Aihe: Suomen kymmenen parasta naisrokkaria
1 2 3 4 5 6 7
Artu Pupunuss
08.10.2004 19:34:42
Eihän niitä ole kuin yksi ja se on Maritta Kuula.
What doesn't kill you, makes you wanna die!
Jani The Rock
08.10.2004 19:43:14

Touta tuota...onkohan markkinoilla kysyntää nykypäivänä yleensäkään kellekkään, joka on "rock"?

Ei tunnu olevan... kun ei oo kukaan vielä tullut mua himasta hakemaan.
Don`t mess with the countryboys
Chemo
08.10.2004 20:09:00

nimiä olen luetellut tuolla aiemmin niitä kaipaaville

Joo, noista mä diggaan itsekin mm. Elvistä ja Hendrixiä. He vaan olivat niin uraauurtaneita taiteilijoita, ettei kenenkään laulu tai soitto ole todellisuudessa vertailukelpoista heidän kanssaan - sukupuoleen katsomatta...
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
sirdickyj
08.10.2004 20:22:41
Joo, noista mä diggaan itsekin mm. Elvistä ja Hendrixiä. He vaan olivat niin uraauurtaneita taiteilijoita, ettei kenenkään laulu tai soitto ole todellisuudessa vertailukelpoista heidän kanssaan - sukupuoleen katsomatta...

Eikä ole kyllä kenenkään niiden muidenkaan kanssa, diggasi tai ei. Siinä viittasinkin vaan siihen, että JOS joku aloittaisi tällaisen samanlaisen kinaamisen miesten rockaamisesta jne., niin esimerkkejä olisi lyödä pöytään neljä korttipakallista, joista tuossa vain jokerit. Siinä se pointti.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Margarita
08.10.2004 21:24:49
Ai niin! Roosa Voima.

Roosa on IHANA! ...Tosin en häntä aivan rokkariksi mieltäisi. No, mitä turhia saivartelemaan.
Margarita
08.10.2004 21:30:38
Jep, Polly Jean on osaava rouva! Soittaakos tuo muuten itse keikoillaan jotain soitinta?

Soittihan tuo kitaraa, tosin vähemmän tällä kertaa kuin aikoinaan näkemissäni konserttitaltioinneissa. "My Beautiful Leah"ssa hän takoi vähän aikaa symbaalia, ja "Meet Ze Monsta"ssa vihelsi pilliin.

Bändinsä oli muuten loistava. Rob Ellis rummuissa, The Fallin Dingo basson varressa, ja ehkä maailman kaunein poika, Josh Klinghoffer, kitarassa.
Margarita
08.10.2004 21:35:34
Eihän niitä ole kuin yksi ja se on Maritta Kuula.

Entäs Papu Quattro?
Brownie
30.10.2014 08:23:29
1. Meiju Suvas

2. Vicky Rosti

3. Kaija Koo

4. Muska

5. Thee Ultra Bimboos

6. Aija Puurtinen

7. Erja Lyytinen

Enempää ei nyt tule mieleen.
Sacrificed son
30.10.2014 18:57:01
Kaveri nostaa kymmenen vuotta vanhan topan ylös kertoakseen, että Meiju Suvas on kovin. 5/5.

Erja on kyllä kovis.
Osteri
30.10.2014 20:47:18
Hemmetti! En ole koskaan nähnyt tätä topicia täällä, on pässyt piilottelemaan 10 vuotta ihan noin vaan. No parempi myöhään, kuin ei milloinkaan, kyllähän rock-ladyt hyvät keskustelut ansaitsee.

Mikä on muuttunut sitten 10 vuoden aikana? Onko ilmaantunut uusia rokkareita naiskaartista? Tällainen topic hakee mun mielestäni jotain sellaista Pat Benatar tyylistä särmää daamia. Krista Sigfrieds voisi olla sellainen nahkoissa jos vaan laulaisi muuta kuin poppista - ääntä kyllä olisi. Nämä Barbeque Barbies on kans aika rock koko jengi. Mitäs muuta nykyään?
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
jukkajylli
30.10.2014 21:48:41
Maya Paakkarille ei pärjää kukaan tässä maassa.
And it's just a waste of time..
ferodoz
31.10.2014 12:17:24

jukkajylli: Maya Paakkarille ei pärjää kukaan tässä maassa.

