mr_b 12.12.2005 17:39:01 | |
---|
Snooze Alarm sai mut jo melkein tilaamaan tuon tuoreimman levyn, mutta Let's not go to Vienna meni hiukan liian ulinaksi. I'm not your pet on loistava, With summer wine ei innosta ja Romancing "siinä kinttaalla". Ei ollut mulle paras, ihan hyvä kylläkin :). Höh, minä taasen pidän juuri noista hitaista kipaleista. Everything I do is gonna be funky from now on! |
Chaka 16.12.2005 10:39:49 | |
---|
Jeavestone, Nieminen & Litmanen Noille orkestereille toivon niin paljon kaikkea hyvää ja varsinkin jeavestone toimii ihan pirun hyvin :)) Astro on tietenkin orkesteri johon tutuistuin tuossa parisen vuotta sitten ja se vei sydämmeni..! livenä olen kerran nähnyt ton, ahh.. muuta en voi sanoa..!!! She carries me through days of apathy
She washes over me
She saved my life in a manner of speaking
When she gave me back the power to believe |
aikavaikea 05.01.2006 09:06:55 | |
---|
mr_b: Hei, Harry Hunks, Harry Hunks, Harry Hunks! Vinkkasin pyynnöstä suomalaisia indie-bändejä yhtyeelle nimeltä Baskervilles, (Paljolti kiitoksia hyvistä kokoomalinkkisivustoista Feggylle) meilasivat New Yorkista takaisin mm. näin: "I HAVE heard of the Harry Hunks and do like them. My record label head was saying how much he liked the band, but thought they had an awful name." Hauskaa. Mikä on kun kotiin aina viedä voin vain tyhjän pahvilaatikon? |
el Bastardo 05.01.2006 10:09:48 | |
---|
Ajattelinpa lähteä ensi viikon torstaina Tampereelle katsastamaan ultrasportia ja Red Carpetia. Taitaapa Violakin soittaa ellen ihan väärin muista. Muita tulossa? |
Lateralus 05.01.2006 15:42:19 (muokattu 05.01.2006 15:43:53) | |
---|
En tiedä onko indiebändi, mutta tämän viikon YleX:n viikon albumin tehnyt Soma kuulostaa parin biisin perusteella hyvältä. Onko kenelläkään tietoa bändistä enemmän? "When you got nothing you got nothing to lose." |
Feggy 06.01.2006 09:49:08 (muokattu 19.01.2006 13:30:33) | |
---|
En tiedä onko indiebändi, mutta tämän viikon YleX:n viikon albumin tehnyt Soma kuulostaa parin biisin perusteella hyvältä. Onko kenelläkään tietoa bändistä enemmän? Just kuuntelin. Soma on ehkä liiankin soma mun makuuni. Deppari- ja Radiohead-vaikutteita, akustisia soittimia, honottava me-passiivi laulaja, markkinointiyhtyshenkilö Olavi Uusivirta. Arvostelu pyörii kuulemme Sub-tv:n teksti-tv:sä. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
CaptainC 11.01.2006 10:28:06 | |
---|
|
Zigura 19.01.2006 13:17:18 | |
---|
Enpä tiedä olenko kulkenut simmut ja korvat ummessa, kun tuntuu että nyt on tälläinen postpunkelektroindiejoydivision -meininki uudessa nousussa. Bändit Viola ja Boys Of Scandinavia ovat nauttineet kriitikoiden ja yleisönkin ylistystä. Itse olin ennen niin puristi, että kaikki kone/elektro -vaikutteet oli suoraan berberistä. Nykyään tälläinen suuntaus on itselleni suorastaan "musiikkia korvilleni" ;) Molemmilla poppoilla on omat juttunsa ja ne kantavat melko pitkälle, vaikka bändien vaikuttajat ovat helposti kuultavissa (Viola/Depeche Mode, Boys of Scandinavia/Joy Division). Kannattaa tutustautua. Violan kävin katsomassa keskiviikkona (11.1.) ja huomenna perjantaina (20.1.) Boys of Scandinaviaa tsiikaamaan. Viola oli mukavan tanssikelpoista, lauluääni ei ihan huippu livenä, jännä rumpali, välispiikeissä skarppaamista. Kiitos ja anteeksi. Haastattelija: -Seppo Räty, mikä on ensi kauden tavoitteenne? Seppo: -Jos viistoista vuotiasta sais... |
Joonas 20.01.2006 02:10:34 (muokattu 20.01.2006 02:11:32) | |
---|
Hejsan Office Building oli ja meni, mutta onhan niitä levyjä vielä kaupoissa, ja mun mielestä tänne indieUGaltsuUndergroundmikälierockpop kategoriaan luokiteltavissa. Sitten tänä pakkasen piinaamana päivänä löytämäni suomenruotsalainen pumppu: http://www.catsonfire.net/ . Melko Smiths/Belle and Sebastian -kamaa ja hyvä meininki, munsta. Ei niin kovin rock. Ja...tietty tuo aikaisemmin mehustelemani Brightboy ( http://www.brightboy.net), mutta se nyt ei enää ole kovin indie, kun HMGllä ovat. Enpä tiedä, voidaanko tätäkään laskea indieksi, jos se kerran joku musiikkityyli on olevinaan, mutta Tampereelta komeetan lailla nouseva Jann Wilde & Rose Avenue ( http://www.jwra.net) on saanut monet teinit hurmokseen täällä. Mä diggaan ehkä enemmän Janin asenteesta kun bändin musasta (Jani sattuu olemaan myös mun tuttu). Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
etnopoju 20.01.2006 19:51:32 | |
---|
|
Toveri 20.01.2006 20:21:52 | |
---|
Enpä tiedä, voidaanko tätäkään laskea indieksi, jos se kerran joku musiikkityyli on olevinaan, mutta Tampereelta komeetan lailla nouseva Jann Wilde & Rose Avenue (http://www.jwra.net) on saanut monet teinit hurmokseen täällä. Mä diggaan ehkä enemmän Janin asenteesta kun bändin musasta (Jani sattuu olemaan myös mun tuttu). Livenä Wilde ja pojat on heleveteerin paljon parempi ja ilmaisuvoimasempi kuin noilla parilla demolla/ep:llä/liveäänittellä. Siperia opetti, kun käytiin viime huhtikuussa katsomassa. Uskomattoman mukava mies on Jani kyllä. Ja asenne on kohdillaan. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho |
mr_b 21.01.2006 01:28:23 | |
---|
Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
Piepe 21.01.2006 11:58:56 | |
---|
|
dictatorsh*t 21.01.2006 12:28:43 | |
---|
|
FlatOutFucked 21.01.2006 13:00:44 | |
---|
www.tuvalu.ws Sanoisin että tämä oli melko köyhää katsottavaa livenä. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |