Aerodactev 12.02.2005 00:45:04 | |
---|
Ei kyllä minun mielestä pitäisi paljoa rokimpaa olla. Scarlett viehättää minua todenteolla, juuri sopivan utuista menoa - itse asiassa kyseessä on aivan vitun hyvä biisi. Lienevätköhän kuunnelleet 70-luvun hämymestareita paljonkin...
Long = progressive = good
|
oizo 14.02.2005 00:48:14 (muokattu 14.02.2005 00:48:36) | |
---|
Ei kyllä minun mielestä pitäisi paljoa rokimpaa olla. Scarlett viehättää minua todenteolla, juuri sopivan utuista menoa - itse asiassa kyseessä on aivan vitun hyvä biisi. Lienevätköhän kuunnelleet 70-luvun hämymestareita paljonkin... Mä en niin tuosta scarletista tykkää. Ei vaan iske. Levyllä on paljon hyviä biisejä jotka on jääny noitten hittisinglejen varjoon. Vettä vasten -kipaleessa on fiilistä mukana! Ja ihmisen lento, aaltojen takaa ja lasienkeli on kans laatua. Perkele kun ois tiennyt, oltais pidetty m.net-miniminimiitti. Nii-in. Sanoppas muuta! Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
MK73 01.10.2005 14:19:31 | |
---|
Kirjoitan yli 229 päivää vanhaan ketjuun! Siitä huolimatta Indica on tulossa ajankohtaiseksi, "Tuuliset Tienoot" albumi ilmestyy nimittäin lokakuun loppupuolella. Odotukset heräävät, sillä ei ollut hullumpi tuo debyyttikään. Jotenkin varovainen fiilis siitä kuitenkin jäi, mutta nythän orkesteri on huomattavasti kokeneempi... kattellaan. |
Antti1997 01.10.2005 21:15:11 | |
---|
Scarlett viehättää minua todenteolla, juuri sopivan utuista menoa - itse asiassa kyseessä on aivan vitun hyvä biisi. Olen samaa mieltä. THV-Klubi #18
|
Valpuri 02.10.2005 22:50:57 | |
---|
Näyttää tytöiltä albumi olevan tulossa. Aikasempi matsku ei oikein iskenyt, mutta radiosta eilen kuulin uuden singlen ja melko lupaavalta vaikutti. Ainakin näin ensikuuleman perusteella. Saa nähdä jaksaako tytöt vielä viehättää, vai katkeaako ikuinen virta. Hoho:) Itse toivon että pääsevat jatkamaan, ihan symppiksen tuntuisia plikkoja. |
MK73 07.10.2005 22:02:34 | |
---|
Kuulin tänään tuon uuden Vuorien taa -biisin, ja täytyy sanoa, että olen aika hämmästynyt. Nyt on joku hevituottaja päässyt ruuvaamaan Indican soundeja... vain Timo Tolkin kitarasoolo puuttui :) Ei hassumpi viisu kumminkaan. Ihme trendi nykyään, että kaikki pop-yhtyeet pitää saada väkisin kuulostamaan niin rankoilta ja lopulta samanlaisilta. Onko se hyvän myynnin tae? |
Teijo K. 07.10.2005 23:29:52 | |
---|
Miksi poikienkaan pitäisi? Se on just parasta! No joo. Ihan sattumalta näin tämän Indican ulkoilmakeikalla Jyväskylässä männäkesänä, ja todella positiivisen vaikutelman jätti. Biisit toimi, soitto kulki, show eteni kuin kello. Biisi, välispiikki, uusi biisi. En aluksi tunnistanut orkesteria eikä nimi sanonut mitään, mutta ammattimainen ote lavallaoloon teki vaikutuksen. Siinä olisi monella oppimista. Munsta. |
maelstorm 09.10.2005 02:52:20 | |
---|
Kuulin tänään tuon uuden Vuorien taa -biisin, ja täytyy sanoa, että olen aika hämmästynyt. Nyt on joku hevituottaja päässyt ruuvaamaan Indican soundeja... vain Timo Tolkin kitarasoolo puuttui :) Ei hassumpi viisu kumminkaan. Ihme trendi nykyään, että kaikki pop-yhtyeet pitää saada väkisin kuulostamaan niin rankoilta ja lopulta samanlaisilta. Onko se hyvän myynnin tae? sinne on varmaan laitettu säröriffit sitä varten että voidaan tytöille tunkea uhmakkaat meikit mustat rätit ja haukkua arvioissa ja promoissa gootiksi. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Suskih 09.10.2005 03:46:48 | |
---|
sinne on varmaan laitettu säröriffit sitä varten että voidaan tytöille tunkea uhmakkaat meikit mustat rätit ja haukkua arvioissa ja promoissa gootiksi. Haloo. Indican biisit kertovat juuri ennen kaikkea yliluonnollisista asioista ja kaikesta samanlaisesta. Vuorien taahan ei ole tungettu mitään hevimeininkiä. Rock kappale. Minä itse arvostan Indicaa suuresti ja tunnustaudun kovaksi ihailijaksi. Pidän tämän naisorkesterin dramaattisimmista kappaleista ja etenkin jousista. Uudelta albumilta odotetaan paljon kolmen keikalla jo soitetun biisin perusteella. Tytöt ovat kaikki tosi kauniita ja eniten minua sävähdyttää Jonsun, Jennyn ja Heinin yliluonnollisen kauniit hiukset ja tietysti soitto- sekä laulutaito. Toivottavasti bändi on hengissä pitkään, sillä potentiaalia heiltä ei missään nimessä puutu. Ja tietysti livesoitot jättävät mahtavan vaikutelman. Lähden joulukuussa Viroon heitä katsomaan, eka Indican ulkomaankeikka! |
MK73 09.10.2005 12:41:42 | |
---|
Kyllähän mä diggaan näitä tyttöbändejä kybällä (kuten Indica ja Tiktak), vaikka niitä aina vähän kritisoinkin. Ilmaisuhan voi olla vahvaa ilman tyypillistä säröä ja metalli-tyylisiä rumpusoundejakin. No, yhden kuullun kappaleen perusteella ei tietenkään voi leimata koko albumia. |
Boyakasha 09.10.2005 14:59:07 | |
---|
Indica tekee hyvinkin miellyttävää musiikkia ja myös tytöt ovat osoittaneet olevansa kivoja ihmisiä. Indicalle suon menestystä jo siitäkin syystä, että solisti-pianisti-viulisti Jonsu säveltää kaikki bändin biisit eivätkä ulkopuoliset säveltäjät. Ja Ikuinen virta-kappale on jo oikeasti klassikko. Odotukset ovat siis hyvinkin korkealla uuden levyn suhteen. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Cathi777 10.10.2005 11:40:10 | |
---|
Kuulin tänään tuon uuden Vuorien taa -biisin, ja täytyy sanoa, että olen aika hämmästynyt. Nyt on joku hevituottaja päässyt ruuvaamaan Indican soundeja... vain Timo Tolkin kitarasoolo puuttui :) Ei hassumpi viisu kumminkaan. On sentään Jonsu jostain ottanut opikseen, kun sille puhuttiin aikaisemman levyn yhteydessä, että pitäisi saada enemmän munaa siihen soittoon. No nyt sitä sitten uudessa biisissä on huomattavasti enemmän ja heti kuulostaa paremmalta. Oli ensimmäisen levyn aikaan niin huonon kuuloiset ne kitarat. Toivottavasti siirtyy myös livetilanteeseen tuo parempi soundi, koska livenäkin ollut niin kökön kuuloista. Ja sellaista täytyy kanssa toivoa, että bändi saisi jotain yllätyksellisyyttä aikaan noihin livetilanteisiin. On niin itseään toistavia nuo kaikki keikat. Jotain sellaista Tiktakmaista rempseyttä pitäisi mukaan saada. Only pop music can break my heart... |
Boyakasha 10.10.2005 17:55:24 | |
---|
On niin itseään toistavia nuo kaikki keikat. Jotain sellaista Tiktakmaista rempseyttä pitäisi mukaan saada. Miksi pitäisi? Indican/Jonsun samanaikaisesti eteerinen mutta lämmin esiintyminenhän on suorastaan lumoavaa. Antaa Indican olla Indica ja Tiktakin Tiktak. Molemmille on tässä maassa paikkansa. Seuraavaksi varmaan sanot, että Indican pitäisi antaa myös Tiktakin hovisäveltäjien säveltää biisinsä. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Lux 10.10.2005 21:43:27 | |