Noora Louhimo nousee samoille viivoille jo nykyään.
Just a face in the crowd.
pekkap82
31.10.2014 17:18:02
Se, jonka mielestä Muska ei ole rocklaulaja, ei varmasti ole nähnyt hänen keikkaansa. Livenä kuulemistani suomalaisista laulajista (miehet ja naiset) hän on ollut ehkä eniten rock. Alkoi olla jo Noddy Holder/Dan McCafferty-meininkiä.
Osteri
31.10.2014 18:07:52 (muokattu 31.10.2014 18:08:09)
Maya Paakkari on kieltämättä aika kova luu Suomen rock skenessä, vaikka enimmäkseen vetääkin "räkä kurkussa" jos säröisestä soundista tällainen luonnehdinta sallitaan. Mayalla soi hyvin myös clean sen verran mitä muutaman olen kuullut, siitä propsit.
Noora Louhimo on habitukseltaan varsin rock, mutta kaikki biisit samalla säröllä alkoi jossain vaiheessa kyllästyttämään. Ei jatkoon.

Olishan meillä Kristan lisäksi montakin potentiaalista rokkaria mutta kun kaikki haluaa poppista laulaa. Hyvinhän se vetäis Irinakin kun viittis http://www.youtube.com/watch?v=sCrqZhwVfiw
Jessica Wolff myös ehdolla http://www.youtube.com/watch?v=91u0V-NHZAA ei huono....

Mitäs muita? Metallibändeissä on montakin kovaa suomalaista naislaulajaa, mutta listataan niitä kohta erikseen, ehkä.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
barclay
31.10.2014 20:38:02

Vartiaisen Jenni olisi kyllä paras vetämään rokkiakin..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Kefiiri
31.10.2014 21:41:01
Muska on kyllä oikeasti paras... se on luontevasti rock ilman yliyrittämistä.
En ole musiikin asiantuntija.
fiesta2
05.11.2014 13:01:15
Haloo helsingin Elli mahtuu kevyesti noiden edellä mainittujen joukkoon.

Tarja Turusen saavutukset ovat maailmanlaajuisesti varmaan omaa luokkaansa mutta paljonko ne ovat Tuomas Holopaisen ansiota on jo toinen juttu

Jos unohdetaan "rokkari" käsitteeseen kuuluva uskottavuus näkökulma, Diandran Led Zeppelin Black dog veto olisi liki lyömätön saavutus tässä maassa.
elon arska
05.11.2014 15:00:16
fiesta2: Jos unohdetaan "rokkari" käsitteeseen kuuluva uskottavuus näkökulma, Diandran Led Zeppelin Black dog veto olisi liki lyömätön saavutus tässä maassa.

Tarkoitit varmaan Diion Holy Diver.
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
jukkajylli
09.11.2014 13:14:45
Osteri: Maya Paakkari on kieltämättä aika kova luu Suomen rock skenessä, vaikka enimmäkseen vetääkin "räkä kurkussa" jos säröisestä soundista tällainen luonnehdinta sallitaan. Mayalla soi hyvin myös clean sen verran mitä muutaman olen kuullut, siitä propsit.
Noora Louhimo on habitukseltaan varsin rock, mutta kaikki biisit samalla säröllä alkoi jossain vaiheessa kyllästyttämään. Ei jatkoon.

Olishan meillä Kristan lisäksi montakin potentiaalista rokkaria mutta kun kaikki haluaa poppista laulaa. Hyvinhän se vetäis Irinakin kun viittis http://www.youtube.com/watch?v=sCrqZhwVfiw
Jessica Wolff myös ehdolla http://www.youtube.com/watch?v=91u0V-NHZAA ei huono....

Mitäs muita? Metallibändeissä on montakin kovaa suomalaista naislaulajaa, mutta listataan niitä kohta erikseen, ehkä.

Mä oon Mayan kaa skulannu ihan kontra-akkari meiningillä. Maya on järisyttävån hieno balladien tulkitsija. Taitaa olla vähän rokki-imagonsa vanki. Mutta kyllähän sekin toimii..
And it's just a waste of time..
Wradlin
10.11.2014 00:37:38
elon arska: Tarkoitit varmaan Diion Holy Diver.

https://www.youtube.com/watch?v=Sc4c_Y_yCB4

Tuskin.

Otsikkoon: Elli.
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)