ace 27.09.2005 00:19:08 | |
---|
Uusimmassa Soundissa olevissa Lullacryn ja Arch Enemyn levyarvioissa toimittaja Österman on kyllä tuonut itsensä vahvasti esille heti arvioidensa alussa. ("Lullacryn alkuperäisenä rumpalina tiedän..." ja "Teininä tuli oltua kirjeenvaihdossa Arch Enemyn alkuperäisen solistin Johan Liivan kanssa...") Täytyy myöntää, että ainakin minut ne saivat ensilukemalla snadisti provosoitumaan. Toisaalta, jos arvioijalla on joku kytky arvioitavaan orkesteriin, niin onhan se hyvä tuoda esiin, että lukijakin tietää millaisten lasien läpi juttu on kirjoitettu. |
moottorisaha 27.09.2005 01:39:36 (muokattu 27.09.2005 01:42:48) | |
---|
Kotiteollisuuden jutusta näki, että se on helvetin hyvällä huumorilla kirjoitettu, mutta itseasiassa sen lisäksi se on täysin totta (ettei kukaan ottaisi älyttömän suuria herneitä nenäänsä, niin omasta mielestäni). Kaikenkaikkiaan aivan helvetin hyvä juttu siis. Tälläistä tavaraa kaivattaisiin lisää lehtiin, sen ympäripyöreän ja mitäänsanomattoman, kuivan lässyttämisen sijaan. Ja Tupuna kyllä huomasin mitkä viestit sinulta olivat kirjoitettu tosissaan ja mitkä "läpällä", mutta puhuinkin enemmän kokonaisuudessaan noista sinun jutuistasi tässä ketjussa. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Boyakasha 27.09.2005 02:10:12 | |
---|
Hanki, Österman, mieluummin mies. Ei tartte kuunnella koko aikaa sitä saatanan nalkutusta. Nimim. Kokemusta ei ole Johan me Flinkkilän kanssa vietämme aikaa keskenämme harva se päivä. Eikä tähän rinkiin mahdu edes Hinterland Inc.:in management... "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Boyakasha 27.09.2005 02:19:00 | |
---|
Uusimmassa Soundissa olevissa Lullacryn ja Arch Enemyn levyarvioissa toimittaja Österman on kyllä tuonut itsensä vahvasti esille heti arvioidensa alussa. ("Lullacryn alkuperäisenä rumpalina tiedän..." ja "Teininä tuli oltua kirjeenvaihdossa Arch Enemyn alkuperäisen solistin Johan Liivan kanssa...") Täytyy myöntää, että ainakin minut ne saivat ensilukemalla snadisti provosoitumaan. Toisaalta, jos arvioijalla on joku kytky arvioitavaan orkesteriin, niin onhan se hyvä tuoda esiin, että lukijakin tietää millaisten lasien läpi juttu on kirjoitettu. No vittu, tämä on se pointti mitä yritän ajaa takaa: Jos tänä päivänä pelkästään Suomessa on ympäripyöreästi n. 10 rockmusiikista kirjoittavaa printtimediaa ja n. 50 nettimediaa, on (mielestäni) ainoa tapa erottua ja tuoda kirjoituksensa julki kirjoittamalla omakohtainen elämyksensä ja kokemuksensa artistista ja/tai sen luomasta musiikista. Ainakaan silloin ei kukaan voi syyttää varkaudesta. Mielenkiinnosta kysyn siis, miksi provosoiduit? Kertoessani totuuden. Vittu, sattuuko totuus noin paljon? Eli onko parempi valehdella tai lyödä kehiin ympäripyöreitä latteuksia? Rehellisyys maan perii? Niinpä niin. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Boyakasha 27.09.2005 02:22:12 | |
---|
Österman, hanki elämääsi nainen. Se voisi helpottaa tuota angstiasi, eikä aina tarttis tuntemattomille akoille netissä jauhaa paskaa. Saisit lisäksi pillua! Kiitos vinkistä, mutta 22.11.2005 tulee kahdeksan vuotta täyteen maailman hienoimman ja ihanimman naisen kanssa. Revi siitä, beibe. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 02:22:20 | |
---|
