HC-Audio 28.11.2003 14:58:55 (muokattu 28.11.2003 14:59:11) | |
---|
Kyussin and the circus leaves the town, Hellacoptersin supershitty to the max ja Fu manchun in search of... "It's My duty to please that booty" |
jannu 28.11.2003 16:18:13 | |
---|
Kyussin and the circus leaves the town One Inch Manista on muuten tehty aika happoinen video... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
carlos 28.11.2003 19:35:47 | |
---|
one inch man on paras kyussin biisi,heti hurricanen jälkeen. In Russia We Trust One. |
bedlam 28.11.2003 20:35:32 | |
---|
One Inch Manista on muuten tehty aika happoinen video... Tuosta tulikin mieleeni, heräsin pari vuotta sitten keskellä yötä (joskus kahden aikaan) ja jostain ihmeen syystä kävelin olohuoneeseen ja aukaisin tv:n. One Inch Manhan siellä pyöri ja istuin ihmeissäni, katsoin biisin loppuun ja menin takaisin nukkumaan. Miksikö kerroin jutun? Olen humalassa. http://www.mikseri.net/kiasma |
carlos 28.11.2003 23:45:57 | |
---|
Tuosta tulikin mieleeni, heräsin pari vuotta sitten keskellä yötä (joskus kahden aikaan) ja jostain ihmeen syystä kävelin olohuoneeseen ja aukaisin tv:n. One Inch Manhan siellä pyöri ja istuin ihmeissäni, katsoin biisin loppuun ja menin takaisin nukkumaan. Miksikö kerroin jutun? Olen humalassa. Olipas se jännä juttu :) In Russia We Trust One. |
HC-Audio 29.11.2003 00:41:12 (muokattu 01.12.2003 21:07:30) | |
---|
One inchhän oli se niiden "suurin hitti" tai ainaki tunnetuin biisi. Yritän aina vältellä niitä hittibiisejä :D ja muutenki tuo biisi ei oo mikää erikoinen, liian ratm tyylisiä kitaranäperryksiä. Pitää soittaa kovaa. "It's My duty to please that booty" |
jannu 29.11.2003 21:01:25 | |
---|
One inchhän oli se niiden "suurin hitti" tai ainaki tunnetuin biisi. Yritän aina vältellä niitä hittibiisejä :D ja muutenki tuo biisi ei oo mikää erikoinen, liian ratm tyylisiä kitarakikkailuja. Pitää soittaa kovaa. Mielipiteensä kullakin... ;) Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
carlos 29.11.2003 23:37:04 (muokattu 29.11.2003 23:38:07) | |
---|
RATM-kikkailuja? ei ole mitään erityisiä kikkailuja tuossa biisissä. In Russia We Trust One. |
HC-Audio 29.11.2003 23:59:12 | |
---|
en tarkottanu sillä mitään vaikeita tilutuksia vaan sellasta pientä näperrystä. ei mitään, vaikea selittää, kuunnelkaa piisi niin tiedätte mitä tarkoitan. siis siinä alussa se kitara... ja jaakko on hiljaa "It's My duty to please that booty" |
FrankComa 30.11.2003 12:33:00 | |
---|
Circus levy on omasta mielestä kaikista "rennoin" Kyuss levy...just vähän semmonen sopivan hapokas levy.... Die Eier Von Satan! |
jannu 30.11.2003 12:35:13 | |
---|
just vähän semmonen sopivan hapokas levy.... Se voi kato olla, että poijjaat ovat juoneet aavikolla muutakin kuin olutta... :) Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Tupuna 01.12.2003 12:38:29 | |
---|
Tän viestiketjun otsikko (stonermiehiä) on jotenkin erotteleva. Eikö nainen voi olla tietoinen, mitä on stoner? Eikö nainen voi tykätä siitä? Noh, kyllä minä nämä Sunridet ja muut olen jo pitkään tuntenut. Kai mä sitten olen mies. Joskus jopa stonermies. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
carlos 01.12.2003 12:52:36 | |
---|
Tän viestiketjun otsikko (stonermiehiä) on jotenkin erotteleva. Eikö nainen voi olla tietoinen, mitä on stoner? Eikö nainen voi tykätä siitä? Noh, kyllä minä nämä Sunridet ja muut olen jo pitkään tuntenut. Kai mä sitten olen mies. Joskus jopa stonermies. jpes.onseperseestä ku viilatahan pilikkua. In Russia We Trust One. |
carlos 01.12.2003 12:53:10 | |
---|
en tarkottanu sillä mitään vaikeita tilutuksia vaan sellasta pientä näperrystä. ei mitään, vaikea selittää, kuunnelkaa piisi niin tiedätte mitä tarkoitan. siis siinä alussa se kitara... ja jaakko on hiljaa alussa kitara vetää samaa säveltä.hienoa kikkailua.! In Russia We Trust One. |
HC-Audio 01.12.2003 21:07:52 | |
---|
mennään jaakko muualle puhumaan one inch manista. eiköhän tää oo ohi jo.. "It's My duty to please that booty" |
vanttera 01.12.2003 21:11:46 | |
---|
Tän viestiketjun otsikko (stonermiehiä) on jotenkin erotteleva. Eikö nainen voi olla tietoinen, mitä on stoner? Eikö nainen voi tykätä siitä? Noh, kyllä minä nämä Sunridet ja muut olen jo pitkään tuntenut. Kai mä sitten olen mies. Joskus jopa stonermies. Kuule. Johtuu siitä että ainoat oikeat stoner-tytöt seikkailevat stonerrock.comin sivuilla. ;I Eimaar, sanavalinta johtuu varmaan ihan yleisestä sukupuolijakaumasta täällä. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
Tympee Huttunen 01.12.2003 22:33:00 | |
---|
Minuun ei ole koskaan iskenyt ...And the Circus Leaves the Town-levy, kuten ei Wretchikään pahemmin. Ei edes One Inch Man-biisi. Blues for the Red Sunilla ja Welcome to Sky Valleylla = N x parempia biisejä. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
HC-Audio 02.12.2003 16:22:35 | |
---|
Tän viestiketjun otsikko (stonermiehiä) on jotenkin erotteleva. Eikö nainen voi olla tietoinen, mitä on stoner? Eikö nainen voi tykätä siitä? Noh, kyllä minä nämä Sunridet ja muut olen jo pitkään tuntenut. Kai mä sitten olen mies. Joskus jopa stonermies. olisitko sä palonainen vai palomies tai eduskunnan puhenainen vai mies? Täähän on tällänen aika miehinen genre, mukava yllätys ku tytötki kuuntelee. Tosin et varmaan jyväskyläläisenä voi välttyä kuulemasta zerocharismaa ja sunridea... "It's My duty to please that booty" |
jannu 02.12.2003 18:25:45 | |
---|
Tosin et varmaan jyväskyläläisenä voi välttyä kuulemasta zerocharismaa ja sunridea... Mä yritän välttyä Sunridelta... Tai siis, tykkän kuunnella sitä levyltä, mutta keikalla bändin kimalletta himmentää solistin täysin vastenmielinen habitus ja ankea lavaesiintyminen. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Tupuna 03.12.2003 15:35:10 | |
---|
olisitko sä palonainen vai palomies tai eduskunnan puhenainen vai mies? Täähän on tällänen aika miehinen genre, mukava yllätys ku tytötki kuuntelee. Tosin et varmaan jyväskyläläisenä voi välttyä kuulemasta zerocharismaa ja sunridea... Palonainen. Niin. Mä olen kyllä aina ihmetellyt sitä, että miksi olisi muka olemassa miehisiä genrejä ja naisgenrejä, mutta niinhän se on, perhana. Yleisesti naismassan ei katsota kuuntelevan musiikkia samalla intensiteetillä kuin miesten, ja naisgenreinä pidetään sellaisia genrejä, joissa ulkomusiikillisilla seikoilla on kovempi merkitys (söpöt Take Thatin pojat), ja musiikki on myös ehkä hieman "pehmeämpää". Naiseen liitetään paljon pehmeitä ja empaattisia arvoja (hoivavietti, äitinä olo, tunteista puhuminen jne.), jolloin sitten monesti musiikkimakukin myötäilee näitä tunteita. Tämän takia naisgenrejä ei arvosteta. Siis ihan vain siksi, koska naiset kuuntelevat enemmistönä. Näin se vaan menee. Sitten joku rankka stoner... no sehän on varmasti sitten miehinen genre. En kiistä tosiasiaa. Se on muuten jännää, että monesti saan noottia miehisestä musiikkimaustani. Musta tuntuu, että harva uskoo että oikeasti diggailen käydä keikoilla, ymmärrän jonkun Deep Turtlen ja vastaavien ilmaisua ja haluan kuunnella, en mene pelkästään poikaystävien mukana! Ihmiset vähättelee mun makuani ihan sen takia, koska olen tyttö. Oikeasti musaa diggailevat tytöt ovat vähissä. Mutta tästähän olemme jo keskustelleet jossain aiemminkin, ainakin nainen bändissä -keskustelussa ja joissain rockestetiikkaa sivuavissa threadeissa. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |