Dr. Muff 10.07.2007 17:38:43 | |
---|
Bonus-DVD nyt sitä perus bonus-DVD tasoa, eli kiva katsoa ainakin kerran, tuleeko katsottua toista kertaa: en tiedä. Mun mielestä toi kylkiäisplatta (vaikka joutuuhan siitä maksamaan extraa) on keskivertoa parempi. Munsta se oli varsin viihdyttävä. Levyä vasta alustelin autossa muutaman biisin verran ja kyllä Brendan on saanut porukkaan vähän ryhtiä. Ensivaikutelma on ehdottoman positiivinen. Soundit ovat hyvät kuten varmaan jok'ikisessä O'Brianin tuottamassa levyssä. |
joukov 10.07.2007 22:04:53 | |
---|
Auts, satuin kuuntelemaan koko levyn ja Contrabandiin verrattuna tämä oli todella ISO pettymys. Lieneekö tuottajan moka, että albumista tuli noin tasapaksu ja munaton. Kuuntelun aikana piti todella keskittyä, jotta jaksoi koko levyn loppuun. SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
Joees 10.07.2007 22:12:23 | |
---|
Auts, satuin kuuntelemaan koko levyn ja Contrabandiin verrattuna tämä oli todella ISO pettymys. Lieneekö tuottajan moka, että albumista tuli noin tasapaksu ja munaton. Kuuntelun aikana piti todella keskittyä, jotta jaksoi koko levyn loppuun. Kuuntelepa vielä pari kertaa se levy. Kyllä se rupee avautumaan, ehkä. Mulle tuo ei heti avautunut mutta kyllä se lähti. Tuottaja hoiti homman himaan siististi, toisin kuin se jonka piti tuottaa alunperin... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Peoplez 11.07.2007 00:28:45 | |
---|
Sama homma täällä että piti kuunnella useampaan kertaan että lähti potkimaan. Ekalla kerralla ei iskenyt. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Geffen 11.07.2007 13:48:38 | |
---|
Mullakaan ei heti. Sillo ku kuuntelin ennakkoon huonolla laadulla.. ja ku siinä tuli niitä sain sivun mainoksia pari per biisi;D Nice boys don't play rock n' roll |
Dr. Muff 12.07.2007 09:43:24 | |
---|
Vallan mainiolta tuo levy vaikuttaa kun olen sen autossa pari kertaa läpi pyöräyttänyt. Hyvät soundit, ei tukkoista kötkälettä kuten debyytillä. En niin ton munan perään yleensä ole huutelemassa. Weilandin laulukin toimii. Kuten joku aiemmin totesi jossain määrin tästä tulee loppuvaiheen stp mieleen. |
rheinone 14.07.2007 00:34:36 | |
---|
Vaimoki diggaa, ja kuopus 9kk joraa iha kybällä. Pitkästä aikaa hieno uus lätty. Ei mitään G*N*R:n tai stp:n lämmittelyä, vaan rehellistä rokkia kaikilla mausteilla. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
HaloOfFlies 14.07.2007 00:40:51 | |
---|
On kyllä hyvä levy. Piilobiisinä ollut kantripala oli loistava. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Joees 14.07.2007 00:42:36 | |
---|
Vaimoki diggaa, ja kuopus 9kk joraa iha kybällä. Pitkästä aikaa hieno uus lätty. Ei mitään G*N*R:n tai stp:n lämmittelyä, vaan rehellistä rokkia kaikilla mausteilla. Näimpä. Harmittavan usein vaan porukka harmittelee kun tää ei oo geeänärrää tai pailotsia. Hitto mä en hiffaa sitä. On kyllä hyvä levy. Piilobiisinä ollut kantripala oli loistava. Se kantri on kyllä mainio, Weilandin laulusuoritus on varsin huvittava vaikka vetääkin hyvin, hehe. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Joees 14.07.2007 13:40:12 | |
---|
Tulipa mieleen, on hemmetin hienoa että tätä levyä ei oo masteroinnissa laitettu soimaan ihan täysiä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Dunga 15.07.2007 18:24:34 | |
---|
Tuli kuunneltua Libertad automatkalla, pikkuveli oli hankkinut tuon. Varsin hyvän kuuloista rokkia, en muista vähään aikaan kuulleeni yhtä piristävää ja iskevää _uutta_ rocklevyä. Olisi mennyt lainaukseen mutta levy lähti matkalleen mukaan. "Robot minds of robot slaves, lead them to atomic rage" |
Geffen 15.07.2007 21:08:15 | |
---|
Pyydä sitä rippaa se sulle MP3 soittimees;) Nice boys don't play rock n' roll |
Sarko 16.07.2007 22:56:36 | |
---|
Pyydä sitä rippaa se sulle MP3 soittimees;) Hyi hyi, ei mittään piratismia. Tsäpätitsäijjää |
GNR Slash 17.07.2007 09:33:01 | |
---|
Hyi hyi, ei mittään piratismia. Se on iha sallittua kopioida cd... se oli kait jotain yks kaverille ja viis ittelleen tai jotain tollast |
Dunga 17.07.2007 09:46:18 | |
---|
Pyydä sitä rippaa se sulle MP3 soittimees;) Mulla mitään sellaista ole :) Täytyy odotella vaan, kyllä tässä muutakin musaa on silti kuunneltavana. "Robot minds of robot slaves, lead them to atomic rage" |
GNR Slash 17.07.2007 11:00:51 | |
---|
Mun mielest Slashin soolot on todella lyhyitä... onko muut tätä mieltä? et Slash pystyis parempiinkin sooloihin kun noi mitä se soittaa VR:ssä |
slowdive 17.07.2007 11:19:20 (muokattu 17.07.2007 11:21:13) | |
---|
Kylläpä on soolon pituus nyt tärkeä asia. On se toisaalta joissain tapauksissa itsellekkin, kylläkin vaan sillä meinigillä että vähemmän on enemmän. Minusta on kyllä pelkkää plussaa että se "tavaramerkkivinguttelu" on jäänyt sinne 90-luvulle. Soundihan on kuitenkin väliin perin tunnistettava, ja se riittää. Veikkaisinpa kuitenkin että livenä tuota saa edelleen korvat ja muutkin röörit täyteen. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
Abysmal 17.07.2007 12:39:40 (muokattu 17.07.2007 15:03:07) | |
---|
Ehkei ne pitkät ja hartaat soolot vain sovi Velvettien tyyliin? Velvet Revolver tuntuu olevan konstailematonta rokkia, eikä useamman minuutin tiluttelu välttämättä istu bändin tyyliin. Gunnareille saattoikin sopia, tai no, tiedä sitä sitten... Jokatapauksessa Slash itse kyllä tuntuu nauttivan menosta. Luultavasti onkin noin mieleisimmässään elementissä. |
stickyfinger 17.07.2007 19:27:28 | |
---|
"Libertadilla" tosiaan ei hurjasti Släbärin sooloilua kuule, mikä on ihan ok. Tosin, ne muutamatkin levylle päätyneet soolot eivät kyllä kovin kaksisia ole. Kuulostaa että mies on vetänyt ne hyvinkin live-henkisesti "ykösellä purkkiin". Sen verran perus-maneereiden toistoa nuo ovat. Eipä sillä, ei nuo "Libertadin" biisit kyllä mitään hurjia sooloja tarvitsekaan. Toisaalta, Slash on minulle yksi niistä harvoista kitaristeista joiden sooloilua jaksaa ihan mielellään kuunnella, huolimattakin siitä että hyvinkin perinteistä pentatoonista trioli-trioli-tiluttelua ne ovat. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Peoplez 18.07.2007 20:13:30 | |
---|
Toisaalta, Slash on minulle yksi niistä harvoista kitaristeista joiden sooloilua jaksaa ihan mielellään kuunnella, huolimattakin siitä että hyvinkin perinteistä pentatoonista trioli-trioli-tiluttelua ne ovat. Jep mutta siinähän se magia onkin että jos laitetaan 10 jätkää riviin jotka vetää samoista rakennuspalikoista niin jostain kumman syystä yksi niistä erottuu sillä että ne ei oo enää pentatonista trioli-tiluttelua vaan musiikkia joka tuntuu luissa ja ytimissä. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |