Aihe: Thin Lizzy
1 2 3 4 5 6 7 817 18 19 20 21
arppah8
12.05.2010 21:56:08

molder: Mitä ihmettä tuo V.Campbell tuossa porukassa tekee? Robbo tai Sykes tilalle? Muuten ihan jees tuntuis olevan.

Kampela on vanha Lizzy-fani ja irkku itsekin, muistaakseni sillä oli penskana Lizzy-coverbändikin.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Hösse
12.05.2010 23:39:22
Ja Downey!
Jokapaikanapina
12.05.2010 23:40:07
arppah8: Kampela on vanha Lizzy-fani ja irkku itsekin, muistaakseni sillä oli penskana Lizzy-coverbändikin.

Def Leppardin Don't Believe A Word muuten kuulostaa ihan alkuperäiseltä

http://www.youtube.com/watch?v=F5ZkIVoHRwo

Joe Elliott kuulostaa ihan Lynottilta!
Hösse
12.05.2010 23:41:56
jassi: Tällanen olis sitten uusin "Thin Lizzy" kokoonpano. Aika ylläri nimiä mukana.

A new lineup has formed to take Lizzy's music to a whole new generation of music fans. Led by alumni Scott Gorham, Brian Downey and Darren Wharton (all of whom played in Thin Lizzy with Phil Lynott), the stellar lineup is completed by Def Leppard's VIVIAN CAMPBELL (guitar), Bassist Marco Mendoza (Whitesnake, Ted Nugent) and The Almighty's Ricky Warwick on vocals and guitar.

Mistä muuten löysit tiedon?
arppah8
12.05.2010 23:42:56

Jokapaikanapina: Def Leppardin Don't Believe A Word muuten kuulostaa ihan alkuperäiseltä

http://www.youtube.com/watch?v=F5ZkIVoHRwo

Joe Elliott kuulostaa ihan Lynottilta!

Mitvit, onks toi muka Elliott joka laulaa? Aika hyvä.
jassi
13.05.2010 08:29:41
Soittaakohan tuo ykskätinen jäbä tän coverin?? Epäilys heräsi!
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
rheinone
13.05.2010 08:49:51
jassi: Soittaakohan tuo ykskätinen jäbä tän coverin?? Epäilys heräsi!

Ykskätinen rosvo? Onks se ontuva kannuttaja vielä messissä Leopardi-orkesterissa?
Concrete shoes, Cyanide, T.N.T. DONE DIRT CHEAP. Neckties, Contracts, High Voltage. DONE DIRT CHEAP.
Jokapaikanapina
13.05.2010 10:40:07
Kyllä se ykskätinen on ollu mukana koko bändin uran ajan
molder
14.05.2010 10:52:23
rheinone: Kampela on kova sälli. Sykes saa mennä takaisin sinne mistä on tullukin, eli ameriikkaan. Robbo taitaa olla enemmän tai vähemmän deekiksellä?

Joo siis, Robbohan on ollut enemmän tai vähemmän deekiksellä yli 30 vuotta. Itse en valitettavasti nähnyt, mutta kuulemma nämä 2000-luvun Suomen vierailut/keikat se on hoitanut tosi hyvin? Näin kertovat paikalla olleet. Tiedä sitten tämän hetkistä kondista juuri nyt.
"The SOUND of VOLUME"
molder
14.05.2010 10:53:53
arppah8: Kampela on vanha Lizzy-fani ja irkku itsekin...

Niin on Shane McGowankin ;-)
"The SOUND of VOLUME"
p130
14.05.2010 10:59:53 (muokattu 14.05.2010 12:07:06)

Jokapaikanapina: Kyllä se ykskätinen on ollu mukana koko bändin uran ajan

Piti ihan Wikipediasta ( http://en.wikipedia.org/wiki/Rick_Allen_(drummer) ) tarkistaa, ja molemmat kädet olivat mukana vuoden -84 loppuun. Näin pari vuotta sitten keikalla, aika helkkarin hyvin se sälli hoitaa hommat kolmella raajalla.

Melko lojaalit bändikaverit, monelle olisi varmaan tullut mieleen uuden rumpalin hommaaminen...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
rheinone
14.05.2010 11:05:14
molder: Joo siis, Robbohan on ollut enemmän tai vähemmän deekiksellä yli 30 vuotta. Itse en valitettavasti nähnyt, mutta kuulemma nämä 2000-luvun Suomen vierailut/keikat se on hoitanut tosi hyvin? Näin kertovat paikalla olleet. Tiedä sitten tämän hetkistä kondista juuri nyt.

2000-luvulla oli ku näin Robbon Järvisen pändin kanssa On The Rocksissa. Järvinen oli alkukeikan selvästi paskat housussa ett ilmestyykö Robbo ollenkaan mestoille. No tulihan se ku keikasta oli menny 1/3. Oli aika huonossa hapessa; Assistantti joutu nostamaan kitaran kaulaan ja tyrkyttämään vettä pullosta joka piisin välissä janiimpoispäim. Still In Love With Youn äijä lauloi hienosti kyllä.
Concrete shoes, Cyanide, T.N.T. DONE DIRT CHEAP. Neckties, Contracts, High Voltage. DONE DIRT CHEAP.
arppah8
14.05.2010 11:57:59

p130: Melko lojaalit bändikaverit, monelle olisi varmaan tullut mieleen uuden rumpalin hoommaaminen...

Mietin tätä aikoinaan kanssa. Hattua täytyy tässä tapauksessa nostaa bändille.
timus
01.07.2010 19:41:28
molder: Mun mielestä "Live and Dangerous" DVD on semmoinen millä kannattaa aloittaa. Jos on Lizzy-fani ( niinkuin allekirjoittanut) niin kyllä ne kaikki livet kandee tsekata tietysti :)

Viimein tuli hommattua tuo DVD. Ja loistavaa musiikkia, kiitos suosituksesta.

Nyt tuli vasta ihan kunnolla tajuttua myös se miten hieno rumpali tuo Brian Downey on. Enkä nyt meinaa vain sitä Sha-la-laa -sooloilua pelkästään. Tanakkaa ja groovaavaa ja jotenkin hieman jazzahtaavakin soittoa.

Hieno hieno bändi kaikkiaan.
StJerky
01.07.2010 20:38:01
molder: Joo siis, Robbohan on ollut enemmän tai vähemmän deekiksellä yli 30 vuotta. Itse en valitettavasti nähnyt, mutta kuulemma nämä 2000-luvun Suomen vierailut/keikat se on hoitanut tosi hyvin? Näin kertovat paikalla olleet. Tiedä sitten tämän hetkistä kondista juuri nyt.

Sillä on levy valmiina julkaisua odottamassa. Olen kuullut siltä muutaman pätkän. Ruotsalaisia bändissä. Laulaja laulanut MSG:ssä joskus. Robbo soittaa ihan kuin ennenkin. Käsi on juuri nyt kipeänä, kuulemma. Robbo pitäisi ehdottomasti olla mukana, jos bändiä Thin Lizzyksi kutsutaan.
hevikivinen
01.07.2010 22:47:36
StJerky: Sillä on levy valmiina julkaisua odottamassa. Olen kuullut siltä muutaman pätkän. Ruotsalaisia bändissä. Laulaja laulanut MSG:ssä joskus. Robbo soittaa ihan kuin ennenkin. Käsi on juuri nyt kipeänä, kuulemma. Robbo pitäisi ehdottomasti olla mukana, jos bändiä Thin Lizzyksi kutsutaan.

Scott Gorham kertoi Classic Rock -lehdelle, että he olivat kysyneet Robertsonia mukaan, mutta tämä oli sanonut ei, syynä sekä tuo käsivamma että soolohommat. Taisi siinä olla Gorhamilta myös jotain huolestumista Robbon kondiksesta noin ylipäänsä tyyliin toivottavasti hän saisi hommansa taas kasaan.

John Sykesin kanssa uusi Lizzy oli ollut Gorhamin mielestä vähän liian hevimetallia, joten hän otti mieluummin toiseen kitaraan Vivian Campbellin.
StJerky
02.07.2010 10:42:00 (muokattu 04.07.2010 20:54:37)
hevikivinen: Scott Gorham kertoi Classic Rock -lehdelle, että he olivat kysyneet Robertsonia mukaan, mutta tämä oli sanonut ei, syynä sekä tuo käsivamma että soolohommat. Taisi siinä olla Gorhamilta myös jotain huolestumista Robbon kondiksesta noin ylipäänsä tyyliin toivottavasti hän saisi hommansa taas kasaan.

John Sykesin kanssa uusi Lizzy oli ollut Gorhamin mielestä vähän liian hevimetallia, joten hän otti mieluummin toiseen kitaraan Vivian Campbellin.

John Sykesillä oli pahoja ongelmia korviensa kanssa ja parikin kiertuetta piti perua. Käsittääkseni itse lopulta erosi. Robbon soolobiisit kuulosti tosi hyvältä, paitsi laulaja oli aika munaton vinkuja.

Nuo soittaa Lynottin kuolinpäivänä Dublinissa ja siitä on syttynyt hirveä sota Lizzyfanien leirissä. Perinteisesti Smiley Bolger on järjestänyt silloin Vibe for Philo tapahtuman. Lynottin äitikin on pyytänyt "Ain't Lizzyä" soittamaan jonakin muuna iltana.
Zerzy
02.07.2010 22:51:18 (muokattu 02.07.2010 22:52:39)

Thin Lizzy on sen verran mahtava bändi että oli pakko tehdä akustinen versio niiden biisistä 'Don't believe a word'. Live in the kitchen. :) Linkki alla. Meikän mielestä ehkä niiden paras rallatus. Tuli käytyä Dublinissa Lynottin patsaalla patsastelemassa joku aika sitten. :)

http://www.youtube.com/watch?v=g8PNAJ43Aso
bluesy
04.07.2010 01:41:25
Hösse: Ja Downey!
ainoa oikea on DOWNEY...Aldridge!!! Ei helvetti aivan väärä mies, groovaa kuin Ulrich!!!
bluesy
09.07.2010 23:07:27
StJerky: John Sykesillä oli pahoja ongelmia korviensa kanssa ja parikin kiertuetta piti perua. Käsittääkseni itse lopulta erosi. Robbon soolobiisit kuulosti tosi hyvältä, paitsi laulaja oli aika munaton vinkuja.

Nuo soittaa Lynottin kuolinpäivänä Dublinissa ja siitä on syttynyt hirveä sota Lizzyfanien leirissä. Perinteisesti Smiley Bolger on järjestänyt silloin Vibe for Philo tapahtuman. Lynottin äitikin on pyytänyt "Ain't Lizzyä" soittamaan jonakin muuna iltana.

...kun on kekkerit niin kaikki vaan soittamaan!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)