taikakameli 19.08.2007 13:35:58 | |
---|
Iteltä löytyy tuosta paketista myös versio, vaikkakin sitä kirottua VHS-laatua, niin kuitenkin. Moneen kertaan olen tuota Toolin No Quarteria alkuperäistä paremmaksi kehunut, mutta eivät nämä Zeppelin-jäärät kuuntele. Mahatava paketti, vaikka video-puoli onkin aikas köyhä. Itse olet Tool-jäärä. Hyviä vetoja molemmat, sen verran erilaisia etten viitsi laittaa paremmuusjärjestykseen. Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Ziggy Bubba 19.08.2007 14:38:21 (muokattu 19.08.2007 14:43:55) | |
---|
Itse olet Tool-jäärä. Hyviä vetoja molemmat, sen verran erilaisia etten viitsi laittaa paremmuusjärjestykseen. Höpönhöpö. Mun korvaan tuo Toolin versio vaan kuulostaa paljon valmiimmalta, siinä päästään kunnollisiin "kliimakseihin", mitkä Zepukan versiossa lässähtävät hiukan jo Pagen ohuesti esittämien riffien takia. Kovasti kyllä Zeppelinistä pidän, tämän biisin kohdalla Tool vaan pisti mun nähdäkseni reilusti paremmaksi. Tuolla Zeppelin-jäärällä tarkoitin näitä henkilöitä, joiden mielestä mikään ei ikinä tahi koskaan voi vetää vertoja näiden "rock-jumalien" 60- ja 70-luvun tekemisille. Tuntuu välillä tosiaan siltä, kuin heidän tuolloisia tekemisiään suojaisi jokin sädekehä. You said a' what now? |
kingdom 19.08.2007 15:36:32 | |
---|
Tuolla Zeppelin-jäärällä tarkoitin näitä henkilöitä, joiden mielestä mikään ei ikinä tahi koskaan voi vetää vertoja näiden "rock-jumalien" 60- ja 70-luvun tekemisille. Tuntuu välillä tosiaan siltä, kuin heidän tuolloisia tekemisiään suojaisi jokin sädekehä. Kyllähän varmasti joku pystyy vielä joskus vetämään vertoja 60-70-luvun parhaimmille bändeille, se on vaan erittäin epätodennäköistä. :) |
Ziggy Bubba 19.08.2007 17:34:45 | |
---|
Kyllähän varmasti joku pystyy vielä joskus vetämään vertoja 60-70-luvun parhaimmille bändeille, se on vaan erittäin epätodennäköistä. Mun nähdäkseni moni on jo samalle loistavuuden tasolle päässyt, heiltä tämä ajan kultauksen tuoma sädekehä vaan puuttuu. You said a' what now? |
jannu 20.08.2007 03:19:45 | |
---|
Ai? Sinänsä sääli. Olisin suonut kyllä säilyvän harvinaisuutena. Varsinkin jos joskus onnistun itse hankkimaan kyseisen paketin. Mulla on Salival. Enkä ymmärrä yhtään tollasta "toivottavasti säilyy harvinaisuutena"-meininkiä. Olishan se aivan mahtavaa, että paketti tulis kaikkien halukkaiden saataville uudelleen ja isompana painoksena. Paljoa kiinnosta, saavatko pikku levynörtit pitää yksityiset pikku runkkupiirinsä puhtaana tavallisista kuolevaisista jotka vain haluavat kuunnella hyvää musiikkia. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
Terry Pantheras 21.08.2007 09:47:55 | |
---|
Tänään käväistessäni musiikkikirjastossa, päätin pitkästä aikaa laittaa varaukseen Toolin Salival-paketin. Nähtävästi olikin onnen päiväni, sillä kyseinen harvinaisuus löytyi sattumalta hyllystä, eikä se ollutkaan sillä hetkellä kenelläkään lainassa. Audio-levyltä löytyy mm. yksi hienoimmista cover-biiseistä(imo) nimittäin No Quarter. Kuinkas moni m.nettiläinen on onnistunut sijoittamaan rahansa tähän yhteen 90-luvun rock-musiikin helmeen? Huntin kieppeillä tuon hinta taitaa liikkua nykypäivänä. Multa löytyy. Jaa että se on nykyisin noin harvinainen, että satasta joutuu tiskiin iskemään... En edes muista paljon maksoin siitä uutena, oisko muutaman kympin maksaant Stupidossa. Olikos tuossa DVD:llä jotain piilolinkkejä? Tuosta on aikaa kun olen viimeksi kattellut, muistaakseni joku video oli piilolinkin takana... I pity the fool! |
reos 21.08.2007 10:21:28 | |
---|
Olikos tuossa DVD:llä jotain piilolinkkejä? Tuosta on aikaa kun olen viimeksi kattellut, muistaakseni joku video oli piilolinkin takana... Aikansa ku velaili nii yks käsi näytti keskarii ja sit sitä klikkimällä mäjähtää Hush. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Strutsi 25.08.2007 23:22:51 | |
---|
"I've gone where the hand of man has never set foot" Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
aarghto 26.08.2007 01:34:49 | |
---|
There is no hell. There is only France. |
Milkop 26.08.2007 19:22:50 | |
---|
Satuin löytämään a perfect circlen musavideon biisiin passsive. Mistä leffasta tuo on??? Kyllähän se siellä lukee että juum :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Strutsi 26.08.2007 22:19:18 | |
---|
"ESP DOES NOT WORK!" -Penn & Teller Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
Antti Takalo 26.08.2007 22:30:07 | |
---|
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2;
Kadonneen Pröötin metsästäjä.
Riutta |
aksiom 26.08.2007 22:54:36 | |
---|
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Strutsi 21.10.2007 04:21:57 | |
---|
pari päivää sitten ilmestynyt uutinen toolin sivulla: A WORKING STILL FROM VICARIOUS My friends, we can no longer hide the terrible truth. The holidays are rapidly approaching, and with them the NEW TOOL DVD/VIDEO for VICARIOUS is scheduled to be released on DECEMBER 18th (or 19th) and will include an EXTENDED CUT, lots of BONUS MATERIAL and, of course, SPECIAL PACKAGING. Here's a sneak preview of a working still. Miiiielenkiintoista... "Always look for the bright side of life. If life seems jolly rotten, there's something you've forgotten, And that's to laugh and smile and dance and sing." -Monty Python Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
Sarko 21.10.2007 13:07:22 | |
---|
Kyllähän varmasti joku pystyy vielä joskus vetämään vertoja 60-70-luvun parhaimmille bändeille, se on vaan erittäin epätodennäköistä. :) Meikästä esim. Lazarus Blackstar pesee pöytää jollain Zeppeliinillä 100-0 24/7. :) Tsäpätitsäijjää |
reos 21.10.2007 13:58:09 | |
---|
Kyllähän varmasti joku pystyy vielä joskus vetämään vertoja 60-70-luvun parhaimmille bändeille, se on vaan erittäin epätodennäköistä. On tehty jo, myös huonompaa, niinku aikasemminkin on tehty paskaa ja hyvää, jopa 60-70-luvuilla. Sinänsä väitte osoittaa pientä piilevää rajoittuneisuutta. Keskustelisin mielelläni pidempäänkin ko. aiheesta, mutta tähän ketjuun se ei kuulu. Mitä Tooliin tuli niin milenkiinnolla katselentai kuuntelen kun jotain tulee ulos, mutta odotteluun ei tässä hektisessä elämässä mielenkiintoni ylety. Toivottavasti sieltä tulee jotain. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
kingdom 21.10.2007 19:00:18 | |
---|
On tehty jo, myös huonompaa, niinku aikasemminkin on tehty paskaa ja hyvää, jopa 60-70-luvuilla. Sinänsä väitte osoittaa pientä piilevää rajoittuneisuutta. Keskustelisin mielelläni pidempäänkin ko. aiheesta, mutta tähän ketjuun se ei kuulu. Hymiön oli tarkoitus osoittaa etten välttämättä tarkoittanut viestiäni absoluuttiseksi totuudeksi. Makuasioita. Kiinnostaisi jo tietää miltä tuo Vicariouksen video näyttää. Kumman pitkään on mennyt yhden videon tekemiseen. |
kingnothing 05.11.2007 23:13:31 | |
---|
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
Exhausted 05.11.2007 23:16:06 | |
---|
Hmm, no ihan kiva nähdä se video sitten aikanaan, mutta tuskinpa tuo itse DVD-julkaisu tulee ostettua. Aika kova hinta niin pienestä määrästä materiaalia. |
gorgonoidi 05.11.2007 23:19:40 | |
---|
Hyvä että jotain tulee! |