Aihe: Mitä levyjä odotat vuodelta 2005 ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Johnny Buzz
27.11.2004 02:14:31 (muokattu 27.11.2004 02:17:24)

Varmasti nämä on mainittu moneen otteeseen:

Mew
Sigur Rós
Kent
QOTSA
Eikös Audioslaveltakin pitäis tulla uutta?

EDIT: Niin ja jos Peppersiltä on tosiaan tulossa uutta, niin se on ehdottomasti odotuksen arvoinen.
www.soulstab.com
Helsinki Rumble! @ Liberte, 17.12.2004. Be there!
pliksu
27.11.2004 09:40:41
Hellacopters mainittiin, jos heiltä tosiaan on tulossa jotain, niin minähän sitä myös odotan. Absoluuttiselta nollapisteeltä jos jotain on tulossa, niin sitä myös innolla odotan. Sigur roosia myös, mikäli jotain on tulossa. Damn Seagullsin lätty tulee varmasti olemaan kova, koska EP:kin räjäytti pienen pojan tajunnan. Löytyykö muita Damn Seagullsin meininkistä pitäviä?
Rintanappi pogo pogo
ten
27.11.2004 11:37:22
System of a Down
Disco Ensemble
Apulanta
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
aleksi
27.11.2004 13:55:27 (muokattu 27.11.2004 13:56:55)
The Mars Volta - Frances the Mute
System of a Down - Hypnotize & Mesmerize
Sigur Ros
Disco Ensemble
Tool

Sekä näitä:

Afi
The Bronx
Deftones
Every Time I Die
Thursday

EDIT: Niin, ja eikö Poison The Wellkin suunnitellut julkaisua ensi vuodeksi...
"open hands to the wind"
Todenpuhuja
27.11.2004 17:43:37
YUP:n uusin levytys
Kingston Wallin tripla
Zookin jonkinmoiseen pakettiin kasattu materiaali
Apulannan uusin

+

lukuisia uusia tuttavuuksia
carlos
27.11.2004 21:34:00 (muokattu 27.11.2004 21:34:26)
Weezeriltäkin tulossa uutta? no todellakin odotan.

Lisäks
Disco Ensemble
Mew
RHCP
QOTSA
The Mars Volta
Hellacopters (mikäli tulossa?)
The Darkness

EDIT: samoin kuin todenpuhujalla. niitä uusia,entistäkin parempia bändejä odotan eniten.
Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat.
Schnowotski
27.11.2004 21:58:18 (muokattu 27.11.2004 21:58:34)
Itse itseäni täydentäen (täytyn itsestäni):

Sameli Rajala & the backtsrokesien levyä odotan myös.

Ja kysymykset koskien viikate-levyä ovat ratkeamassa:
Levy on työnimeltään Ujoutta ja ihmisvihaa, se on kokopitkä sisälten ehkä 10-12 kappaletta. Joulukuun aikana menevät studioon. Ensi huhtikuussa löytyy levy kauppojen hyllyitä! Taidan ulostaa alleni jännityksestä!

tällaista tietoa tarjoaa: http://www.viikate.com
(Anteeksi nyt tästäkin viestistä.) Maailman kaunein nainen. Valvoisin yösi puolestasi:
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle?
Aerodactev
27.11.2004 22:46:24
No tuota. En käytännössä oikein odottamalla odota mitään ensi vuonna ilmestyvää levyä, koska olen aika out välillä nykymusiikista (ts. joskus koitan tustua, mutta ei miellytä joten jatkan retroilua). Lisäksi uudet levyt maksavat mun kukkarolle liikaa.

Mutta jos jotain, niin (lähinnä potentiaalisia kiinnostuksenkohteita):

Overhead - Metaepitome (maaliskuu)
http://zebra.tky.hut.fi/overhead
Tältä olen kuullut yhden biisin jo, ja Zumanthumin linjoilla jatketaan. Taitaa olla parhaimpia suomi(neo)progebändejä tällä hetkellä, mitä kuuntelen. Zumanthumkin on oston alla, perhanat kun menivät julkaisemaan sen myös mp3sina niin ei ole oikein viittimistä ostaa. Varsinkaan kun pitää tilata Italiasta asti.

Jeavestone - Crazy Madness (tammikuu)
Oon kuullu tästä bändistä paljon hyvää, ja samplejen perusteella tämä vois olla sitä menoa, mitä oon tälle aikakaudelle kaivannut.

Arena - Pepper's ghost (tammikuu)
Contagion oli jo melkoisen mainiota materiaalia, että tämä saattaisi räjäyttää pankin. Tai sitten tuloksena on aikaisempien levyjen neolässytystä.

RPWL - World through my eyes (tammikuu)
Sakemannit eivät nyt mitään maata kaatavaa musiikkia tee, mutta vois silti tsekata - kuitenkin neroja verrattuna muuhun nykyaaltoon.

The Glass Hammer on työstämässä uutta albumia, jaahas. Mahtaisikohan olla tsekkaamisen arvoinen...

J.M.K.E.:n viimeisimmästä on kohta jo parisen vuotta, mahtaakohan Villulta riittää pattereita enää Ainult Planeetin jälkeen? Stupidon ja heidän omat sivunsa päivittyvät niin hyvin, että ei ole tietoa.
Echolyniltä jos olisi tulossa uusi levy, voisin odottaa sitä kyllä kuin kuuta nousevaa.
Samoin Univers zerolta ja Thinking plaguelta.

Plus omia tuotoksia:

Meidän "bändin" neljäs levy, on niin kiirettä että ihan jännittää, saadaanko ikinä tehtyä.
Sitten kans jos saan omaa materiaalia väsättyä ja viimeisteltyä niin voisi julkaista omakustanteena.

---

Kuitenkin nuo ovat vain mahdollisia kiinnostuksen kohteita. Luultavasti tulen tuhlaamaan rahani klassikoihin, joissa on usein korviani miellyttävämmät sounditkin.
Voi kyllä johtua tietämättömyydestä. Olisko ens vuonna tulossa mitään mua kiinnostavaa? Kertokaa!
Long = progressive = good
VVT-I
28.11.2004 00:24:34
Ainakin näitä:

GN´R (jos sitten helmikuussa, tai sitten ei)
Oasis
Hanoi Rocks
aslave
28.11.2004 09:37:34

The Mars Volta
Poets of the Fall
Opeth
Verenpisara(tulisikin)
Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle.
FrankComa
28.11.2004 11:18:36
Qotsa
Tool
Audioslave
System of a down
Die Eier Von Satan!
Pelsi
28.11.2004 12:25:27 (muokattu 28.11.2004 16:05:46)
YUP:n uusin levytys

No tämänhän minä jo unohdinkin. Ostoslistalle.

EDIT: Vio perele. Kijoitsuvihre.
"Huutaa joka akka niin ja huutaa joka ukko, ilma kiehuu ja kiekuu kukko! Tuomion pasuunat soi tuomiotaan: taasko piti mennä totta puhumaan? Siitä hyvä heilu ei." YUP - Todenpuhuja
Rapido
28.11.2004 12:56:07
No Ynkältä kuuluu pukkaavan uutta rock-albumia ja toista klassista niin siinäpä ne tärkeimmät.
Särö ei ole efekti, vaan oletusarvo
kuha isko
28.11.2004 13:45:16
Sir Albert Hammond:in uutta levyä odottelen mielenkiinnolla.
Siinä on varmaan muutama espanjankielinenkin ikihitti.
Enkunkieliset hän yleensä antaa muitten laulettavaksi.
parinc.
28.11.2004 15:34:42
NIN: With Teeth (03/2004, joo varmaan).
Dead Star
28.11.2004 16:51:03

Aika lailla samoja kuin muutkin.
QOTSA
Tool
SOAD
Kotiteollisuus

ja sitten

Fantômas
Dinsdale? IMIK #14
Nita Nitro
29.11.2004 11:32:09
Ei mene taiteella ihmiskunnassa hyvin, eikä tule paljoa menemäänkään. Paitsi jos saadaan jostain uusi Mozart tai Isaac Newton (mutta jos sellainenkin ilmestyisi, niin eiköhän niistä levy-yhtiöt sun muut tieteilijöiden liitot pidä huolta).

Heh...
Aika jyrkkä statement sulla. Tulihan noidenkin jälkeen Stravinskyn Kevätuhri ja Maxwellin yhtälöt. Niin ja se mainitsemasi Queen! Ehkä kuitenkin jätän kommentoinnin tähän...
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
kyuss
29.11.2004 13:11:06 (muokattu 29.11.2004 13:12:16)
The Mars Volta - Frances the Mute
Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze

Toolin seuraavan levyn julkaisusta minulla ei ole mitään tietoa, mutta se kyllä kiinnostaa.

Kinston Wallin livetriplalevyä on kai kaavailtu vuodeksi 2005. Myös sen uuden Jylli-Kuoppamäki-kaverit -bändin levy voi olla mielenkiintoinen.
Paijukainen
29.11.2004 17:26:38
Jos U-street tai Rajaton sattuisi vaikka jotain uutta julkaisemaan.
XL:n päätöstä itkenkin sitten koko ensi vuoden.
soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu
Pitkavirta
01.12.2004 10:50:40
Samaa kuin tekin

Liekki
Tool
Sigur Rós
Wigwam (onks wiguilt tulos uus lätty!?)
Apulanta

nääkin tulee tsekattua

Oasis
Billy Corgan
The Mars Volta
22 Pistepirkko
The Soundtrack of Our Lives
Velven kuunnelmat [Jos Voisin] [Siteet]
Sell me a tuner!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)