Aihe: Sister Flo?
1 2 3
Definhel
31.01.2005 08:22:41
Katselin tossa eilen kakkoselta illalla tämän konserttia, ja ihan hyvältä näytti ja kuullosti. Ainakin väsyneen korvissa.

Onkos kukaan tutustunut kyseiseen pändiin sen tarkemmin?

http://www.hansoovoice.com/sisterflo/ Kattelin tuolta että on ihan mp3sia varhaisemmilta levyiltä ladattavissa, täytyy kattoa kun tulen kotiin.

No pistäkääs mielipidettä sitten nii.
Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti.
Feggy
31.01.2005 08:41:40

Viime vuoden eka pitkäsoitto Tragician's Hat taisi olla And The Lefthandedin levyn jälkeen vuoden paras kotimainen.
Less is more.
sikanaama
31.01.2005 09:11:20
Minäkin ekaa kertaa vasta kuulin heidän soittoaan kun vahingossa satuin televisiota katsomaan. Ihan mielenkiintoiselta näytti livenä. Odotin koko ajan että tulisi joku terävä urkusoolo, mutta ei tullu. En kylläkään nähnyt kokonaan esitystä. Ehkä pitäisi vielä levyllä kuulla niin voisi päättää tykkäänkö vai en. Laulajan tukasta en tykänny.
Tämä viesti oli edeltäjäänsä parempi.
doolittle
31.01.2005 09:36:20
Laulajan tukasta en tykänny.

Minäpä tykkäsin. Tuollaista (Mahtavaa!) hissuttelupoppia laulavalle äijälle ne liekkitatskat ja puffbodyt (tähän hymiö) tosin ei ehkä ihan ongelmitta istu.
"Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister-
hanhjelm
31.01.2005 10:10:26
Kuulosti kyllä hyvälle! Pakko saada levyä stereoihin.
Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia?
Johnny Buzz
31.01.2005 10:35:03

Taas yks näitä musamediassa ylihypetettyjä bändejä. Tässä bändissä ei mun mielestä ole todellakaan mitään ihmeellistä. Biisit on mitäänsanomattomia ja laulu todella hengetöntä kuiskailua. Koko ajan odotti, että koska se alkaa laulamaan kunnolla, mut eihän sitä kunnon laulua ole koko levyllä. Pelkästään voimatonta se laulanta. Siihen musaan kyllä pitäis olla selkeästi vahvaäänisempi laulaja.
www.soulstab.com
Soulstab live @ Operaatio:Live, Down Town, Turku 18.2.2005 w/ Rozzy Randall and the Roller Bastards
Milkop
31.01.2005 10:44:25 (muokattu 31.01.2005 10:46:43)

Laulajan tukasta en tykänny.

Minä en tykännyt sen äänestä. Kuulosti joltain BeeGeesin ja Brunilan sekoitukselta...tai no, tuommoista hengittelyähän se vaan oli, ei äijä tavallaan laulanut ollenkaan. Se jammailu/sekoilukohtakin oli vähän tylsää kuunneltavaa. Biisit oli ihan ok, tuommoista rentoa musiikkia. Eli toisin sanoen mitäänsanomatonta ja tylsää.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
SDMF
31.01.2005 11:28:09
joo itekki katoin eile ja tykkäsin kauheesti , pitää levyä Ettiä !
R.I.P Dimebag darrell
Rattata
31.01.2005 12:24:55
Mielenkiinnosta myös eilen katsoin tuon liven ja täytyy sanoo että teki ison vaikutuksen. Aivan loistavalta kuulosti, ainakin livenä. Ja oon eri mieltä tuosta laulajasta. Itse meinaan pidän laulajan äänestä, eikä häiritse yhtään vaikka laulaa noin hiljaa ja voimattomasti. Jotenkin istuu hyvin siihen musaan.

Mutta levyn haen, se on varma. Ja keikalle menen myös.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
Toveri
31.01.2005 12:26:45

Katsoin minäkin vähän. Käänsin vaan jossain vaiheessa telkkarin kakkoselle ja kas, sieltähän tulee musiikkia. Ja hyvältä kuulosti. En tiennyt mikä yhtye on kyseessä, mutta pian se selvisi ja innostuin. Hain eilen nuo jakelussa olevat biisit ja totta se on, "White Noise" on loistava kappale.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
nikomati
31.01.2005 13:09:11

