Fintrollx 01.09.2009 21:51:56 | |
---|
Vähän bumppii hyvälle bändille. En tiä näkiö joku muukin mutta tuon DNAn. The Virtanen Bändin laulajalla on tuossa uudessa mainoksessa Danzigin paita :) "You can't kill heavy metal" |
Kailis 01.09.2009 22:45:47 | |
---|
|
Techno-Allah 10.01.2010 17:45:18 | |
---|
"Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse". |
Megalomania 11.01.2010 15:02:41 | |
---|
Techno-Allah: Voe.... viimeinkin saatiin taas ukko Suomeen. Ja minä kun olin siinä luulossa, että ukko ei enää kierrä Amerikan ulkopuolella. Mukava yllätys. Pitäsköhän mennä? Delusions of Grandeur |
Rocco_Longfella 12.01.2010 15:07:34 | |
---|
Sekoan. Ei ole varmaan 20 vuoteen ollut näin paljon hyvää tiedossa saman kevään/kesän ajalle. Nähdään eturivissä. Olen se, joka itkee, kirkuu ja heittelee alushousuja lavalle. :D Vielä kun saisi ne muutama äpärälevyä pyyhittyä historiasta ja tehdä tekemättömäksi. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
ministeri 06.02.2010 12:22:30 | |
---|
minkä takia sauna open airin sivuilla ei ole danzigia merkittynä esiintyjäksi? Onko peruuntunut? .:. |
teg 06.02.2010 13:40:42 | |
---|
Julkaistaneen Metalexpo-messuilla (nimet paperista puuttuvat, mutta pitäis olla varma, myös muita uusia bändejä kanssa) ) näin kertoo se kuuluisa hevosmiesten tietotoimisto. Ootellaan... |
Techno-Allah 07.02.2010 08:30:50 (muokattu 07.02.2010 16:07:10) | |
---|
Onkos kukaan vielä korjannut talteen Eerie Vonin Misery obscura- kirjaa? http://www.bookplus.fi/kirjat/von%2c_eerie/misery_obscura-6939869 Kovasti himottaisi ostaa, mutta rahatilanteeni takia hinta korpeaa. Onko muuten tiedossa muita Danzigiin ja ylipäätään Gleniin liittyviä opuksia? Joulun tienoillahan olisi pitänyt ilmestyä lyriikkakirja kuvituksineen, ei tosin siitäkään ole mitään kuulunut edelleenkään... edit. tulipahan tilattua tuo Misery obscura, saa nähdä minkälaista tavaraa luvassa."Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse". |
Anzalone 31.05.2010 17:54:27 | |
---|
Ei ole enää kauaa Danzigin uuden studioalbumin Deth Red Sabaothin julkaisemiseen ja bändi nähdäänkin ensi viikolla Sauna Open Airissa perjantai-päivän pääesiintyjänä. Millaisia odotuksia uudelta levyltä? Itse olen kuullut nyt kaksi uutta biisiä, sinkkuna julkaistun "On a Wicked Night" ja "The Revengeful" ja täytyy sanoa, että kyllä voi odottaa komeata levyä. Danzigin ääni ei ole ollut näin vahvassa kunnossa sitten yhtyeen neljännen albumin ja muutenkin tämä tuleva levy palaa soundillisesti vanhoihin aikoihin ja kaikenmaailman industrial hömpät on lopullisesti haudattu. Mukana on perus synkkiä heavy metal / hard rock -linjan kappaleita, sekä myös ihan suoraviivaista bluesia (esim. Ju Ju Bone), mitä monet vanhat Danzigin fanit ovat jo vuosia mieheltä odottaneet. Itse odottelen uutta levyä todella paljon ja ennakkotilasin jo vinyylipainoksen. |
krautio 31.05.2010 22:31:37 | |
---|
Itsekin positiivisesti yllätyin, kun kuulin Wicked Night biisin eka kerran. Glenn lauloi normaaliäänellä ja b-luokan teollisuusmetalli oli heivattu menemään. Biisi oli ihan ok,mutta ei mikään mestariteos, muttei mikään rimanalituskaan. Toivottavasti loputkin biisit ovat sitä "vanhaa hyvää" Danzigia.
Anzalone: Ei ole enää kauaa Danzigin uuden studioalbumin Deth Red Sabaothin julkaisemiseen ja bändi nähdäänkin ensi viikolla Sauna Open Airissa perjantai-päivän pääesiintyjänä. Millaisia odotuksia uudelta levyltä? Itse olen kuullut nyt kaksi uutta biisiä, sinkkuna julkaistun "On a Wicked Night" ja "The Revengeful" ja täytyy sanoa, että kyllä voi odottaa komeata levyä. Danzigin ääni ei ole ollut näin vahvassa kunnossa sitten yhtyeen neljännen albumin ja muutenkin tämä tuleva levy palaa soundillisesti vanhoihin aikoihin ja kaikenmaailman industrial hömpät on lopullisesti haudattu. Mukana on perus synkkiä heavy metal / hard rock -linjan kappaleita, sekä myös ihan suoraviivaista bluesia (esim. Ju Ju Bone), mitä monet vanhat Danzigin fanit ovat jo vuosia mieheltä odottaneet. Itse odottelen uutta levyä todella paljon ja ennakkotilasin jo vinyylipainoksen. Hey Ho, Let's Go! |
Rocco_Longfella 02.06.2010 22:43:33 | |
---|
Anzalone: Ei ole enää kauaa Danzigin uuden studioalbumin Deth Red Sabaothin julkaisemiseen. Millaisia odotuksia uudelta levyltä? Vihdoinkin. Pelko perseessä olen odottanut uutta levyä, mutta hei, tämähän on ihan kovaa kamaa. Ääni on vähän ontto ja ohut, mutta musiikillisesti menty takapakkia. Hyvällä tavalla siis, ei haittaa, vaikka tulee pakolliset uuden levyn promoilut keikalle. Perjantaita odotellessa. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Tympee Huttunen 09.06.2010 20:16:17 | |
---|
Rocco_Longfella: Perjantaita odotellessa. Keikka olisi sitten ylihuomenna. Aika isot odotukset täällä päässä. Lippuja ei ole vielä, mutta niitä varmaan saa portiltakin vielä? Onko muuten kukaan Turun suunnalta ajamassa tuonne (ja takaisin) perjantaina? |
Anzalone 10.06.2010 23:12:37 | |
---|
Huomenna Evil-Elvis Sauna Open Airissa pitkän odotuksen jälkeen. Paikan päällä ollaan vaikka päivän muut esiintyjät ovat mitä ovat. Onhan siellä tietty vanha thrash-bändi Death Angel ja Kanadan heavy metal -orkesteri Anvil. Muuten onkin sitten jotain metalcore-poser kuraa. Danzig on kuitenkin nähtävä, kun nyt äijän äänikin on taas suht. kunnossa. Täytyy vain toivoa, ettei putoa lavalta, tai ota turpaan lämppäri-bändin jäseniltä niinkuin silloin kerran :D |
Henko 18.06.2010 20:10:40 | |
---|
Toi Saunan keikka oli mun mielestä aika kova. Biisilista hyvä, ukko karismaattinen, ääni kunnossa, joskaan ei varmaan kovassa, kuin kulta-aikana. Tommy Victor tosin on iham paskakitaristi. Turha tiluttelija, hirveet soundit. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Anzalone 19.06.2010 11:05:24 | |
---|
Victorin kitarointia haittasi tuo surkea sadesää. Tekniikka kärsi kosteudesta ja siitä johtuen keikan pituus jäi ainakin paria biisiä lyhyemmäksi kuin oli tarkoitus. Danzig on jälleen kovassa live-kunnossa ja ääni on parhaassa tikissä ainakin 15 vuoteen. Mahtava keikka kaikenkaikkiaan. BTW Glenn Danzig on kyllä armoton kääpiö (160cm), mutta silti armoton lihasköntti ja voimakas ääni. Äijän karisma ei ole vuosien myötä karissut mihinkään, toisin kuin herran harvenneet hiukset. |
Henko 20.06.2010 11:11:18 | |
---|
Anzalone: Victorin kitarointia haittasi tuo surkea sadesää. Tekniikka kärsi kosteudesta ja siitä johtuen keikan pituus jäi ainakin paria biisiä lyhyemmäksi kuin oli tarkoitus. Itse asiassa keikka lyheni, koska sen alku myöhästyi niin paljon, koska Glenu ei ollut paikalla. Partasuti siellä lavan vasemmassa laidassa vinkkasi miksauspöydän suuntaan kahta encorea, mutta sai luvan vain yhdelle, kun tuollahan ei saa möykätä yli kymmeneen. Jotenkin tuli semmonen fiilis, että karsivat sitten uudempia biisejä setistä. "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Techno-Allah 22.04.2015 18:49:45 | |
---|
Viime perjantaina julkaistiin Vimeossa Danzig Legacy TV special Doylen & muiden kumppanusten kera. Onko kukaan sattunut tiiraamaan? Itse kävin ameriikan serkun luona Ruotsissa katsomassa ja ihan kivaa menoa. Välillä haisivähän kornille kuten Danzigin kuuluukin. Parasta antia kuitenkin kuitenkin Glennun jutustelut "Unplugged" setissä biisien välissä. Lienekö edes ketään kiinnostaa enää, itseä ainakin. https://vimeo.com/ondemand/danziglegacy"... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm..." - Pink Floyd |