Aihe: Nirvana
1 2 3 4 5 6 7 813 14 15 16 17
FlatOutFucked
07.05.2004 14:23:09
Olisiko kellään tietoa, mistä näkisi kaikki Nirvanan keikat? Livenirvanassahan taitaa olla vain keikat, joista on olemassa jonkinmoinen bootleg.

http://www.nirvanaguide.com/

Tuolta.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Kre-per
12.08.2004 22:33:48
On muuten yks maailman yliarvostetuimmista bändeistä, väitän.
Sliv
12.08.2004 23:30:24 (muokattu 12.08.2004 23:30:56)
samaa ne jotkut sanovat beatlesistä.. ettäs kehtaavat.. jösses.
Exhausted
13.08.2004 01:30:16

Olisiko kellään tietoa, mistä näkisi kaikki Nirvanan keikat? Livenirvanassahan taitaa olla vain keikat, joista on olemassa jonkinmoinen bootleg.

tämä sivusto on ihan ehdoton. nykyisin jostain syystä etusivulla lukee että saitti ei ole toiminnassa mutta kaikki sisältö on tallessa:

http://www.digitalnirvana.net/happening/incc/section01/index.html

alhaalta voi vaihtaa ajanjaksoa
riimu
13.08.2004 01:57:16
tämä sivusto on ihan ehdoton. nykyisin jostain syystä etusivulla lukee että saitti ei ole toiminnassa mutta kaikki sisältö on tallessa:

http://www.digitalnirvana.net/happening/incc/section01/index.html

alhaalta voi vaihtaa ajanjaksoa

Mukavaa joillakin kun voi sanoa, että Nirvana on soittanu omissa kotibileissä. :)
Let us go in; The fog is rising.
mr_b
13.08.2004 11:50:54

Before I talk I should read a book.
HaloOfFlies
13.08.2004 17:55:04 (muokattu 13.08.2004 17:59:28)

Mukavaa joillakin kun voi sanoa, että Nirvana on soittanu omissa kotibileissä. :)

Mulla on tuo keikka koneella. Siis Nirvanan kaikkien aikojen eka keikka. Ja se osoittaa että Kurt oli todella hyvä kitaristi. Veti mm. Jimmy Pagen soolon keskellä Heartbreakeria nuotilleen ninkun pitää
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Stain
13.08.2004 20:46:55
Mulla on tuo keikka koneella. Siis Nirvanan kaikkien aikojen eka keikka. Ja se osoittaa että Kurt oli todella hyvä kitaristi. Veti mm. Jimmy Pagen soolon keskellä Heartbreakeria nuotilleen ninkun pitää

Minulla on myös tuo keikka. Siis 03.? -87 Raymond, WA, US
Näköjään ovat soittaneet parissa kotibileissä.

??/??/87 Raymond, WA House Party
??/??/87 Raymond, WA House Party

Mitä tuohon Heartbreakeriin tulee, vetävät koko biisin aika vituilleen. Noh, ne olikin kotibileet ja tyypit varmaan olleet aika kamassa.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Henko
14.08.2004 13:42:47

Nirvana on varmaan yliarvostetuin paskabändi. Tosin, jos kuuntelisin sitä nyt enkä tietäisi siitä mitään, saattaisin vaikka pitääkin. Kersana pisti vaan lieveilmiöt pahasti silmään, mm. ne "I hate myself and I want to die" paidat.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Huevos
14.08.2004 14:53:39

Nirvana on varmaan yliarvostetuin paskabändi. Tosin, jos kuuntelisin sitä nyt enkä tietäisi siitä mitään, saattaisin vaikka pitääkin. Kersana pisti vaan lieveilmiöt pahasti silmään, mm. ne "I hate myself and I want to die" paidat.

mitä tekemistä niillä lieveilmiöillä on niiden musiikin kanssa?
Exhausted
14.08.2004 15:10:23

ei teinien suosikkibändistä saa tykätä. sama kuin myöntäisi tykkäävänsä negativesta tai pikku g:stä
Huevos
14.08.2004 16:47:36

ei teinien suosikkibändistä saa tykätä. sama kuin myöntäisi tykkäävänsä negativesta tai pikku g:stä

pikku gee onki ihan helevetin kova...tosin ei yhtä kova ku DjTumu89.
Stain
16.10.2004 15:25:17
Nostinpa ylös. Mitä Nirvanan levyihin tulee, Bleach on paras.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
PekkaM
16.10.2004 16:00:25
On muuten yks maailman yliarvostetuimmista bändeistä, väitän.

Äläs ny, ku Kurt oli kato tietsä niinku niin ahdistunut! Angst! No joo, itekin olen omistanut Nevermindin ja aikoinaan pidin siitä paljonkin. Silti tekee pahaa, kun Kobain roikkuu aina jossain "top 100 guitarists ever"-listojen huipulla ;)
Osta Ibanez SZ520QMGAB!
Exhausted
16.10.2004 16:10:44

Väittäisin edelleen että Nirvana on suosikkibändini, vaikkei sitä jatkuvasti tule kuunneltua. Olen kyllä ihan täpinöissäni tuosta tulevasta box-setistä, vaikka ehkä siitä olisi saanut enemmänkin irti pari vuotta sitten :)
miscage
18.10.2004 13:33:19
Tuosta "teinien suosikkibändit"-jutusta tuli mieleen että kyllä minua ainakin aavistuksen ärsyttää teinit mitkä "kuuntelee" Nirvanaa. Niillä on joko kotipolttokokoelmalla/venäläisellä best of:illa biisejä ja ne on olevinaan NIIN fania että. En yritä olla true tai mitään, mutta jotenkin inhottaa kun itse on palvonut kyseistä bändiä ja lukenut kurtti-kirjat 5 kertaa kannesta kanteen vuosia sitten. Kyllä Nirvana on edelleenkin minulle jotain "enemmän kuin bändi".
"Se on vähän sama kuin paskois housuun."
voltasparta
18.10.2004 13:35:35
in utero - aaaah
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Exhausted
18.10.2004 18:01:18

Tuosta "teinien suosikkibändit"-jutusta tuli mieleen että kyllä minua ainakin aavistuksen ärsyttää teinit mitkä "kuuntelee" Nirvanaa. Niillä on joko kotipolttokokoelmalla/venäläisellä best of:illa biisejä ja ne on olevinaan NIIN fania että. En yritä olla true tai mitään, mutta jotenkin inhottaa kun itse on palvonut kyseistä bändiä ja lukenut kurtti-kirjat 5 kertaa kannesta kanteen vuosia sitten. Kyllä Nirvana on edelleenkin minulle jotain "enemmän kuin bändi".

en tuollaisia tiedä ketään, mutta paljon sellaisia jotka tietää nirvanalta vain teen spiritin ja ehkä come as you aren. tosin sellaiset yleensä kuuntelevat muutenkin vain kaikkia hittejä
Tuyomaz
19.10.2004 20:29:19
Olen kyllä ihan täpinöissäni tuosta tulevasta box-setistä, vaikka ehkä siitä olisi saanut enemmänkin irti pari vuotta sitten :)

Tuolla on jotkut sivut tuolle boksille mikä siis tulee marraskuussa: http://www.nirvanabox.com/

NME:ssä luki näin tuosta boksista:

"The long-awaited Nirvana box set 'WITH THE LIGHTS OUT' will feature 68 previously unreleased recordings. Released on November 22, the four-disc set will feature 81 tracks including 68 previously unreleased recordings - rehearsals, outtakes, Kurt's home demos, as well as a DVD which is confirmed to have unreleased band home movies, live footage, rehearsal footage and 20 full-length video performances. A 60-page booklet will accompany the release. A source told NME.COM: 'I've seen some of the footage and it's amazing stuff. There's a video of them performing at a friend's party with Kurt reading lyrics off a sheet of paper on the wall, footage of them covering Seasons In The Sun in a studio with Kurt on drums and lots of other great stuff.' The artwork for the set is currently being put together, with the likely choice being a 'landscape' box, retailing in the region of £40-50."
http://www.nme.com/news/110171.htm
aikavaikea
28.10.2004 09:51:28
Tuolla on jotkut sivut tuolle boksille mikä siis tulee marraskuussa: http://www.nirvanabox.com/

Näyttää olevan jo ennakkotilattavissa ainakin Swampilla hintaan 66,90 €. http://www.swampmusic.com/
Guess I'll have to break the news. That I got no mind to lose.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)