aamulla ajoissa mutta en vaan muistanut että mikä.. no, muistin sitten vasta puoli tuntia myöhässä ja tulee näköjään retki Etelä-Pohjanmaalle..
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Kunkkuko?
12.11.2018 10:23:43
Onhan tää melkoista touhua, kun liput myydään/varataan loppuun muutamassa minuutissa. Odotukset ja fiilikset on kyllä ihan tapissa tän homman suhteen. Onneks sain lipun Lutakkoon.

Sen verran pieni lapsi ollut 90-luvun alussa, että itelle KW merkitys tuskin koskaan aukee ihan täysin. Kaikki pätkät youtubesta ja DVD:ltä tutkailtu ja pari tribuutti-bändiä nähny, mutta onhan tää nyt aivan kerrassaan mahtavaa!
Tympee Huttunen
12.11.2018 11:33:38
Brian May jr.: Tulivat myyntiin samanaikaisesti eri lipunmyyjillä.

Onnistuin saamaan Turun Logomoon, se on ihan hyvä ratkaisu kun paljon tuttuja kaupungissa. Permanto oli jo mennyt, niin otin C-katsomoon, joka on myös K18. Onko kenelläkään mitään käryä, millainen katsomo on kyseessä? En päässyt itse ainakaan valitsemaan istumapaikkaa, mikä tuntuu vähän hassulta.

Edit. Voinee tietysti johtua kovasta kysynnästä, ie. parhaat paikat vietiin jo käsistä, jonka myötä itseni nakitettiin jollekin jämäistuimelle.

Noi varaukset vapaantui ja varautui taas ihan summamutikassa. Mulla oli liput jo ostoskorissa ja hävisi sun muuta. Onneksi kuitenkin permannolle lopulta tuli tiketit.

Vieläkin on tilaa Logomon permannolle.
Jag
12.11.2018 11:33:52

Joku on varmaan todella innokas vaihtamaan kultsan permantolippunsa istumapaikkaan? :)

15 sek ja kaikki permantopaikat oli varattu
Sjömanni
12.11.2018 11:46:50 (muokattu 12.11.2018 11:47:25)
Tympee Huttunen: Noi varaukset vapaantui ja varautui taas ihan summamutikassa. Mulla oli liput jo ostoskorissa ja hävisi sun muuta. Onneksi kuitenkin permannolle lopulta tuli tiketit.

Katselin samaa sen jälkeen, kun Tiketistä olin lippuni ostanut, että Lippu.fi:n sivuilla oli välillä lippuja saatavana ja välillä ei. Ostin itse Tiketistä, kun ajattelin, ettei sillä sivulla ole yhtä kova ruuhka. Tiedä sitten.

Ticketmasterin sivuilla kai on Oulun keikalle lippuja tälläkin hetkellä.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
-Spade-
12.11.2018 11:47:06
Kunkkuko?: Onhan tää melkoista touhua, kun liput myydään/varataan loppuun muutamassa minuutissa. Odotukset ja fiilikset on kyllä ihan tapissa tän homman suhteen. Onneks sain lipun Lutakkoon.

Sen verran pieni lapsi ollut 90-luvun alussa, että itelle KW merkitys tuskin koskaan aukee ihan täysin. Kaikki pätkät youtubesta ja DVD:ltä tutkailtu ja pari tribuutti-bändiä nähny, mutta onhan tää nyt aivan kerrassaan mahtavaa!

Yllättävän paljon tuntuu tosiaan olevan kiinnostusta. Hyvä niin.

Itse olin jo teini-iässä KW:n kulta-aikoina, mutta jotenkin se meni ohi itseltä. Myöhemmin olen kyllä oppinut arvostamaan bändiä kovasti.
Ohan se varma.
Brian May jr.
12.11.2018 13:27:13
Tympee Huttunen: Noi varaukset vapaantui ja varautui taas ihan summamutikassa. Mulla oli liput jo ostoskorissa ja hävisi sun muuta. Onneksi kuitenkin permannolle lopulta tuli tiketit.

No voi himputti, mulla nyt on kyllä se C-katsomo, ellei sitä jollain ilveellä saa vaihdettua permantoon. Tuskinpa, vaikka liput ovat saman hintaiset.
Vettä!
Seba
12.11.2018 13:31:45

KW tuli jo teininä nähtyä, kuten myös kaikki myöhemmät kokoonpanotkin.
Ei jää tämäkään näkemäti, kultsaan permannolle onnistuttiin saamaan liput, wuhuu :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)