No vittu, tämä on se pointti mitä yritän ajaa takaa: Jos tänä päivänä pelkästään Suomessa on ympäripyöreästi n. 10 rockmusiikista kirjoittavaa printtimediaa ja n. 50 nettimediaa, on (mielestäni) ainoa tapa erottua ja tuoda kirjoituksensa julki kirjoittamalla omakohtainen elämyksensä ja kokemuksensa artistista ja/tai sen luomasta musiikista. Ainakaan silloin ei kukaan voi syyttää varkaudesta. Tossa on pointtia. Mielenkiinnosta kysyn siis, miksi provosoiduit? Kertoessani totuuden. Vittu, sattuuko totuus noin paljon? Eli onko parempi valehdella tai lyödä kehiin ympäripyöreitä latteuksia? Rehellisyys maan perii? Niinpä niin. Akateeminen arvaus: sun namedroppaaminen täällä vituttaa paikallisia siten etteivät osaa suhtautua objektiivisesti sun juttuihin. Mistä mä tietäisin, toisaalta. Lisäks, ei milläään pahalla, sun itseironiassa ja -kritiikissä ois ehkä parantamisen varaa. Mutta, kuten sanoin, akateeminen arvaus. |
Boyakasha 27.09.2005 02:26:42 | |
---|
Mut siis. Ö: se kotiteollisuus juttu oli paska. Ihan sen takia ettet osaa kirjoittaa tuollaista huumoria. vähän sama kuin juoppohurtta imitoi minua. No, ainakin bändin sällejä se kosketti. Sen verran, että Hongiston oli pakko soittaa minulle Soundin toimitussihteerin Tero "Terska" Alangon puhelimesta hämmentääkseni minua. Hämmennyinkin - noin 25 sekunnin ajaksi. sen sijaan popeda-arvioisi osui nappiin ja on mielestäni yksi parhaita kolumnin omaisia mitä olen sitten laten lukenut. Niinhän se HIMiäkin miksaava Vuoren Janne väittää. Popedaa en, missään vitun nimessä, herra jumala. Oletko uskovainen? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Boyakasha 27.09.2005 02:28:35 | |
---|
Akateeminen arvaus: sun namedroppaaminen täällä vituttaa paikallisia siten etteivät osaa suhtautua objektiivisesti sun juttuihin. Mistä mä tietäisin, toisaalta. Voi voi. Lisäks, ei milläään pahalla, sun itseironiassa ja -kritiikissä ois ehkä parantamisen varaa. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. Toisaalta: se kyrpä kalahtaa johon kalakukko kosahtaa. Mutta, kuten sanoin, akateeminen arvaus. Amen. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 02:29:57 | |
---|
No, ainakin bändin sällejä se kosketti. Sen verran, että Hongiston oli pakko soittaa minulle Soundin toimitussihteerin Tero "Terska" Alangon puhelimesta hämmentääkseni minua. Hämmennyinkin - noin 25 sekunnin ajaksi. Tota... jos saan ehdottaa. Älä käytä nimiä vähään aikaan jatkossa. Oikeasti. Porukkaa tuntuu vituttavan se ja munkin silmään se vähän särähtää. Se luo fiilistä että täällä "vihollinen" (ja vaikka mä miellänkin median tarpeelliseksi musiikin promootion kanavana, vihaan sitä silti) brassailee kaljakavereiden nimillä. Mua se ei riivaa, mutta oletan että näitä typeryksiä enemmänkin. Niinhän se HIMiäkin miksaava Vuoren Janne väittää. Mallia HIMin miksaaja tai Eräs Vuoren Janne ois ehkä parempi. Oletko uskovainen? Jokseenkin niin kaukana siitä kuin mahdollista. Tunnetko Halmisen Lauran? |
Boyakasha 27.09.2005 02:30:13 | |
---|
Kommenttini on kuule yhtä älykäs kun nuo Össen kommentit. Tyhmiin kysymyksiin tyhmä vastaus ja sitä rataa. Sitä saa mitä tilaa! Vielä on kesää jäljellä. Niin, tyhmiin kommentteihin uskallat jopa vastata mutta perusteltuihin et laisinkaan. Säälittävää. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 02:31:10 | |
---|
Voi voi. No se on voi voi siinä vaiheessa kun saat taas jäähyä tai banaania. Ei kannata turhaan provoilla näillä skenepalstoilla. Mä teen sitä, totta mutta se on eri asia. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. Toisaalta: se kyrpä kalahtaa johon kalakukko kosahtaa. Näihä se on. |
Boyakasha 27.09.2005 02:34:30 | |
---|
Tota... jos saan ehdottaa. Älä käytä nimiä vähään aikaan jatkossa. Kiitti ehdotuksesta. Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen. Zori. Oikeasti. Porukkaa tuntuu vituttavan se ja munkin silmään se vähän särähtää. Se luo fiilistä että täällä "vihollinen" (ja vaikka mä miellänkin median tarpeelliseksi musiikin promootion kanavana, vihaan sitä silti) brassailee kaljakavereiden nimillä. Mua se ei riivaa, mutta oletan että näitä typeryksiä enemmänkin. Eiväthän ne edes ole mun kaljakavereita. Mulla ei ole kavereita - paitsi Flinkkilä. Kukas se nyt onkaan typerys? Tunnetko Halmisen Lauran? Joo, tosin en varmaan niin hyvin kuin eräs kollegani. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Boyakasha 27.09.2005 02:35:13 | |
---|
No se on voi voi siinä vaiheessa kun saat taas jäähyä tai banaania. Ei kannata turhaan provoilla näillä skenepalstoilla. Mä teen sitä, totta mutta se on eri asia. Millä tavoin se on eri asia? "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 02:40:51 | |
---|
Joo, tosin en varmaan niin hyvin kuin eräs kollegani. hmm. kukas sitä nyt on pannut sen seiskan toimittajan lisäksi? |
Boyakasha 27.09.2005 02:48:39 | |
---|
hmm. kukas sitä nyt on pannut sen seiskan toimittajan lisäksi? Matti Nykänen? Vesa Keskinen? Sedu Koskinen? (nimet muutettu yksityisyyden suojelemiseksi) "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
MrQ 27.09.2005 02:56:07 | |
---|
Matti Nykänen? Vesa Keskinen? Sedu Koskinen? (nimet muutettu yksityisyyden suojelemiseksi) puistä privaa, mua kiinnostaa tietää. :D onnimittäin sangen... kevytkenkäinen ystävätär ja eksä vuosien takaa. |
Boyakasha 27.09.2005 03:06:02 | |
---|
puistä privaa, mua kiinnostaa tietää. :D onnimittäin sangen... kevytkenkäinen ystävätär ja eksä vuosien takaa. Mikset kysy häneltä? Mutta aihe koski Kotiteollisuuden "keikkahaukkuja" Soundissa. "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Tympee Huttunen 27.09.2005 08:28:24 (muokattu 27.09.2005 08:28:52) | |
---|
Ohhoh:) Peli kovenee. Nyt aloitti MrQ kritisoimansa name droppingin. Mielestäni Kotiteollisuus-arvio oli erittäin hyvä ja täysin totuudenmukainen. Itse en Popeda-arviotakaan ottanut oikein kritiikkinä, koska Popeda on Popeda. Mustajärvessä on kuitenkin enemmän rockia, mitä himeissä ja rasmuksissa yhteensä. Himin lavakunnon arviointi ei myöskään tullut yllätyksenä. Itse olen muistaakseni kolme keikkaa bändiltä todistanut. Totuus satuttaa ja naurattaa joskus. "Sisäpiiriläisyys" on perseestä niin lehtijutuissa, kuin myös tällä foorumilla. Ainakin ulkopuolisille:) Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
ten 27.09.2005 08:42:56 | |
---|
"Epistä! Toi tuntee noita kaikki rokkareita ja mä vaan soittelen täällä mun kellarissa näitä tiluja. On se nyt saatana kun ei tuu rokkikavereita, vaikka oon näin hyvä soittamaankin. Ja niin saatanan kova jätkä juomaan jalua!" Tässä näyttäis nyt olevan taas kyseessä perussuomalainen kateus siitä, että joku tuntee jonkun yms. Ei kai se nyt ole keneltäkään pois vaikka naapurin Pekka tuntisi kaikki maailman kovimmat rokkarit ja olis niitten kaikkien paras kaveri! Olenhan toki itsekin useasti provosoitunut, mutta tämä touhu alkaa olemaan jo ihan naurettavaa. Ei sillä, etteikö tätä olisi ollut viihdyttävää lukea. Jopa viihdyttävämpää kuin sitä keikka-arviota josta koko thread sai alkunsa. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
MrQ 27.09.2005 08:46:26 | |
---|
Ohhoh:) Peli kovenee. Nyt aloitti MrQ kritisoimansa name droppingin. ) Kyseessä on tällä hetkellä erään moraaliltaa erittäin kyseenalaisen aviisin toimittajatar, sikäli kun tämä ei ole älynnyt työpaikkansa hirvittävyyttä ja työpaikkansa tekemää jokapäiväistä vääryyttä. Jos jotakuta täällä vituttaa se että tunnen heikkosieluisia mediarunkkareista niin ohoh. |