Aihe: Exhausted - All Your Moods
1 2
Exhausted
11.01.2005 18:39:32

Sain monivuotisen unelmani viimeinkin toteututtua ja yhtyeeni Exhaustedin debyyttipitkäsoitto saatiin julkaistua perjantaina. Projekti viivästyi ja hermot paloi useaan kertaan mutta nyt tuntuu kyllä hienolta :)

Ihan omakustanne/kotistudiopohjalta toimittiin tehden itse mahdollisimman paljon, niinpä 12 biisin levy, joka näyttää ja kuulostaa asialliselta, maksaa vain 3 euroa. (Jos joku haluaa kuulla biisinäytteitä niin suunatkoon osoitteeseen www.mikseri.net/exhausted )
Exhausted
13.01.2005 02:57:39

edes säälikommentteja? :(
mikko1
13.01.2005 09:11:12
Ihan Iees, tykkään kyl Jermainesta enempi. :)
"Dimebag" Darrell Abott 1966-2004 R.I.P
Käyttäjätunnus
13.01.2005 14:12:59
Kantsii tuo kyllä ostaa...3€ ei ole paljon!
Ja sitten kun levy on vielä hyvä:)!
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
aivokuolio
13.01.2005 14:19:47
Joo suositukset lähtee täältäkin suunnalta. UG-bändejä pitää tukea, eikä Exhausted ole tosiaan sieltä heikoimmasta päästä. Jos altsurokki iskee, niin tarkasta tämä.
SiwamieS
13.01.2005 14:53:57
Ihan Iees, tykkään kyl Jermainesta enempi. :)

Ääh, kyllä Exhausted on paljon parempi. Vähintään ainakin omaperäisempi imho. No, makuasioista ei passaa kiistellä mutta suosittelut täältäkin, vaikken ole vielä ko. levyä kerinnyt hankkimaan.
----
Exhausted
15.01.2005 16:21:10 (muokattu 15.01.2005 16:21:33)

kiitti vaan propseista kaikille.

Kantsii tuo kyllä ostaa...3€ ei ole paljon!
Ja sitten kun levy on vielä hyvä:)!

Sami perkeles! Oon nähny noita sun viestejä jo pitkään täällä mutten oo osannu yhdistää, enkä koskaan kattoa että kuka on kyseessä :o
Huevos
15.01.2005 16:34:52

käyn tsekkaamassa myöhemmin. kävin joskus aiemminkin jo kuuntelemassa jotain meininkiä.

pistän kommenttia myöhemmin.
Loony
15.01.2005 17:46:50
hyvän kuulosta kyl joo. hyviä biisejä. kivaa krunkeeee. mut ehkä teidän kannattais suomeks laulaa, enpä tiedä.. :)
www.marbleframe.vze.com
aivokuolio
15.01.2005 19:40:58
mut ehkä teidän kannattais suomeks laulaa, enpä tiedä.. :)

Tästä en ole kyllä yhtään samaa mieltä.
Huevos
15.01.2005 21:40:54

en tiedä onko järkeä vääntää biisejä suomeks, jos bändin nimi on englanniks...
Loony
16.01.2005 10:21:10
Okkej, mua vaan hämää tuo lausuminen..
www.marbleframe.tk
JuniperThree
16.01.2005 11:50:09
Okkej, mua vaan hämää tuo lausuminen..

Sama homma. Muuten hienoa musiikkia! =)
Huevos
16.01.2005 13:11:07 (muokattu 16.01.2005 13:11:36)

mä tykkäsin noista vähän popimmista jutuista eniten ja ne avaruussysteemit oli hauska yllätys...ehkä niitä elementtejä vois viedä eteenpäin?

soitto toimii hyvin ja saunditkin on ihan ookoo.

vielä pari juttua tuli mieleen: melodioita vois ehkä miettiä ja sit toisaalta riffejä...osasta riffejä tuli sellanen "tämähän on se yks riffi sen ja sen biisistä" olo.

tää on vaan mun mielipide, jos ootte eri mieltä niin ok.

EDIT: niin, siis tykkäsin jätkien jutusta.
wingm
16.01.2005 14:00:04
Kyllähän tota on Pekan volvossa joutunu kuuntelee ja toimiihan se. Laulajan ääni ja lausuminen menny parempaan suuntaan.
paskee ;EE
Exhausted
17.01.2005 11:56:48

mulla on ollu vähän sellanen jääräpäinen asenne tähän hommaan - vaikka laulu on epävireistä niin lauletaan ja treenataan sitä, vaikka ääntäminen ei ole täydellistä niin treenataan sitä eikä vaihdeta suomeen. ei saa luovuttaa. kyllä se jonain päivänä vielä palkitsee.
Käyttäjätunnus
17.01.2005 14:41:00
Sami perkeles! Oon nähny noita sun viestejä jo pitkään täällä mutten oo osannu yhdistää, enkä koskaan kattoa että kuka on kyseessä :o

haha...no mää nyt oon jo kauan huomannu et sää oot täälä. Luulin et oisit jo huomannu jotenki mut et näköjää. Ei mun viestejä tosin kannata ikinä lukea

ja ettei mene ihan off topiciksi niin sanotaan vaikka että hyvä krapulalevy myös:D
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
Huevos
18.01.2005 12:06:47

mulla on ollu vähän sellanen jääräpäinen asenne tähän hommaan - vaikka laulu on epävireistä niin lauletaan ja treenataan sitä, vaikka ääntäminen ei ole täydellistä niin treenataan sitä eikä vaihdeta suomeen. ei saa luovuttaa. kyllä se jonain päivänä vielä palkitsee.

jos susta tuntuu siltä, niin anna mennä. sun mielipide on tasan yhtä merkittävä kun kenen tahansa muun.

tosin noista palkinnoista ei musiikin saralla aina voi olla varma...rippuu tietty mitä tarkoitat palkitsevuudella.
Käyttäjätunnus
18.01.2005 13:53:12 (muokattu 18.01.2005 13:54:02)
Tarkoittaahakohan Andy tällä palkitsevuudella tyyliin jotain että jonain vielä osaa sitten laulaa vireessä ja niinpoispäin kuhan treenaa vaan eikä anna periksi...tai jotain.
En tiedä
Olwer
18.01.2005 14:25:23

tuossa on oikea asenne:) luowuttaa ei saa waikka mikä ois. Kyllä sitä joutuu töitä tekemään jos jotain haluaa saawuttaa. Ja näinhän se on että mitä enemmän sitä on niitä töitä paiskinu asiansa eteen niin sitä paremmalta se itsestäkin sitte tuntuu ku homma onnistuu ja menee eteenpäin. Go for it!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)