Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 550 51 52 53 54161 162 163 164 165
jannu
20.06.2007 11:52:17
Nytku vielä tietäis, paljonko se puhelu Svedupettereihin maksoi...
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
KillingMachine
20.06.2007 13:14:11
Kateeksi käy... Smashing Pumpkinsin näkeminen livenä olis yhen unelman täyttymys mutta ei taida mun kohalla onnistua ruotsiin asti lähteä. Zeitgeist sai muuten kolme tähteä Soundin arvostelussa.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Stain
20.06.2007 13:21:06
Pumpkinsit ovat siis 12.8 Ruotsissa ja 14.8 Tanskassa, eli tuskinpa ovat tänne tulossa. On se kummallista.
It's a bittersweet symphony, this life
Heavy Metal Machine
20.06.2007 13:22:29
Pumpkinsit ovat siis 12.8 Ruotsissa ja 14.8 Tanskassa, eli tuskinpa ovat tänne tulossa. On se kummallista.

Olishan tossa se perjantai 10.8 ihan potentiaalinen vaihtoehto?
HELSINGIN JOKERIT 1967
Stain
20.06.2007 13:47:16
Olishan tossa se perjantai 10.8 ihan potentiaalinen vaihtoehto?

Heh, no joo, mä kun olen niin negatiivinen tämmöisissä asioissa. Ei oikein usko riitä kun kerta Ruotsiin ja Tanskaan on buukattu ja sama homma on nähty monen muunkin bändin kohdalla että Suomi jätetään välistä.

Mites tuo homma itseasiassa tapahtuu, bändien buukkaaminen? Tuleeko "keikkatarjous" bändin puolelta vai pitääkö esim. jonkun ohjelmatoimiston ottaa bändiin yhteyttä, että hei, tulkaas tänne keikalle vai?
It's a bittersweet symphony, this life
konehes
20.06.2007 18:19:44
Joo, eipä tule nähtyä vaikka tekisivät 10 keikkaa Suomessa. Joka päivä ja yö on töitä, joten se siitä sitten. Kuten tuossa aiemmin tulikin: Onhan noita nähty.
cherub with heavy metal machine
Terminaattori
20.06.2007 22:18:14
näyttäis olevan tuolla stokiksessa enää pelkästään takaa paikkoja...näkeekö sieltä mitään?
soitellen sotaan
mrk
21.06.2007 00:22:34
näyttäis olevan tuolla stokiksessa enää pelkästään takaa paikkoja...näkeekö sieltä mitään?

Näkee melko hyvin mistä vaan, sen verran pieni paikka.
"Short On Long Term Goals"
jannu
21.06.2007 10:26:19
Heh, no joo, mä kun olen niin negatiivinen tämmöisissä asioissa. Ei oikein usko riitä kun kerta Ruotsiin ja Tanskaan on buukattu ja sama homma on nähty monen muunkin bändin kohdalla että Suomi jätetään välistä.

Mites tuo homma itseasiassa tapahtuu, bändien buukkaaminen? Tuleeko "keikkatarjous" bändin puolelta vai pitääkö esim. jonkun ohjelmatoimiston ottaa bändiin yhteyttä, että hei, tulkaas tänne keikalle vai?

"If you book them, they will come."
-Jim Morrison, Waynes Worldissa
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
miscage
21.06.2007 11:14:34
"If you book them, they will come."
-Jim Morrison, Waynes Worldissa

Hoho, tää on kyllä parhautta. Pitäisi kyllä hommata molemmat Waynes Worldit hyllyyn:)

Mielenkiinnolla odotellaan levyä, Tarantula on alkanut soimaan jo päässä vaikken ole kuunnellut sitä kuin kerran ja pari kertaa kuullut ohimennen....
"Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?"
dixi19
21.06.2007 13:44:34

anomus.com
jannu
21.06.2007 23:00:42
Tarantulan kansi: http://www.amazon.com/Tarantula-Sma … usic&qid=1182323160&sr=8-11

That's hot!

Jaa, että Death From Above... Mites Gossamer, tuleekohan sitä koskaan missään? Tai jos se onkin vaihtanu nimeä.
-Kurt Cobain
Kain
dixi19
23.06.2007 15:19:11

http://blog.myspace.com/index.cfm?f … 98ea5e4-c607-4686-98d6-58a66c691a02

Mua alkaa pikkuhiljaa vituttamaan nää iTunes-touhut. Mulla mitään luottokorttia ole, että turha toivo, että mitään ekstrabiisejä mistään saa. Haistakoon paskan.

Itunes-versio ei suinkaan ole ainut versio joka sisältää bonusraitoja: http://www.pitchforkmedia.com/artic … pkins-to-fans-indie-stores-fuck-you

Vähän rahastuksen makua. Nuo kaikki kolme lisäraitaa saisivat olla mukana edes sillä aiemmin mainitulla erikoispainoksella.
anomus.com
HaloOfFlies
23.06.2007 16:43:33

Nythän Pumpkinsit oli buukattu Voodoo Music Experience-festarille, jossa esiintyy myös Rage Against The Machine.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
jannu
24.06.2007 11:15:00
Itunes-versio ei suinkaan ole ainut versio joka sisältää bonusraitoja: http://www.pitchforkmedia.com/artic … pkins-to-fans-indie-stores-fuck-you

Vähän rahastuksen makua. Nuo kaikki kolme lisäraitaa saisivat olla mukana edes sillä aiemmin mainitulla erikoispainoksella.

Joo, kummaa touhua. Mutta toi Bestbuy bonusträkkihän on se, jonka pitäis olla ekan sinkun b-puoli, että sikäli aivan sama. Voihan se olla, että noi muut biisitkin tippuu b-puolina pikkuhiljaa. Tai sitten tää oli taas bändin viimeinen albumi.
-Kurt Cobain
Kain
Juuho
24.06.2007 11:34:44
Mitäs se CD+DVD paketti tulee pitämään sisällään?
konehes
24.06.2007 13:21:37
Mitäs se CD+DVD paketti tulee pitämään sisällään?

Käsittääkseni perusversion levystä ja 76-sivuisen kirjan pakattuna DVD-koteloon komeamman kansitaiteen saavuttamiseksi. Noin olen antanut itselleni kerrottavan jossain internetin syövereissä.
jannu
24.06.2007 19:24:55
Käsittääkseni perusversion levystä ja 76-sivuisen kirjan pakattuna DVD-koteloon komeamman kansitaiteen saavuttamiseksi. Noin olen antanut itselleni kerrottavan jossain internetin syövereissä.

Joka nettilevykaupassa lukee notta cd+dvd, että oliskohan siinä sittenkin mukana jotain videotauhkaa...
-Kurt Cobain
Kain
mrk
24.06.2007 20:48:49
Bändi on antanut luvan siihen, että heidän keikkanauhoituksia (uusia sekä vanhoja) saa vapaasti laittaa saataville archive.org sivustolle ja sieltä myös ladata. Vielä sisältöä ei paljoakaan ole, mutta varmasti tulee:

http://www.archive.org/details/SmashingPumpkins
"Short On Long Term Goals"
konehes
26.06.2007 19:04:32
Joka nettilevykaupassa lukee notta cd+dvd, että oliskohan siinä sittenkin mukana jotain videotauhkaa...

Toivottavasti. Ja hyvä jos olisi jotain kunnollista (esim. Metron keikka..) eikä mitään paskaa kuin Zwanin levyn mukana tulleessa dvd:ssä. Samapa tuo, hommaan kumminkin special editionin ja vinyylin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)