Aihe: 90-luvun alternative?
1 2 3 4 5 6 7
Huevos
10.11.2004 23:48:53

Olen muuten huomannut että moni täällä luulee että jos ei pidä jostain bändistä, niin sehän tarkoittaa silloin sitä ettei se ole merkittävä.

vs.

vaikka musiikki onkin täysin subjektiivinen kokemus, uskon että on mahdollista kuitenkin käyttää korvia ja huomata innovaattorit, vaikkei niistä sitten musiikillisesti pitäisikään.

= Sama asia.

ja? menit siis henkilökohtaisuuksiin, koska olen jossain asiassa samaa mieltä kanssasi?

tämähän on vähän sama kuin kävisi keskustelua kuuromykkäsokean kanssa...enkä tarkoita sitä millään pahalla, vaan ainoastaan sitä, että et tunnu noteeraavan mitään mitä kirjoitan, vaan menet henkilökohtaisuuksiin, jos joku yrittää perustella mielipiteensä.

...ja sama koskee monia muitakin täällä.
MrQ
10.11.2004 23:57:12
Ok. Normaalisti kun väki tyhmäilee, pyrin korjaamaan niiden virheet, jotta saattaisivat ottaa oppia ja olla myöhemmin viisaampia.. Nyt, vanhan kaavan mukaan minulla on ollut hirviömäinen päivä ja olen jokseenkin turpeessa.

Selvennän pointtini huomenissa.
Huevos
10.11.2004 23:59:53

Ok. Normaalisti kun väki tyhmäilee, pyrin korjaamaan niiden virheet, jotta saattaisivat ottaa oppia ja olla myöhemmin viisaampia.. Nyt, vanhan kaavan mukaan minulla on ollut hirviömäinen päivä ja olen jokseenkin turpeessa.

Selvennän pointtini huomenissa.

joo, mä tosin vähän epäilen että saat yhtään mitään selvyyttä tuohon riehumiseen.

kalja tosiaan maistui tänään aikas hyvälle...
MrQ
11.11.2004 13:17:27
Kun nyt julkisesti tapellaan niin se oli tämä mikä sai sapen kiehumaan:

ai missä? toistaiseksi en ole nähnyt sinun kirjottavan mitään hyödyllistä tänne...ainoastaan väärään tietoon perustuvia väittämiä. et edes mainitse sanaa innovatiivisuus missään.

Pian sen jälkeen kerrot jollekin jotain merkitttävyydestä ja kuinka makuasioilla ei niin väliä ole. Kuten minäkin aikaisemmin, milloin piti inttää vastaan.

Eli sellainen itsensä pussiin puhuminen, toisten haukkuminen ja nollaaminen niiden omilla argumenteilla, jota olet lainannut on se mistä minä leipäännyin.

Noin.
paranoid android
11.11.2004 13:45:31

tämähän on vähän sama kuin kävisi keskustelua kuuromykkäsokean kanssa...enkä tarkoita sitä millään pahalla, vaan ainoastaan sitä, että et tunnu noteeraavan mitään mitä kirjoitan, vaan menet henkilökohtaisuuksiin, jos joku yrittää perustella mielipiteensä.

...ja sama koskee monia muitakin täällä.

niin, kuten esimerkiksi sinua.
Nahkaliivit paukkuu.
Kaneli
11.11.2004 14:51:07

Olen muuten huomannut että moni täällä luulee että jos ei pidä jostain bändistä, niin sehän tarkoittaa silloin sitä ettei se ole merkittävä.

vs.

vaikka musiikki onkin täysin subjektiivinen kokemus, uskon että on mahdollista kuitenkin käyttää korvia ja huomata innovaattorit, vaikkei niistä sitten musiikillisesti pitäisikään.

= Sama asia.

Tää muakin vituttaa.

En mäkään pidä erityisemmin Iron Maidennista tai Metallicasta, mut en kuitenkaan väitä niitä huonoiksi tai vertaa niitä Britney Spearsiin.

Joku raja pitää olla.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
Huevos
12.11.2004 19:39:37

Kun nyt julkisesti tapellaan niin se oli tämä mikä sai sapen kiehumaan:

ai missä? toistaiseksi en ole nähnyt sinun kirjottavan mitään hyödyllistä tänne...ainoastaan väärään tietoon perustuvia väittämiä. et edes mainitse sanaa innovatiivisuus missään.

Pian sen jälkeen kerrot jollekin jotain merkitttävyydestä ja kuinka makuasioilla ei niin väliä ole. Kuten minäkin aikaisemmin, milloin piti inttää vastaan.

Eli sellainen itsensä pussiin puhuminen, toisten haukkuminen ja nollaaminen niiden omilla argumenteilla, jota olet lainannut on se mistä minä leipäännyin.

Noin.

ei se minun vika ole, jos sä tosta leipiinnyt, koska se on ihan totta. minä en ole missään vaiheessa puhunut itseäni pussiin. sinä vaan et joko osaa lukea lainkaan tai et ymmärrä lukemaasi. älä mua siitä syytä...
FlatOutFucked
12.11.2004 21:27:30
Vitun pennut.

Babes In Toyland on 80/90 -luvun alternative-tyttörokkia Minneapolisista. Mielestäni paras tyttöbändi koskaan. Ja Kat Bjelland on paras naislaulaja koskaan.

Jos tykkäätte Bitch Alertista, niin rakastatte tätä. Kaikin tavoin parempaa.

Kuunnelkaa vaikka Spun tai Dust Cake Boy tai Real Eyes tai Mother tai Ariel.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Huevos
12.11.2004 23:19:26

kiitos tiedosta hra. Aikuinen.
Nita Nitro
15.11.2004 14:49:43
miten olisi sellaset bändit, kuten soundgarden, kyuss, tool? ota asioista selvää ennenkuin sanot mitään...

Tiedän kyllä mikä on kyuss. Tai että Melvins julkaisi debyyttinsä ennen Soundgardenia. Nyt kun otit puheeksi, niin mielestäni nuo kaikki kolme ovat musiikillisesti hyvin merkittäviä yhtyeitä. Joku voisi jopa sanoa: merkittävämpiä kuin Melvins. Yritin vain vihjata, etten usko Melvinsin vaikutuksen muiden yhtyeiden soundiin tai tekemisen filosofiaan olleen niin suuri kuin monesti annetaan ymmärtää.

ai ei ole mtään tekemistä asian kanssa? innovatiivisuudella ei ilmeisesti ole mitään tekemistä bändin merkittävyyden kanssa? kaikki puhuu koko ajan kvantiteetista, mutta missä on kvaliteetti? vaikka musiikki onkin täysin subjektiivinen kokemus, uskon että on mahdollista kuitenkin käyttää korvia ja huomata innovaattorit, vaikkei niistä sitten musiikillisesti pitäisikään.

Ei siinä mielessä, että vaikka monet PJ:n seuraajista ovatkin melkoista scheissea, ei se tee itse yhtyeestä huonoa. Pearl Jam (esimerkkiyhtyeemme) on julkaissut pari oikeinkin onnistunutta levyä. Kyllä minä pidän sitä innovatiivisena, vaikka kaikki kopioijat eivät olisikaan ns. mestaruussarjaa. Johtopäätös: se kvaliteetti on siellä levyllä eikä matkijoiden määrässä tai laadussa.
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
MrQ
15.11.2004 17:49:42
ei se minun vika ole, jos sä tosta leipiinnyt, koska se on ihan totta. minä en ole missään vaiheessa puhunut itseäni pussiin. sinä vaan et joko osaa lukea lainkaan tai et ymmärrä lukemaasi. älä mua siitä syytä...

Anteeksi, mutta.

