minidriver 17.03.2008 13:52:34 | |
---|
Pakko myöntää että minua tuon tylleröisen hoopous ja ennen kaikkea musiikki viehättää. Nättiä. Isi |
laite 10.04.2008 19:50:18 | |
---|
Onko joku kuullut jo kakkoslevyä? Minkälaista? I like cold mornings. They keep me sharp. |
carnation 10.04.2008 19:52:37 | |
---|
Onko joku kuullut jo kakkoslevyä? Minkälaista? Emmätiiä, varmaan yhtä herkkää ja kaunista kuin se edellinenkin. Tolla uudella levyllä on muuten coveri Kotiteollisuuden Tuonelan koivuista, kiinnostaisi kuulla. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
BaariMikko 10.04.2008 23:27:21 | |
---|
Emmätiiä, varmaan yhtä herkkää ja kaunista kuin se edellinenkin. Tolla uudella levyllä on muuten coveri Kotiteollisuuden Tuonelan koivuista, kiinnostaisi kuulla. Se on melko överiä kantria, muistaakseni MySpacesta löytyy. SIis kyllähän se muuten toimii, mutta kontrasti tekstiin on juuri niin seko kuin esittäjänsäkin. Musiikki-TV näytti uuden levyn nimibiisin videon. Täytyypä sanoa, että oli melkoista iskelmää mielestäni. Jippu on kyllä melkoinen tapaus. Ensin Kii viehätti, sitten tutustuin syvemmin ja aloin inhota tosissani. Nyttemmin en enää jaksa ärsyyntyä, vaan repeilen holtittomasti neidin överiydelle ja sekoiluille. "Jätetään synkät asiat ja syödään vähän oliiveja" |
laite 11.04.2008 01:13:44 | |
---|
http://www.myspace.com/jippumusic Tuolla on muutama biisi, ei kyllä toiminut oikein yhtään vaikka ykköslevystä diggailin paljonkin ja pidän vieläkin. Eniten noissa uusissa särähtää varmaankin just noi iskelmäkertsit. I like cold mornings. They keep me sharp. |
Sarko 11.04.2008 01:43:10 (muokattu 11.04.2008 01:48:02) | |
---|
Hämmentävää suhinaa ja iskelmäryönää, ei kyllä oo meikän kuppi teetä. EDIT: Nää lyriikat on kyllä kans aikamoista kamaa. Tsäpätitsäijjää |
aikavaikea 11.04.2008 06:57:58 | |
---|
Hämmentävää suhinaa Tuo suhina juu. Aamulla duuniin ajellessa radio soitti "Kuka teki minusta tän naisen" ja mulla alkoi ärsyttää liki pään räjähtämiseen saakka se aivan infernaalinen ässän suhina. Karseeta! Miksi? What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Rattata 11.04.2008 08:27:26 | |
---|
Tuo suhina juu. Aamulla duuniin ajellessa radio soitti "Kuka teki minusta tän naisen" ja mulla alkoi ärsyttää liki pään räjähtämiseen saakka se aivan infernaalinen ässän suhina. Karseeta! Miksi? Olisikohan ollut euroviisujen karsinnat jossa näin Jippun livevedon. No jokatapauksessa tuo ässän suhina kiinnitti kaiken huomion, en ole moista ikinä kuullut. Hämmentävää oli. Miksi se tekee niin? Oon jonkun haastattelunkin nähnyt eikä se siinä suhissut. Ärsyttävää. Meni muuten uusi levy listaykköseksi, että vielä näyttää olevan kysyntää. |
Sarko 11.04.2008 08:55:23 | |
---|
Meni muuten uusi levy listaykköseksi, että vielä näyttää olevan kysyntää. Ohhoh, jengi siis diggaa, koirat haukkuu ja karavaani suhisee. Tsäpätitsäijjää |
Zed 11.04.2008 09:36:20 (muokattu 11.04.2008 09:58:17) | |
---|
Tämän runosielun ylitsepursuava persoona onnistuu raivostuttamaan minut. Kun hän kuuli Emma-gaalassa voittaneensa pönäkän täti-pystin, hän nousi pystyyn, painoi kyynärpäänsä kylkiään vasten ja alkoi räpyttää hysteerisesti käsiään. Liike muistutti perseeseensä ilmakiväärin kudin saaneen kanan paniikinomaista lentoonlähtöyritystä. Suu avoinna kuin telkän pönttö, kädet jatkuvasti vispaten hän koikkelehti ristiaskelin lavalle ottamaan palkintonsa vastaan. Kiitospuhe oli järkyttävää kohkaamista, jossa käytiin läpi maailmansynty ja oltiin leikkimielisesti huolissaan veljen suhtautumisesta pidättelemättömään intoon. Patsaasta vapaa käsi jatkoi taukoamatonta lentoliikettä. Myöhemmin näin pahasti överiksi lyödyn tv-keikan, ja esiintyipä hän myös Einsteinissa vastaillen niin syväluotaavin ja pitkin monologein, että tilanne näytti vaivaannuttavan muita paikalla olleita. Euroviisukarsinnan esitys piti irvistellen katsoa hotellihuoneessa Kuopiossa. Eipä ole minua vasten tämä artisti. http://www.poliisi.fi/ |
