anttipi 12.01.2005 10:55:23 | |
---|
Iski hirveä himo nähdä Oasis livenä! Roskildessa 1995 valitsin Oasisin sijaan samaan aikaan esiintyneen Shed Sevenin. Enkä muista siitäkään keikasta vahvan humalatilan takia mitään. :O Kahdessa ekassa Oasis-levyssä on klassikon ainesta (tosin inhoan sikana Wonderwallia). Noelin ongelma säveltäjänä on auttamaton yksipuolisuus, minkä vuoksi Oasis on vuosikausia junnannut musiikillisesti paikoillaan. Tehnyt hyviä biisejä, mutta ei todellakaan mikään nero - kitaristinakin vain yksiulotteinen rämpyttäjä. Kaska ajaa mopolla. |
nikomati 12.01.2005 11:15:36 | |
---|
Toivottavasti lopettais jo... Se uus lättyki on jo kestäny valmistua jonnin verran! Faktahan on se, et 2 ekaa levyä on kyllä kuitenkin sellasii mestariteoksia et huh huh saatana..! "loistavaa settii!" "Ei vittu mä oon hirves..!" |
nikomati 12.01.2005 11:20:38 | |
---|
Mikä olisi hyvä Oasis Live DVD? No tottakai DEFINITELY MAYBE "Ei vittu mä oon hirves..!" |
hanhjelm 12.01.2005 11:57:45 | |
---|
No tottakai DEFINITELY MAYBE no en nyt pitäisi ihan livenä tätä. Sen verran suttusia ne live vedot! Eikä tämä muutenkaan ole pääosiltaan mikään live dvd. |
hanhjelm 12.01.2005 11:59:56 | |
---|
Faktahan on se, et 2 ekaa levyä on kyllä kuitenkin sellasii mestariteoksia et huh huh saatana..! kyllä be here now toimii vielä hyvin. |
...And Justice For All 13.01.2005 19:23:49 | |
---|
Pari hyvää biisiä mutta muu tuotanto suht paskaa Metallica: ...And Justice For All
Pastilli? |
nikomati 14.01.2005 12:59:17 | |
---|
kyllä be here now toimii vielä hyvin. Okei myönnetää, vaiks mielestäni biisit ehkä hieman liian pitkiä. AnteeXXX Hansu "Lokkeja on maailmassa liikaa..." |
Mesikehrääjä 14.01.2005 16:26:33 | |
---|
Pari hyvää biisiä mutta muu tuotanto suht paskaa Luojan kiitos edes pari hyvää, toisin kuin esim. Metallicalla, joka on koko pitkän uransa suoltanut uskomatonta kuraa.. |
el Bastardo 14.01.2005 16:36:47 | |
---|
Onko kellään sitä b-puoli-kokoelmaa? Tuotahan on ihan kehuttu, ja muistaakseni Acq... Acuis.. no se A-alkuinen biisi oli erinomainen. |
Dr. Muff 14.01.2005 18:06:40 | |
---|
Onko kellään sitä b-puoli-kokoelmaa? Tuotahan on ihan kehuttu, ja muistaakseni Acq... Acuis.. no se A-alkuinen biisi oli erinomainen. Toihan on ihan Brilliant. Noita on joka ale-laarissa parilla eurolla. Kandee hommata. Acquiescen lisäksi siinä on herkkuja kuten It's good to be free, masterplan, talk tonight ym. Mä suosittelen kovasti. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |
Renton 15.01.2005 00:07:02 | |
---|
Masterplan b-puolikokoelma on Oasiksen parhaita, ellei paras, levy sitten ekan kahden jälkeen. Choose a job. Choose a career. |
nikomati 16.01.2005 17:07:08 | |
---|
Masterplan b-puolikokoelma on Oasiksen parhaita, ellei paras, levy sitten ekan kahden jälkeen. Mielestäni kolmanneks paras alpyymi. Siis kahden ekan jäläkeen..! "Lokkeja on maailmassa liikaa..." |
Janne F 16.01.2005 20:01:51 | |
---|
Iski hirveä himo nähdä Oasis livenä! Nehän heittävät ensi kesänä briteissä pienen kiertueen, mutta taitaa kaikki keikat olla loppuunmyytyjä. Mä näin ne Glastonburyssa. Onhan siinä oma fiiliksensä, kun satatuhatta brittiä hoilaa ympärillä jotain Champagne Supernovaa. Vähän sama tunne kuin, heh, jollain Eppu Normaalin Ruisrock-keikalla. Muttamutta... en mä siitä itse keikasta saanut mitään irti. Kaikin puolin apaattinen ja veltto meininki. Jos lavalla ei tapahdu mitään ja biisit kuulostaa samalta ku levyllä - paitsi paskemmin soitettuna - niin eipä sillä keikalla ole muuta ku nostalgia-arvoa (niin, Oasiksen debyytistähän on jo kymmenen vuotta!). Lähdin sit kesken keikan kattomaan Spiritualizedia, eikä kaduta yhtään. |
konehes 16.01.2005 20:05:21 | |
---|
Mielestäni kolmanneks paras alpyymi. Siis kahden ekan jäläkeen..! Näin on. Hyviä kappaleita täynnä. |
Tarva 22.01.2005 15:37:12 | |
---|
Uus levy kaupoissa ilmeisesti 16 Toukokuuta ja nimeltään "Don´t believe the truth". Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
nikomati 23.01.2005 14:43:55 | |
---|
Uus levy kaupoissa ilmeisesti 16 Toukokuuta ja nimeltään "Don´t believe the truth". Jep. Levylle tehtiin ilmeisesti 66 biisiä jokasen jäsenen toimesta, ja näistä sitten eroteltiin "jyvät akanoista". Noel sanos, et nyt on tulos aivan loistava levy.. Epäilen. "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |
Stain 23.01.2005 14:55:15 | |
---|
Noel sanos, et nyt on tulos aivan loistava levy.. Epäilen. Sama juttu. Veikkaan että levyltä löytyy pari hyvää biisiä, mutta siinä se sitten onkin. Tuskin mitään mullistavaa luvassa.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
hanhjelm 23.01.2005 15:01:07 | |
---|
Onkohan Noelilla ideat vähissä kun koko bändi nyt lauluja rustaa? Silloin aikojen alussahan Noel vaati että jos hän liittyy bändiin niin oasis esittää vain hänen tekemiään kappaleita. Opettakaa mut soittamaan.. |
Tarva 23.01.2005 15:02:38 | |
---|
Noel sanos, et nyt on tulos aivan loistava levy.. Epäilen. Joo, Noelin mielestä julkaisematon levy on aina oasiksen paras levy ja Definitely Mayben tasoa. Levyl on 12 biisii, joista 4 Noelin, 4 Liamin, 2 Gemin ja 2 Andyn kirjoittamia. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Dr. Muff 23.01.2005 15:26:47 | |
---|
Onkohan Noelilla ideat vähissä kun koko bändi nyt lauluja rustaa? Silloin aikojen alussahan Noel vaati että jos hän liittyy bändiin niin oasis esittää vain hänen tekemiään kappaleita. Tilanne oli 'hieman' eri tuolloin. Ny on eri jäbät bändissä ja Liamkin on kehittynyt biisinikkarina, vaikkei vieläkään mikään Lennon ole. Liamin tuolloiset tuotokset oli Noelin mukaan aivan kamalia joten siksi tämä vaade. Mutta eiköhän se ole muista yhteyksistä tullut selville ettei Noel enää ole ollut kahden ekan levyn (pienellä varauksella myös kolmannen) tasolla. Onhan toi viimeinenkin levy ihan hyvä, mutta kyllä siitä puuttuu se palo, en itse ainakaan jaksa kuunnella. I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin |