jra 01.06.2015 20:25:44 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
carmake 01.06.2015 20:30:45 | |
---|
|
4000 02.06.2015 20:39:40 | |
---|
Meadow: Nyt on jo korkea aika ison luokan comebackille. Tauski voisi alkajaisiksi vetää purukumin lailla tarttuvan kertsin JVG:n seuraavaan kesähittiin. Syksyllä Vain elämää ja joulumarkkinoille saapuvaa edm-henkistä studioalbumia hommataan työstämään maan kärkituottajat Constantine ja Kolehmainen. Mä uskon Taunoon. Hah, päivääkään yhtään Tauskin biisin alusta loppuun kuulleena täytyy sanoo että yllättävä paljo "tietää" artistista ihan vaan lööppien perusteella :-). Kylhän se Vain Elämää varmasti on oikeasti Tauskin mielessä käyny, hyvinhän se tuntuu levymyyntiin vaikuttavan. |
Påskägg 03.06.2015 01:36:27 | |
---|
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Påskägg 12.06.2015 18:28:05 | |
---|
Missä kuulitte Tauskia ensimmäisen kerran, ja minkä kappaleen? INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
apropoo 12.06.2015 21:23:15 | |
---|
Påskägg: Missä kuulitte Tauskia ensimmäisen kerran, ja minkä kappaleen? Olin kaverilla ottamassa häppää. Netistä laitettiin biisejä, vuoroon tuli Sinä vain ja sehän iski kuin... kuin nyrkki tai jotain! |
carmake 13.06.2015 11:17:51 | |
---|
Påskägg: Missä kuulitte Tauskia ensimmäisen kerran, ja minkä kappaleen? En muista tilannetta enkä biisiä, mutta se päivä on kyllä jäänyt erityisesti mieleeni. |
RockFanatic 13.06.2015 11:32:09 | |
---|
Miksi Tauskin gambialainen tyttöystävä ei päästä siippaansa ulos iltaisin? - Tauskilla on aina isku päällä! |
Påskägg 13.06.2015 21:12:17 | |
---|
Muistaakseni Niin minä sinulle kuulun-kappaleen musavideon näin jossain. Mutta todellisen vaikutuksen Tauski teki esiintymällä Manageri-dokumentissa. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Påskägg 13.06.2015 21:17:44 | |
---|
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Vessajono 13.06.2015 21:42:18 (muokattu 13.06.2015 21:42:25) | |
---|
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura. |
Funkånaut 13.06.2015 22:11:00 | |
---|
Vessajono: Öheivvvv kuus tuplajuustoo, isot ranskalaiset ja kokis light :-----------D Sepi ei haluu turhia kaloreita. :) Oon muuten tavannnut ton Liimat... Katajan Mikan. Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono |
Mahti 14.06.2015 22:13:09 | |
---|
Påskägg: Missä kuulitte Tauskia ensimmäisen kerran, ja minkä kappaleen? Kaveri oli ostanut Tauskin jonkun Poptori-kokoelman ja sitä sitten jonkun illanvieton yhteydessä kuunneltiin. Eka biisi oli Ole sinä minun. Aikaa tuosta on ehkä 15 vuotta. Mulla meni aikanaan Teuvo Oinas ja Tauski Peltonen sekasin keskenään. Jokainen paistaa omat makkaransa |
RockFanatic 14.06.2015 22:30:33 | |
---|
Tauskin "Elämän tanssi"-musiikkivideo on h*lvetin hyvä, ihan oikeasti... |
Vessajono 15.06.2015 01:15:12 | |
---|
RockFanatic: Tauskin "Elämän tanssi"-musiikkivideo on h*lvetin hyvä, ihan oikeasti... Ei varmaan ole yhtä huikea valloitus kuin Tauskin esiintymiset viisukarsinnoissa -87 ja -88. Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura. |
RockFanatic 15.06.2015 15:27:01 | |
---|
Ei varmastikaan, videohan on (kuten arvata saattaa) Poptorin tuotantoa, ja kyseisen lafkan kuvalliset(kin) tuotokset ovat toteutukseltaan melko yksinkertaisia: videoilla solisti laulaa kolmella-neljällä eri kuvauspaikalla, ja näiden otosten "vauhti" ei todellakaan huippaa herkintäkään katsojaa/kuulijaa: kuvakulmia on lähes poikkeuksetta yksi ainoa, zoomia käytetään hyvin hillitysti ja harkitusti, eikä videoilla yleensä tapahdu muutenkaan mitään ihmeempiä. Tuo em. Taunon klippi on kumminkin "piristävä" poikkeus, katso vaikka. (Sekin pätkä meinaan löytynee juutupesta.) |
reaper666 15.06.2015 16:39:46 | |
---|
RockFanatic: Ei varmastikaan, videohan on (kuten arvata saattaa) Poptorin tuotantoa, ja kyseisen lafkan kuvalliset(kin) tuotokset ovat toteutukseltaan melko yksinkertaisia: videoilla solisti laulaa kolmella-neljällä eri kuvauspaikalla, ja näiden otosten "vauhti" ei todellakaan huippaa herkintäkään katsojaa/kuulijaa: kuvakulmia on lähes poikkeuksetta yksi ainoa, zoomia käytetään hyvin hillitysti ja harkitusti, eikä videoilla yleensä tapahdu muutenkaan mitään ihmeempiä. Tuo em. Taunon klippi on kumminkin "piristävä" poikkeus, katso vaikka. (Sekin pätkä meinaan löytynee juutupesta.) Sulla tuntuu toi linkittäminen olemaan joku mahdottomuus? Jos et pistä linkkiä niin ei porukka sitä sieltä youtubesta katso. |
Hösse 15.06.2015 16:55:26 | |
---|
reaper666: Sulla tuntuu toi linkittäminen olemaan joku mahdottomuus? Jos et pistä linkkiä niin ei porukka sitä sieltä youtubesta katso. Mä veikkaan tietokoneen palomuuria. ;) Onhan tää taidetta... https://www.youtube.com/watch?v=WvDcNiUj-lk |
lapio 16.06.2015 14:35:44 | |
---|
Muistuu Tauskista mieleeni tällainen tarina, kun oltiin kerran parin lämsän (terkkuja vaan sinne, tiedän, että luette näitä) kanssa tiputtelemassa märkää eräässä J-townin pahamaineisessa juottolassa ja sen synkässä kellarissa. Menin sitten tyhjentämään vähän pahempia kertyneitä aivonesteitä mukavuuslaitoksen puolelle. Kävin samalla yläkerrasta hakemassa uuden märkäruukun tiskiltä. Palatessani alakertaan istui pöydässämme ilmielävä Tauski! Tai ainakin aluksi luulin näin. Kaikki tuntomerkit täsmäsivät, nimittäin miehellä oli Thaimassa tai solariumissa hankittu rapurusketus ja iho leimattu täyteen erilaisia levätribaaleja. Hiuksetkin oli blondattu ja pystytetty geelillä. Niinikää valkoisessa hupparissaan miehellä oli tribaaleja. Kysyin mieheltä, että mitäs Tauski ja hän yritti myydä huumeita. Kaikkea kuulemma oli tarjolla, kun hän Meksikossa niitä valmisti itse. Ei se sitten ollut vissiin Tauski, mutta kovasti näytti siltä. Jäin vain miettimään, että onko Tauski vähän samanlaisessa asemassa kuin Elvis, että hänellä on kovasti imitaattoreita maailmalla? |
Vessajono 16.06.2015 14:40:09 | |
---|
lapio: Jäin vain miettimään, että onko Tauski vähän samanlaisessa asemassa kuin Elvis, että hänellä on kovasti imitaattoreita maailmalla? Tauskihan elää vielä. Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura. |