zombywoof 04.07.2007 22:53:19 | |
---|
Mutta täytyy tietysti muistaa koko Lynareiden juju: Erityyliset ja -saundiset kitaristit täydentävät toisiaan.
Asiaa! Tuo on nimenomaan SE juttu tässä bändissä. Mutta tottakai kaikilla on omat suosikkinsa bändin kitaristeista. Mulle kolahtaa eniten Allen Collinsin soolot. Ne vaan on niin tyylikkäitä. |
sirdickyj 05.07.2007 06:54:47 | |
---|
Asiaa! Tuo on nimenomaan SE juttu tässä bändissä. Mutta tottakai kaikilla on omat suosikkinsa bändin kitaristeista. Mulle kolahtaa eniten Allen Collinsin soolot. Ne vaan on niin tyylikkäitä. hienoja soittajia kaikki, ei mitään mukisemista. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
rheinone 05.07.2007 09:36:03 | |
---|
tossa on kans hyvää settiä http://youtube.com/watch?v=vlCMZ5AlNys&mode=related&search= tossaki Gaines vetää pisimmän korren, tavallaan, mutta noissa kahdessa muussa paavossa on kyl hyvinräkää Tiukkaa kesämusaa, prkl: Gimme a T for Thelma, woman made a fool out of me! Menee Freebird The Movie hankintaan välittömästi (tänään). All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
sirdickyj 05.07.2007 09:38:35 | |
---|
Tiukkaa kesämusaa, prkl: Gimme a T for Thelma, woman made a fool out of me! Menee Freebird The Movie hankintaan välittömästi (tänään). vitun tyhmää on, että toi T for Texas on jätetty One more from the road-liven CD-versiolta pois, mun mielestä parhautta siinä levyllä. No, se on kokonaan parhautta, eipä silti. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Mika Antero 05.07.2007 09:40:54 | |
---|
vitun tyhmää on, että toi T for Texas on jätetty One more from the road-liven CD-versiolta pois, mun mielestä parhautta siinä levyllä. No, se on kokonaan parhautta, eipä silti. Jep. Tosin siitä on olemassa 25-vuotisjuhlapainos tai jotain, ja siinä on myös tuo + jotain bonusraitoja. Oiskohan ollut sitä deluxe edition -sarjaa, tupla. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 05.07.2007 09:45:42 | |
---|
deluxe edition -sarjaa, vähintään tupla-hintanen? Ainaki kun katselin Gimme Back My Bullets erikoisspetsiaalilimitededitionin hintaa tossa taannoin, oisko ollu hinta vissiin kolmin- jossei nelinkertanen perusversioon verrattuna. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 05.07.2007 09:50:38 (muokattu 05.07.2007 09:51:24) | |
---|
vähintään -hintanen? Ainaki kun katselin Gimme Back My Bullets erikoisspetsiaalilimitededitionin hintaa tossa taannoin, oisko ollu hinta vissiin kolmin- jossei nelinkertanen perusversioon verrattuna. Ne on ihan törkeen hintaisia. Minulla on pari semmoista, eli Blind Faith ja Marvin Gayen What's going on. Blind Faithin bonuslevy on ihan silkkaa tuubaa, täysin tarpeetonta jammailua. Itse albumihan on sairaan hyvä ja ekan levyn bonuksissakin on jotain hyvää. Gayen bonusmateriaali on vähän järkevämpää, mutta tämmöiselle keskivertokuluttajalle tarpeetonta sekin. EDIT: Ja mikä parasta Blind Faith tippui lattialle ja ne levyä kiinni pitävät hakaset katkesivat. Milläs niitä digipäkkiin vaihdat... "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
sirdickyj 05.07.2007 09:52:05 | |
---|
Ne on ihan törkeen hintaisia. Minulla on pari semmoista, eli Blind Faith ja Marvin Gayen What's going on. Blind Faithin bonuslevy on ihan silkkaa tuubaa, täysin tarpeetonta jammailua. Itse albumihan on sairaan hyvä ja ekan levyn bonuksissakin on jotain hyvää. Gayen bonusmateriaali on vähän järkevämpää, mutta tämmöiselle keskivertokuluttajalle tarpeetonta sekin. tossa One more...livessä näytti olevan vaan jotain eri liveversioita samasta aiheesta. mullapas onki Street Survivors-vinyyli, jossa on ne liekit. CD-versiossa tosiaan sitte ei, sattuneesta syystä. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Mika Antero 05.07.2007 09:53:32 | |
---|
mullapas onki Street Survivors-vinyyli, jossa on ne liekit. Kuten myös. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
sirdickyj 05.07.2007 09:55:49 | |
---|
Kuten myös. noi CD-versiothan on pykätty kaiketi ihan sillee, et ei oo mitään uudelleenmasterointeja tai muuta harrastettu. ei siinä, hyvältä soundaa, ainahan ei näin ole. vinyylinäkökulmasta miksatut ja masteroidut lätyt ei läheskään aina soundaa tarkoituksenmukaiselta. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Mika Antero 05.07.2007 09:59:00 (muokattu 05.07.2007 10:08:13) | |
---|
noi CD-versiothan on pykätty kaiketi ihan sillee, et ei oo mitään uudelleenmasterointeja tai muuta harrastettu. ei siinä, hyvältä soundaa, ainahan ei näin ole. vinyylinäkökulmasta miksatut ja masteroidut lätyt ei läheskään aina soundaa tarkoituksenmukaiselta. Joo, minulla ei cd:nä vanhoista ole kuin tuo One more ja First... and last. Last rebelin jälkeen en ole enää levyjä hankkinutkaan. E: Ei ku onhan minulla vielä Endangerd species. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 05.07.2007 10:07:31 | |
---|
Joo, minulla ei cd:nä vanhoista ole kuin tuo One more ja First... and last. Last rebelin jälkeen en ole enää levyjä hankkinutkaan. Hittoku tulee noita vinyylejä soitettua sevverran harvoin nykyään, että oon harkinnu Pronouncedin hankkimista cd:nä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 05.07.2007 10:10:59 | |
---|
noi CD-versiothan on pykätty kaiketi ihan sillee, et ei oo mitään uudelleenmasterointeja tai muuta harrastettu. ei siinä, hyvältä soundaa, ainahan ei näin ole. vinyylinäkökulmasta miksatut ja masteroidut lätyt ei läheskään aina soundaa tarkoituksenmukaiselta. Ei oo ainakaan tossa Second Helping cd:ssä mitään mainintaa remasteroinnista. Kannessa vaan tarra "special price, just for you my friend". Ja aivan perkeleen hyvälle saundaa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 05.07.2007 10:18:16 | |
---|
Ei oo ainakaan tossa Second Helping cd:ssä mitään mainintaa remasteroinnista. Kannessa vaan tarra "special price, just for you my friend". Ja aivan perkeleen hyvälle saundaa. Minä noista hifihommista mitään ymmärrä, mutta Second helping -lp:llä on kanssa erittäin hyvät soundit meiksin korviin. Onhan se muutenkin järjettömän kova levy. Kuten Pronouncedkin. Ja Street survivors. Jne. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
rheinone 05.07.2007 10:21:50 | |
---|
Last rebelin jälkeen en ole enää levyjä hankkinutkaan. E: Ei ku onhan minulla vielä Endangerd species. Mitäs noi on, Ronnien broidin aikaisia vai? Onks niistä mihinkään? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 05.07.2007 10:25:37 (muokattu 05.07.2007 10:26:08) | |
---|
Mitäs noi on, Ronnien broidin aikaisia vai? Onks niistä mihinkään? Joo. Ensin tuli Southern by the grace of God -live, joka on kerrassaan hieno. Sitten 1991, joka on aika tasapaksu. Last rebel on parempi, nimibiisi on ihan klassikkotasoa. Eihän se nyt muuten niiden Ronnien aikaisten levyjen tasolle nouse kuitenkaan. Endangered species on unplugged, semmoisenaan kelvollinen, mutta ei millään tavalla merkittävä. Myöhempiä en tunne. Sorry jos ketjussa on jo aiemmin jauhettu samat asiat. "Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla."
Melkore |
Musta Arkipyhä 05.07.2007 11:02:26 (muokattu 05.07.2007 11:04:59) | |
---|
tossa One more...livessä näytti olevan vaan jotain eri liveversioita samasta aiheesta. mullapas onki Street Survivors-vinyyli, jossa on ne liekit. CD-versiossa tosiaan sitte ei, sattuneesta syystä. Mulla on CD-versio.Liekeillä. Nythän on niin ,että remasterit on olemassa Pronouncedista Survivorsiin.First and Lastia ei ole ainakaan täällä Suomessa näkynyt remasterina. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
Musta Arkipyhä 05.07.2007 11:06:37 | |
---|
Joo. Ensin tuli Southern by the grace of God -live, joka on kerrassaan hieno. Sitten 1991, joka on aika tasapaksu. Last rebel on parempi, nimibiisi on ihan klassikkotasoa. Eihän se nyt muuten niiden Ronnien aikaisten levyjen tasolle nouse kuitenkaan. Endangered species on unplugged, semmoisenaan kelvollinen, mutta ei millään tavalla merkittävä. Myöhempiä en tunne. Sorry jos ketjussa on jo aiemmin jauhettu samat asiat. Samaa mieltä.ES on kyllä semmonen ihan kivan fiiliksen levy akustisine versioineen.Myöhemmistä löytyy hienoja biisejä ,mutta myös aika laimeitakin vetoja. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
oulukyllosa 05.07.2007 14:15:50 | |
---|
tossa One more...livessä näytti olevan vaan jotain eri liveversioita samasta aiheesta. . Vissiin se meni niin, että ne soitti Fox-teatterissa kahtena vai kolmena iltana peräkkäin ja valitsivat "oikealle" One More-levylle parhaat vedot.Deluxe-levyllä on sitten molemmat tai just sen toisen päivän versiot. Ja olikohan näin että Allen oli parannellut Freebirdin sooloa jälkikäteen studiossa/soittanut toisen kitararaidan siihen liven päälle. Hoho,kirjoitin neljä virkettä, joista jokainen sisälsi arvailuja ja epävarmuuksia :-) Taidan varoittaa itse itseäni. - play some skynyrd, man - |
MadMatt 05.07.2007 17:33:02 | |
---|
Nythän on niin ,että remasterit on olemassa Pronouncedista Survivorsiin.First and Lastia ei ole ainakaan täällä Suomessa näkynyt remasterina. First and Last matskua löytyy remasteroituna Skynyrd's First: The Complete Muscle Shoals levyltä. Tuo voisi olla ihan hyvä ostos http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … &token=&sql=10:3nfuxq9jldse Nothin' but the blues |