Kuulosti kyllä hyvälle! Pakko saada levyä stereoihin

Eihän kuulostanut.
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu"
MrGuitarist
31.01.2005 14:13:29
En ollut koskaan kuullutkaan koko orkesterista, mutta eilen kakkoselta kerkesin nähdä keikan loppuosan. Mukavan sympaattista poppista tyylikkäillä soundeilla. Tykkäsin.
pikkupeikko
31.01.2005 15:09:00

white noise on ehkä toiseksi paras suomalainen piisi minkä viime vuonna kuulin. tragician's hat levykin on aika mahtava. telkkukeikka oli hyvä, vaikka tyhmän näkösiä heppuja (paitsi basisti).

laulu vähän muakin ärsyttää. niin kuin jo aikasemmin joku sanoi, että sitä oottaa millon se alkaa laulaa kunnolla. sitten kun on kuunnellut levyllisen tuommosta villasukan läpi miksattua hönkäilyä, niin saattaa vähän puuduttaa. mutta ei välttämättä. (: biisit kun kuitenkin toimii ja soitto.

näkyvät tänne olevan tulossa keikalle. kerran olen ne nähnyt, ja mielellään näen uudestaan.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
mr_b
31.01.2005 15:11:31

Tänään tuon katsoin ja melkein pidin. Ehkä telkan volyymi olisi vain pitänyt olla isommalla, nyt jäi kaipaamaan jotain kohotusta tuohon mukavasti soljuvaan musiikkivirtaan ja vähän särmää välillä pehmeyden vastapainoksi. Olihan niissä joissain biiseissä jotain sekoilukohtia ja tuplarumpalointi ja käsien läpsyttely oli ihan hauskaa, mutta kuitenkin. Hyviä biisejä sinänsä, mutta pikkuisen geneerisiä.

Ja laulaja (hieno tatuointi!) oli vähän ponneton. Toisaalta näki kyllä että pikkuisen kipsissä oltiin tv-nauhoituksen vuoksi ja kukapa ei olisi...

Ei tämä sinänsä mikään hypetys kyllä ole, eipä vaan ole kovinkaan rokkia.
Rat King! Rat King!
sikanaama
31.01.2005 16:06:54 (muokattu 31.01.2005 16:08:59)
Minä en tykännyt sen äänestä. Kuulosti joltain BeeGeesin ja Brunilan sekoitukselta...tai no, tuommoista hengittelyähän se vaan oli, ei äijä tavallaan laulanut ollenkaan. Se jammailu/sekoilukohtakin oli vähän tylsää kuunneltavaa. Biisit oli ihan ok, tuommoista rentoa musiikkia. Eli toisin sanoen mitäänsanomatonta ja tylsää.

Ai se olikin sen ääni eikä tukka. Joo siitä määkään en pitäny. Odotin myös että koska rävähtää, mutta ei rävähtänyt. En siis pidä itsekkään hissuttelu laulusta. Sehän olisi ollut hyvä jos se Brunilallta ja BeeGeessi laulajalta olisi kuulostanut. Sillo sillä ois ollu munaa laulussa, ny ei ollu.
Tämä viesti oli edeltäjäänsä parempi.
Tellervo
31.01.2005 17:25:27
Tuohan oli ihan silkkaa Suzanne Vegaa (White Noise)! Eli tykkäsin. Aihetta on siis tutustua lähemmin, niin kuin on ollut tarkoitus jo pidempään. Tv-keikkaa en harmi kyllä nähnyt.

Tuollaisessa hissuttelussa ja pehmoilussa on kyllä tietysti se vaara, että jää nyanssit puuttumaan ja muuttuu puuduttavaksi. Mutta ainakaan tuon yhden biisin perusteella en vielä ollenkaan teilaa, päinvastoin.
Minimumo.
Veikko
31.01.2005 17:29:26
Kattelin, muhun ei iskenyt kyllä yhtään. Väsynyttä meininkiä, mutta se kai oli tarkoituskin... Ei puhutellut veikkosta ei.
Ou-mai-gaad!
paranoid android
31.01.2005 17:29:49
Olen nähnyt kerran livenä ja ihan ok oli. Laulaja on ärsyttävä.
Nahkaliivit paukkuu.
superfly
31.01.2005 17:56:39
Bändi muistutti saundimaailmaltaan Liekkiä melkoisesti. Oli jotenkin sen oloinen esiintyminen tuo, että vaikutti niin kuin jamppoja ei oikein olisi kiinnostanut olla siellä lavalla. Levyltä kuunneltuna kyllä pidän tästä orkesterista.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
FrankComa
31.01.2005 19:32:11
Olen nähnyt kerran livenä ja ihan ok oli. Laulaja on ärsyttävä.

Laulaja vaihtoon.
Die Eier Von Satan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)