---|
Indican/Jonsun samanaikaisesti eteerinen mutta lämmin esiintyminenhän on suorastaan lumoavaa. Veitpä sanoja suustani. Istuin Ruisrockissa puoli tuntia paahtavassa helteessä. Vappuna Jyväskylässä taisi hiukan sataa kylmää tihkua. Kumpikaan epämiellyttävä olosuhde ei haitannut, kun neidit veivät hetkeksi mennessään. Pitääkö tästä huolestua? Onko salattu feminiininen puoleni nostamassa päätään? Vastalääkkeeksi kolme keikkaa Kotiteollisuutta? Aivan sama. Odotan kyllä levyä. vapaus veljeys vandalismi |
JCM 10.10.2005 23:07:41 | |
---|
Veitpä sanoja suustani. Istuin Ruisrockissa puoli tuntia paahtavassa helteessä. Vappuna Jyväskylässä taisi hiukan sataa kylmää tihkua. Kumpikaan epämiellyttävä olosuhde ei haitannut, kun neidit veivät hetkeksi mennessään. Pitääkö tästä huolestua? Onko salattu feminiininen puoleni nostamassa päätään? Vastalääkkeeksi kolme keikkaa Kotiteollisuutta? Aivan sama. Odotan kyllä levyä. Mä diggaan kans Indicasta kattella ja myöskin kuunnella.. hyvin vähän olen kuullu mutta en pidä pahana ollenkaan. Persoonallinen porukka, Tiktakista diggailen kans.. mutta on noissa silti selvä ero.. en sano suuntaan enkä toiseen, tietyillä tavoin vaan eroavat toisistaan mutta molemmat on jees. |
Prome 11.10.2005 09:14:31 | |
---|
Vain muutama naisvaltainen rockbändi sytyttää, eikä Indica kuulu joukkoon. |
Cathi777 11.10.2005 11:08:04 | |
---|
Miksi pitäisi? Indican/Jonsun samanaikaisesti eteerinen mutta lämmin esiintyminenhän on suorastaan lumoavaa. Antaa Indican olla Indica ja Tiktakin Tiktak. Molemmille on tässä maassa paikkansa. Seuraavaksi varmaan sanot, että Indican pitäisi antaa myös Tiktakin hovisäveltäjien säveltää biisinsä. Mut se on jotenkin tylsää, kun bändissä ei ole oikein muuta katsottavaa kuin se Jonsun esiintyminen. Eli lavalla bändi ei oikein ole niiden biisiensä näköinen. En tiedä missä vika, mutta ei oikein jaksa sytyttää. Ihan kivaa, mutta ei sellaista kuin pitäisi. Enkä tarkoita, että bändin pitäisi olla kuin Tiktak, mutta viihdyttävä pitäisi kuitenkin olla. Biiseissä ei mitään vikaa sinänsä, soundi puolella jonkun verran ainakin debyytillä. Only pop music can break my heart... |
carnation 11.10.2005 11:46:41 | |
---|
Indica on oikeastaan sellaista musiikkia, että levyä en ostaisi mutta jos levy sattuu vastaan esim. kirjastossa niin lainaisin kyllä. Ihan kivaa musiikkiahan se on. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Boyakasha 11.10.2005 12:32:43 | |
---|
Mut se on jotenkin tylsää, kun bändissä ei ole oikein muuta katsottavaa kuin se Jonsun esiintyminen. Eli lavalla bändi ei oikein ole niiden biisiensä näköinen. En tiedä missä vika, mutta ei oikein jaksa sytyttää. Ihan kivaa, mutta ei sellaista kuin pitäisi. Enkä tarkoita, että bändin pitäisi olla kuin Tiktak, mutta viihdyttävä pitäisi kuitenkin olla. Biiseissä ei mitään vikaa sinänsä, soundi puolella jonkun verran ainakin debyytillä. Onko esimerkiksi HIMissä enemmän katsottavaa kuin Indicassa? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Cathi777 11.10.2005 13:36:26 | |
---|
Onko esimerkiksi HIMissä enemmän katsottavaa kuin Indicassa? Itse asiassa ei, Him ei ole kovinkaan kummoinen livebändi. Only pop music can break my heart... |