Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 550 51 52 53 54167 168 169 170 171
Eddy
24.01.2008 04:41:37
Koskettelen soittimia...
Nieby
24.01.2008 08:06:46
Olipahan mimmillä vibra!

Juu melkein voisi sanoa että liioiteltu sellainen..
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
Crossroad
24.01.2008 14:08:46
Löytyi MySpacesta; http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=295362975

olen syvästi järkyttynyt.
bilbo4u
24.01.2008 17:17:02

Turha versio, mutta osoittaa biisin olevan edelleenkin upean ja klassikkohan se on!
Nazareth
25.01.2008 06:07:06 (muokattu 25.01.2008 06:08:16)
Perfect Strangers ja House of the Blue Light on mulle niitä mitäänsanomattomia Deep Purplen levyjä.

Purpendicular on näistä "uusista" mun mielestä paras, siitä löytyy vähän kaikkea.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
Musta Arkipyhä
25.01.2008 09:12:35
Perfect Strangers ja House of the Blue Light on mulle niitä mitäänsanomattomia Deep Purplen levyjä.

Virhe! Väärä mielipide! :-)

Perfect Strangers on klassikko ja eräs onnistuneimmista ns.paluulevyistä.Peittoaa muuten osan niistä 70-luvun levyistäkin.

Purpendicular on näistä "uusista" mun mielestä paras, siitä löytyy vähän kaikkea.

Sähän olet koko ajan väärässä..:-D

No ei..Minusta Purpendicular on loistolevy ja Morse-kauden paras levy.Tosin Bananas aloitti uuden nousun.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
mos6581
25.01.2008 09:31:22

Samaa mieltä. Karseeta kuraa toi kasaripurple mun mielestä eikä Battle Ragesikaan jaksa hirveämmin innostaa, mutta Purpendicular on aivan mahtava. Sen jälkeen bändi kadotti tatsin taas, vaikka on noilla parilla viimesellä muutamia ihan hyviäkin hetkiä.
StJerky
25.01.2008 15:24:30
Ja minusta "Rapture Of the Deep" on paras Purple levy "Perfect Strangersin" jälkeen ilmestyneistä. "Purpendicular" toki hyvä sekin.
Loijaa
25.01.2008 15:54:25 (muokattu 25.01.2008 15:59:32)

Samaa mieltä. Karseeta kuraa toi kasaripurple mun mielestä eikä Battle Ragesikaan jaksa hirveämmin innostaa,

No joo, minun mielipide: Perfect Strangers peittoaa 90-00-lukujen Purple-tuotokset Rapture of the Deepiä lukuunottamatta. Lisäksi Abandon jytää Bananasia ja Purpendicularia paremmin. Ja Slaves And Masters on ihan hyvä levy.Enemmän "Deep Rainbowta" oli Battle Rages On useine lainariffeineen, mutta enemmän tulee kyllä kuunneltua Come Hell or High Water-liveä.
Heavy Metal Thunder
Loijaa
27.04.2008 17:31:15

Kirpparilta löytyi vitosella Purple bootleg "Ritchie's Blues", joka on kansilehdykän mukaan äänitetty Amsterdamissa elokuussa 1969 eli Gillan ja Glover ovat vasta just tulleet mukaan bändiin. Äänenlaatu on erittäin hyvä. Löytö.
Heavy Metal Thunder
Lasitten
28.04.2008 13:53:56

Tulipahan osteltua kaksi Purplen levyä ja täytyy myöntää, että nyt on bändin parhaat levyt hallussa. In Rock ja Burn ovat ylittämättömät mestariteokset bändin tuotannossa. Ja kun Made in Japan:kin löytyy jo kokoelmista niin on vaikea keksiä enää mitään suurta puuttuvaa, paitsi Machine Head, Fireball ja Live in London ;) Jos nuo sisäistettyäni ja rahaakerittyäni nuo levyt seuraavaksi hommaisin.

Onko noissa MK3:sen muissa levyissä suuria eroja Burniin? Vielä enemmän bluesia maisteena?
lol apua.
Velli
28.04.2008 14:22:12
Tulipahan osteltua kaksi Purplen levyä ja täytyy myöntää, että nyt on bändin parhaat levyt hallussa. In Rock ja Burn ovat ylittämättömät mestariteokset bändin tuotannossa. Ja kun Made in Japan:kin löytyy jo kokoelmista niin on vaikea keksiä enää mitään suurta puuttuvaa, paitsi Machine Head, Fireball ja Live in London ;) Jos nuo sisäistettyäni ja rahaakerittyäni nuo levyt seuraavaksi hommaisin.

Onko noissa MK3:sen muissa levyissä suuria eroja Burniin? Vielä enemmän bluesia maisteena?

MK 3:lla ei ollut Burnin lisäksi muita levyjä kuin Stormbringer. Siinä on aika paljon Soul ja Funk-vaikutteita, unohtamatta kuitenkaan Hard Rock-osastoa. Tuo on Purplen levyistä oma suosikkini. Soul-vaikutteet jatkuivat myös Come Taste The Band-levyllä, jossa onkin jo MK IV-kokoonpano (Tommy Bolin kitarassa). Tuo levy on mielestäni Purplen toiseksi paras.
sirdickyj
28.04.2008 15:34:47

Machine Head ja Fireball puuttuu? No nehän on kovuutta, ja jos Stormbringerkään ei ole hallussa, niin sultahan puuttuu 3/4 parhaimmistosta. Joka on juurikin Burn, Stormbringer, Machine Head ja Fireball.
Ei kerta homoa tee!
quitaristi
03.06.2008 18:56:05
Kattokaas Ritchie Blackmoren Suomenkieliset sivustot: http://www.blackmorefinland.com/

Ja liittykään ihmeessä foorumiinkin jos aihe kiinnostaa! http://www.takeforum.com/blackmorefoorum
Suomenkieliset AC/DC fooeumit! http://www.takeforum.com/acdcfoorum
mlehtinen
03.06.2008 22:27:39 (muokattu 03.06.2008 23:21:42)
Kiitos linkistä, en tiennytkään että RB:llä on suomenkieliset fanisivut. Liitytty on, tosin nimellä mol...

Edit: Kovin hiljaista siellä, toivottavasti täältä löytyisi sinne lisää kirjoittajia.
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
Black Star
29.06.2008 14:21:01

Ian Paice 60 vee! Onnea!
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Lasitten
29.06.2008 19:53:12 (muokattu 29.06.2008 19:54:17)

huh huh, tuli ostettua Live in London ja tämä kilpailee tottumisen jälkeen Made in Japanin kanssa. Tottumista vaati tuo Hughesin ja Coverdalen livelaulanta, joka on välillä aika erilaista studioon verrattuna - Kyllä se Gillan edelleen se ykköslaulaja on :) Levy on kuitenkin täysi 5/5.

Fireball taaskin oli pienoinen pettymys, tuo "progeilu" noin voimakkaana ei oikein istu bändiin. Levyn olen kylläkin kerinnyt vasta pari kertaa kuunnella ja toisella kerrallakin autossa, joka ei ole paras mahdollinen paikka kuunnella...

Jännä muuten miten nopeasti siirryin Rainbowista Purple faniksi ja vieläpä levyjäkin kertynyt hirmusella vauhdilla viime aikoina :s
lol apua.
Bullitt
29.06.2008 22:21:20
Ian Paice 60 vee! Onnea!
Eikai tuo ole vasta kun ens kuun 19.päivä, mikäli Wikipediaa on uskominen.
hamalju
07.07.2008 10:57:30
Woman from tokyo on kans hyvä
I'm A Highway Star
Black Star
08.07.2008 02:05:58

Eikai tuo ole vasta kun ens kuun 19.päivä, mikäli Wikipediaa on uskominen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ian_Paice
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)