arancia 10.09.2005 16:16:49 | |
---|
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
aikavaikea 15.12.2005 18:09:12 | |
---|
Nostan tämän ihan vain kertoakseni, että olipas kiva ylläri kuulla tänään keskellä päivää YleX:ltä Eelsin Fresh Feeling. I don't know what it is, but it just won't quit. |
ydinaukio 16.12.2005 09:40:14 | |
---|
Haluan kertoa tähän väliin, että Souljacker on vitun hyvä levy ja selkeästi Eelsin paras. |
el Bastardo 16.12.2005 11:37:14 | |
---|
Haluan kertoa tähän väliin, että Souljacker on vitun hyvä levy ja selkeästi Eelsin paras. Minä puolestani kirjoitan turhan kommentin, jossa mainitsen ostaneeni Souljackerin pari päivää siten. Parin kuuntelukerran jälkeen mielessä jypsytävät Friendly ghostin alku sekä Jungle telegraphin biitit. Hyvä levy! |
mr_b 16.12.2005 13:49:27 | |
---|
Haluan kertoa tähän väliin, että Souljacker on vitun hyvä levy ja selkeästi Eelsin paras. Eelsin levyjen taso vuorottelee hauskasti. Joka toinen on ihan-ok tai mainio-mutta-ei-parasta-ikinä tai joka toinen on mestariteos. Minä en kyllä osaa päättää mikä on kaikkein paras: Electro-shock Blues, Souljacker tahi Blinking Lights & Other Revelations. Ja tarvinneeko tuollaista edes pohtia. Oli minulla asiaakin, http://www.eelstheband.com/eels_townhall.asp Minä olen tuosta KOHTALAISEN INNOISSANI!!!! TAHTOOO!!!!! AAAHHHH!! Everything I do is gonna be funky from now on! |
aikavaikea 16.12.2005 14:04:09 (muokattu 16.12.2005 14:32:48) | |
---|
Minä olen tuosta KOHTALAISEN INNOISSANI!!!! TAHTOOO!!!!! AAAHHHH!! No juma! Tuo dvd on pyörinyt jo mun unissa, onpa kiva saada se ihan telkkarin kautta nähtäväksi viimein :-). Ensi vuonna joulu tulee aikaisin. Ja saan 40-vuotislahjan vain reilun viikon myöhässä. Everything's Gonna be Cool this Christmas. E: Toi mulla hippasen nyppii: DVD includes eight songs that are not included on the CD, while the CD version of Live at Town Hall includes four songs from the evening's performance that are not in the concert film. Lievää pakkomyynnin makua sellaiselle fanille jolla pitää olla "kaikki versiot kaikesta". Mulle kyllä toi DVD riittää, mutta silti. Esim. (lempi"lapsellani") Nazarethilla on mainio live-cd+dvd -paketti, jossa tulee molemmat tallennemuodot samalta keikalta yhdessä paketissa. I don't know what it is, but it just won't quit. |
patonki 16.12.2005 14:50:34 | |
---|
Dvd vaikuttaa kyllä kelvolliselta, tuskin tulee tuota cd-versiota hankittua kuitenkaan. Tosin olisihan tuolle dvd:lle voinut laittaa samointein parin musiikkivideon sijaan kaikki bändin videot, ei niitä taida kymmentä enempää kuitenkaan olla, joten tuskin niistä ollaan ihan hetkeen erillistä julkaisuakaan tekemään... Mutta toivottavasti tuossa dokumenttiosuudessa on mukana tuon kiertueen intronauhana pyörinyt kuvakooste, jossa oli muutamat klassikkokommentit surullisenkuuluisasta Jyrki-haastattelustakin. |
jannu 17.12.2005 03:40:31 | |
---|
Haa. Löysin Souljackerin Jyväskylän Airon Musiikin alelaarista hintaan 6,90€. Ja vielä bonus-ep:llä varustettu versio. Elämä on hienoa toisinaan. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Tempura 17.12.2005 06:42:17 | |
---|
Ihme homma, kuuntelin meinaan toissapäivänä Souljackeria ja tänään Elektromaista shokeerausbluesia. Souljackerin "Woman driving, man sleeping" on jotenkin hieno. Varsinkin kun ajelin yöllä yksinäisenä sitä kuunnellessani. Jää päähän koko homma, siinä on poweria. Electro-shock bluesilta väräyttää keskushermostoa aika lujaa "Elizabeth on the bathroom floor". Ihme äijä perhana, vääntää kepeitä riisuttuja rokkijuttuja, vetää kieli poskessa, ja sitten välillä noita "elämän synkkä puoli tulee aivoon"-biisejä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
mr_b 17.12.2005 23:12:33 | |
---|
Haa. Löysin Souljackerin Jyväskylän Airon Musiikin alelaarista hintaan 6,90€. Ja vielä bonus-ep:llä varustettu versio. Elämä on hienoa toisinaan. Mitämitä. Koskaan en ole tuota nähnyt ja juuri tänään seisoin Airon musiikin edessä, mutta en sitten mennyt sisään. Ja nyt on myöhäistä. Voi kilinkakka. Tarinan opetus: älä koskaan ohita levyliikettä, onni voi odottaa sisäpuolella. Everything I do is gonna be funky from now on! |
Tempura 18.12.2005 06:34:47 | |
---|
God damn right it's a beautiful day THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
porcupine 20.01.2006 12:58:12 | |
---|
Tänään FST:llä Jools Hollandissa Eels (ja Van Morrison, Kaiser Chiefs, Frank Black, John Legend, Martha Wainwright). Pistäkään joku digiboxillinen nauhalle, ni mä kopsaan sitten :) Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
ydinaukio 20.01.2006 13:03:18 | |
---|
Tänään FST:llä Jools Hollandissa Eels (ja Van Morrison, Kaiser Chiefs, Frank Black, John Legend, Martha Wainwright). Pistäkään joku digiboxillinen nauhalle, ni mä kopsaan sitten :) Sait plussan muistutuksesta. Mahtavaa. |
aikavaikea 20.01.2006 13:07:19 (muokattu 20.01.2006 15:54:46) | |
---|
Sait plussan muistutuksesta. Mahtavaa. Samat sanat! Olisi takuulla mennyt ohi ilman SaiPan muistutusta. E: Tarkennan sen verran, että alkaa klo. 20:20 siellä FST:llä. |
mr_b 20.01.2006 17:44:14 | |
---|
Samat sanat! Olisi takuulla mennyt ohi ilman SaiPan muistutusta. E: Tarkennan sen verran, että alkaa klo. 20:20 siellä FST:llä. Tarkennan vielä että ei näy FST. Blah. No toisaalta tuo lienee Eelsin satillakin ja kohta pukkaa DVD:täkin. Ja ulkonakin ilma on kaun...err, paska. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
aikavaikea 20.01.2006 20:39:28 (muokattu 20.01.2006 21:05:44) | |
---|
...err, paska. Railroad Man tuli kauniisti kera jousien. Menen nurkan taakse ja nyyhkin tyhmänä. E: Hey Man oli toisena. Hölömö versio. |
mr_b 20.01.2006 23:25:20 | |
---|
Railroad Man tuli kauniisti kera jousien. Menen nurkan taakse ja nyyhkin tyhmänä. E: Hey Man oli toisena. Hölömö versio. Oliko ne eri versioita kuin mitä webbisaitin video-osastossa? Hei: nyt saa jo näytteitä uudesta livelevystä: http://www.eelstheband.com/downloads/index.asp Audioo ja videoo. Hyvältä kuullostaa. Nuo viulunsoittajanaiset ovat ihqja. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
aikavaikea 21.01.2006 17:27:50 | |
---|
Oliko ne eri versioita kuin mitä webbisaitin video-osastossa? Hey Man on sama kuin webbisaitilla. Railroad Man oli hyvin samantapainen kuin se saitilta löytyvä Jay Lenossa ollut pätkä. Bus Stop Boxeria ei tv:ssä näytettykään. |
aikavaikea 15.02.2006 08:35:12 (muokattu 15.02.2006 08:55:00) | |
---|
Hei: nyt saa jo näytteitä uudesta livelevystä: http://www.eelstheband.com/downloads/index.asp Nostellaanpa kun tuli newsletteria sähköpostiin. Valikoituja viimeisimpiä kuulumisia alla: E: DVD on muuten jo varattavissa CDONilta hintaan 18,95. SEE THE "DIRTY GIRL" LIVE AT TOWN HALL VIDEO NOW: See EELS with strings perform "Dirty Girl" from the upcoming Live at Town Hall concert film DVD right now, right HERE: www.eelstheband.com/main.asp LIVE AT TOWN HALL -- NOW ON iTunes: iTunes U.S. has the new EELS with strings LIVE AT TOWN HALL album available for download with three bonus tracks. The live album CD and concert film DVD will both be released a week from today, Tuesday, Feb. 21, but you can download the LIVE AT TOWN HALL album right now HERE: phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?p=121720078&s=143441 International download stores should have bonus tracks available shortly, so no stealing, please! EELS TO PLAY WERCHTER FESTIVAL: The first 2006 EELS tour date has been announced: EELS are set to perform July 2nd at the Werchter Festival in Werchter, Belgium. More dates coming soon. Stay tuned to EELStheband.com for the latest as they come in! tickets available HERE: www.goformusic.be/ In other news: FREE "BLINKING LIGHTS (FOR ME)" LIVE AT TOWN HALL MP3 ON AOL MUSIC NOW: The new EELS "Live at Town Hall" CD & DVD won't be released until February 21st, but AOL Music is premiering EELS' "Blinking Lights (For Me)" from the upcoming Live At Town Hall CD on their music page. Download the free MP3 now HERE: music.aol.com/songs/downloads/mp3_main PRE-ORDER "LIVE AT TOWN HALL" EXCLUSIVE CD, DVD & T-SHIRT BUNDLES NOW: The official EELS online store is now offering great pre-order deals on the upcoming EELS with strings Live at Town Hall CD and DVD -- with or without an exclusive Live at Town Hall T-shirt. The Universal-distributed CD, the Sony BMG-distributed DVD, and the exclusive T-shirt can only be bought all together or in separate combinations at the official EELS online store. Pre-order now and the Live at Town Hall items will be sent to you the moment they are released, February 21st. Pre-order available at the EELS U.S. online store HERE: www.bandmerch.com/java2/BandMerch/eels/ and the EELS UK/Euro online store HERE: www.simbioticstore.com/eels/ PRE-ORDER "LIVE AT TOWN HALL" CD FROM AMAZON -- STREAM ENTIRE ALBUM NOW: The EELS "Live at Town Hall" CD isn't released until Feb. 21, but if you pre-order it from Amazon.com U.S. you can stream the entire album right now, HERE: www.amazon.com/gp/product/B000E6EIZ … =sr_11_1/103-5879505-8787018?n=5174 SEE AND HEAR SONGS FROM THE UPCOMING "LIVE AT TOWN HALL" CD & DVD, PLUS MORE! See and hear songs from the upcoming EELS with strings Live at Town Hall CD & DVD, along with never before heard recordings of E writing songs, interviews, music from EELS albums, new EELS wallpaper and more in the brand new EELStheband.com DOWNLOADS section HERE: www.eelstheband.com/downloads/index.asp |
aikavaikea 25.02.2006 12:33:11 | |
---|
Pidänpä yksin keskustelua yllä :-). DVD on nyt katsottu ja olen ihan rakastunut siihen. Tunnelma on käsinkosketeltava ja olen nyt nähnyt viileimmän ja sympaattisimman encoren ikinä. Katsokaa itse, en spoilaa. Jousikvartetti on ihq ja tulipahan nähtyä aika epäortodoksinen soittolaite Flyswatterin jälkeen neidon (Ana) kädessä. Rumpu"patteri" on myös kohtalaisen riisuttu eikä tuo esitys kyllä kaipaa yhtään enempää. Voima voi joskus tulla ilman puserrusta. Mää tykkään, menen nyt katsomaan uudestaan. Two shits and a fuck! Admit it, Frank, you don't come here for the hunting, do you? |