Mikaelo 11.04.2008 10:16:41 | |
---|
http://www.myspace.com/jippumusic Tuolla on muutama biisi, ei kyllä toiminut oikein yhtään vaikka ykköslevystä diggailin paljonkin ja pidän vieläkin. Ihan samat fiilikset täälläkin. Ykköslevy on kyllä varsin sympaattinen pläjäys, noiden perusteella kakkoslevy jää kyllä hankkimatta. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Milkop 11.04.2008 13:05:11 | |
---|
Tämmöstähän tää, mitä tää nyt olis, ei oikein mitään. Ässät suhisee ja herkkää on. Onhan näitä maailmansivu täynnä vastaavia. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Rotuvaari 11.04.2008 13:32:04 (muokattu 11.04.2008 13:32:44) | |
---|
Jos kyseessä onkin parodia? Ei nykyään enää voi olla mistään varma. Kuunnelkaapa muuten Kuka teki minusta tän naisen kohta 2:15 eteenpäin 2:30 asti (Shiinä shhhinun autossshhha...). Mikä biisi tulee mieleen tuosta? ...on koti mulla mainen. Mä elämästä laulan. Olen somalinainen. Eikun suomalainen. E: shhh Life...is like a box of chocolates. A cheap, thoughtless, perfunctoral gift that no one ever asks for. Unreturnable because all you get back is another box of chocolates.
Cancer Man |
elbowski 11.04.2008 13:58:14 (muokattu 11.04.2008 14:00:37) | |
---|
Say good night to the bad guy! |
Bluesmies 11.04.2008 14:06:55 | |
---|
Ekasta levystä tykkään tosi paljon. Monta tosi kivaa kipaletta. Toinen levy myspacen kolmen biisin perusteella ei vakuuta tippaakaan. Ihmisenä Jippu vituttaa minua suunnattomasti, mutta oikeastaan aivan sama, hyvät biisit riittää mulle. |
BaariMikko 11.04.2008 14:16:54 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 24&t=156654&o=2200#p8086590 Sama pätee kohdallani täysin myös Jippuun. E. Jos tästä tulee PMMP:n kaltainen ilmiö, muutan pois Suomesta ikuisiksi ajoiksi. Mitä yhteistä on Björkillä ja Jipulla? Ei mitään. Björk on hieno taiteilija, jota yrittää Suomessa jäljitellä - hyvin huonosti - jossain määrin esim. Jipun kaltainen ärsyke Chisu. "Jätetään synkät asiat ja syödään vähän oliiveja" |
elbowski 11.04.2008 14:20:16 | |
---|
Mitä yhteistä on Björkillä ja Jipulla? Ei mitään. Björk on hieno taiteilija, jota yrittää Suomessa jäljitellä - hyvin huonosti - jossain määrin esim. Jipun kaltainen ärsyke Chisu. Enpä missään kohtaa viitannut artistien samanlaisuuteen, vaan ilmaisin vain että reaktio kyseisten taiteilijoiden musiikkiin ja imagoon yms. on sama. Say good night to the bad guy! |
hapan 11.04.2008 15:03:26 | |
---|
Ihmettelen vain, mistä nämä Jiput ja Chisut oikein löytää tiensä piireihin? Kun näillä ei ole mitään annettavaa mihinkään. Tai ainakaan mulle. Niin kovin tyhjänpäiväistä hevonpersehumppaa. |
jussimus 11.04.2008 15:14:58 | |
---|
Ihmettelen vain, mistä nämä Jiput ja Chisut oikein löytää tiensä piireihin? Kun näillä ei ole mitään annettavaa mihinkään. Tai ainakaan mulle. Kyllähän niillä annettavaa on... ;) Miks ne sulle mitään antais, ethän sä oo mikään levymoguli :) |
Zammy 11.04.2008 15:17:02 | |
---|
Ihmettelen vain, mistä nämä Jiput ja Chisut oikein löytää tiensä piireihin? Kun näillä ei ole mitään annettavaa mihinkään. Tai ainakaan mulle. Oletko sä se piiri tai sen portinvartija? Kannattaa tarkastella asioita ylipäätäänkin myös oman navan ulkopuolelta, tulet yllättymään että osa ihmisistä on eri mieltä sun kanssa. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |