Tarva 18.07.2005 14:13:25 | |
---|
Ahaa??? No sitten olen ollut ihan pää perseessä. Ei noiden liikkeitä nimittäin jaksa seurata. Tää levy julkaistiin jo 1998. Eli STP:kin oli silloin vielä aktiivinen. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
MrQ 18.07.2005 14:28:11 | |
---|
Tää levy julkaistiin jo 1998. Eli STP:kin oli silloin vielä aktiivinen. juu, salettiin. Mutta mä en edelleenkään _mielestäni ja muistaakseni_ ole nähnyt weilandin nimiä missään STP:n piisissä. olkoonkin että olen syynännyt vain corea, purplea ja thank youta. |
Jako 18.07.2005 18:33:26 | |
---|
On jokseenkin mahdoton ajatus että Slash ei olisi kuullut erästä niistä yhtyeistä jotka tappoivat rokin, jonka Gansarit veivät niin pitkälle että se sietikin kuolla. Tarkoitan sitä että stadikkarokkia ei sen jälkeen ole oikein ollut. ja että grunge korjas potin etenkin pearljamin ja nirvanan muodossa suoraan siitä. ja että rok elää, eri muodossa vain. mitä se nykyään on, en tiedä. Enempää en tiedä kuin, että herra näin itse on haastattelussa sanonut. jostain haastattelusta muistan vielä lukeneeni ton, että biisejä oli ~30 koossa joista Weiland oli napannut mieleiset. |
Sijuk 19.07.2005 16:37:59 | |
---|
jostain haastattelusta muistan vielä lukeneeni ton, että biisejä oli ~30 koossa joista Weiland oli napannut mieleiset. mun mielestä niitä biisejä oli ollut lähemmäks 60 joista ne oli poimittu? Ja että sorumilta ois Set me freen riffi peräsin.. näin minä luin jostain haastattelusta...no kummiski VR on yks parhaista bändeistä tällä hetkellä...eikös niillä oo live dvd ja uus levy tulossa jossain vaiheessa? Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango? |
lethereberock 20.07.2005 17:32:26 | |
---|
Contrabandista tykkään, mutta tää biisi ei oo mikään erikoinen. Kyllä tota kuuntelee, mut ei se sykähdytä millään tavoin. Asia on juuri näin. Contrabandkin oli kyllä jonkinmoinen pettymys, vaikka on ihan hyvä levy. Sitä vain odotti enemmän tältä bändiltä , koska siinä on jäseniä kahdesta loistavasta bändistä. "Guitar solos are icing on the cake, but you gotta have a cake, man."
Zakk Wylde |
mie 21.07.2005 11:20:21 | |
---|
Alitti odotukset vaikka ei mikään aivan paska biisi ollutkaan. Slashin soolo kuulosti kyllä ala-arvoiselta etenkin UYI 2:sen kuuntelun jälkeen ja vaikka Contrabandin soolot eivät olleet huonoja niistä jää kaipaamaan GNR aikaista Slashiä, joka oli ehkäpä hienointa kitarointia ikinä. |