Jos ensin intät vastaan minun Totuuttani ja myöhemmin käytät samaa argumenttia, jota itse käytin takoakseni järkeä sinunkin kalloosi, inttääksesi jotakuta muuta vastaan, tarkoittaa se että olet puhunut itsesi pussiin.

Lisäksi olet vihamielinen vätys.

Se antaa minulle oikeuden toimia sinua vastaan.
Huevos
15.11.2004 20:14:31

Anteeksi, mutta.

Jos ensin intät vastaan minun Totuuttani ja myöhemmin käytät samaa argumenttia, jota itse käytin takoakseni järkeä sinunkin kalloosi, inttääksesi jotakuta muuta vastaan, tarkoittaa se että olet puhunut itsesi pussiin.

Lisäksi olet vihamielinen vätys.

Se antaa minulle oikeuden toimia sinua vastaan.

*huohhhh*

luepa nyt vielä kerran alusta saakka.

minä olen ainoastaan sanonut, että smashing pumpkinsin "merkittävyys" perustuu levymyyntiin enemmän kuin innovatiivisuuteen ja että mitä sitten jos bändi vaikuttaa moniin bändeihin, jos se kuitenkin on lainannut hyvin paljon musiikkiaan muilta. sinä olet...no, puhunut jostain vaatetustyylistä ja "teeman" vaihdoksesta mitä se sitten meinaakaan.

varmasti limp bizkit on myös vaikuttanut moniin bändeihin musiikkillisesti, mutta ei ne silti ole mitään omaa keksineet. ja (HUOM! tämä ei ole vertaus smässäreihin, vaan yleinen huomio.)

joo, mähän tässä oon tosi vihamielinen jätkä. vituttaa vaan selittää samat asiat moneen kertaan...
jannu
15.11.2004 20:25:27
joo, mähän tässä oon tosi vihamielinen jätkä. vituttaa vaan selittää samat asiat moneen kertaan...

Et sä ole lainkaan vihamielinen. Sä olet vain vitun tyhmä.
OKMEOST #1
TIISTAI
Huevos
15.11.2004 20:27:59

tää on ilmeisesti sitä sun "objektiivista" kritiikkiä taas, vai?
jannu
15.11.2004 20:28:40
tää on ilmeisesti sitä sun "objektiivista" kritiikkiä taas, vai?

Itseasiassa, kyllä.
OKMEOST #1
TIISTAI
Huevos
15.11.2004 20:31:23

no, sit sä voit varmaan selittää miksi tämä äkillinen mielipiteen ilmaisu näin aivan tyhjästä tänne tuli?
MrQ
15.11.2004 20:39:32

jannulla on sana hallussa.
jannu
15.11.2004 20:40:48 (muokattu 15.11.2004 20:41:15)
no, sit sä voit varmaan selittää miksi tämä äkillinen mielipiteen ilmaisu näin aivan tyhjästä tänne tuli?

Ellet ollut tietoinen, niin tämä on julkinen keskustelufoorumi. Tätäkin ketjua siis lukee muutkin kuin sinä. Oliko yllätys? Vaikka en jostain syystä ole ketjuun aiemmin kirjoittanut, se ei tarkoita ettenkö nyt voisi aloittaa. Niinhän tää toimii. Luetaan, reagoidaan, vastataan.

Ja mielipiteeni perustan empiriseen tietoon toiminnastasi tällä foorumilla.
OKMEOST #1
TIISTAI
MrQ
15.11.2004 20:42:02
Ja mielipiteeni perustan empiriseen tietoon toiminnastasi tällä foorumilla.

Mä korjaisin sanan mielipiteen sanaparilla "kategorinen fakta"
Heavy Metal Machine
15.11.2004 20:43:42

Tää oli hyvä, tästä tuli plussa!
"ask me, and i'll tell you it's all a lie that's in my mind the prairies, the valleys this lonesome town we drive around, for your love, for your love for your love... "
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)