Aihe: Evanescencen uuden levyn kimpussa
1 2
HaloOfFlies
13.07.2004 17:21:44

Evanescence työstää parhaillaan toista lättyään. Mesta.netin uutisissa oli muutama biisikin nimetty mitkä tulevat seuraavalle levylle. My Immortal, Haunted, My Last Breath ja Tourniquet. Siis hetkinen.. Eivätkös nämä biisit olleet mukana edellisellä levyllä? Jos nämä aiotaan tulevallekin levylle lisätä niin bändiltä on ideat todella vähissä. Taitaa jäädä tähdenlennoksi tämä yhtye.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
konehes
13.07.2004 17:28:24
Taitaa jäädä tähdenlennoksi tämä yhtye.

Tusinpa kukaan on mitään muuta siitä ajatellutkaan..
Härski
13.07.2004 17:39:24
Eiköhän tässä olekin jo kaikki sanottu. LUKKOA JA BANNIA SIOILLE!!1!!!!!!11
Rattata
14.07.2004 07:40:12
Eikös Eva ole ollut jostain 97 vuodesta kasassa? Vähän eri kokoonpanolla tosin. Että ei se aivan uusi bändi ole, toisin kuin kaikki luulee. Tuntuu kyllä kummalliselta jos noin monta samaa biisiä edelliseltä levyltä tulee uudelle. En oikein jaksa uskoa.

Niin ja oli sitten tähdenlento tai ei, niin kyllä Amylla varmasti riittää töitä vaikka Eva kaatuisi. On se sen verran hyvä laulaja. Ehkäpä tulevaisuudessa soolouralle?
"Take seven aspirins and call me in the morning"
qfleax
14.07.2004 12:16:50
Tourniquet. Siis hetkinen.. Eivätkös nämä biisit olleet mukana edellisellä levyllä? Jos nämä aiotaan tulevallekin levylle lisätä niin bändiltä on ideat todella vähissä. Taitaa jäädä tähdenlennoksi tämä yhtye.

Oho.. tuntuu kyllö oudolta ratkaisulta.. voikohan se todella olla noin että julkaisisivat "greatest hits" kokoelman ekan levyn jälkeen :)
mrk
14.07.2004 13:37:13
Todennäköisesti mesta.netin "toimittaja" on ymmärtänyt tai kääntänyt alkuperäisen tarinan väärin. Tai mistä sitä ikinä tietää...
riimu
14.07.2004 16:34:44
Juu ei ole ihan uusi yhtye. Onhan bändi julkaissut täyspitkän omakustanteenkin ennen tuota hittiplattaa. Muistan kun piti se tilata, mutta ei löytynyt mistään aikanaan. Suoraan bändiltä tilaamalla olisi saanut, mutta eipä jaksanut ruveta dollareita jenkkilään lähettelemään kirjekuoressa. Oli kyllä aikamoinen ihmetyksen paikka kun bändi löi läpi noinkin lujaa.
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
qfleax
14.07.2004 16:48:15
Oli kyllä aikamoinen ihmetyksen paikka kun bändi löi läpi noinkin lujaa.

Tuon kokoisella amattitaitoisella markkinointikampanjalla vaikka kilo pskaa saadaan lyötyä läpi.

Mutta tässä tapauksessa kyllä onneksi ihan ok bändi ainakin levyllä..
Kulkunen
15.07.2004 15:53:37
Niin ja oli sitten tähdenlento tai ei, niin kyllä Amylla varmasti riittää töitä vaikka Eva kaatuisi. On se sen verran hyvä laulaja. Ehkäpä tulevaisuudessa soolouralle?

Onko soolouralle paljon tarvetta? Eva on aika lailla yhtä kuin Amy Lee, varsinkin kun Ben lähti kirjottelemaan biisejä Avrilille. Bändi on tosiaankin vain taustajoukko Amylle. Ei siinä että se minua haittaisi, ei sieltä rumimmasta päästä ole se nainen... Lääh.

Veikkaan, että tuossa uutisessa on tullut pieni kömmähdys. Jos ei, niin valitettavasti bändi ei kaiketi pystynyt kuin yhteen hyvään pop-rock-levyyn.
Mää imeskelen mun lihapullat.
ten
16.07.2004 10:46:19
Tuntuu kyllä kummalliselta jos noin monta samaa biisiä edelliseltä levyltä tulee uudelle. En oikein jaksa uskoa.

Eikös osa ton levyn biiseistä ollu mukana jo sillä omakustanteellakin?
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
novo
16.07.2004 11:00:28

Ehkäpä olisi kannattanut vilkaista jotain MTV:N gaalaa missä Evanescence veti, oli Amyn laulu yhtä kusta ja paskaa verrattuna siihen miten loistavana häntä pidetään levyn takia.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Rattata
16.07.2004 11:30:36
Ehkäpä olisi kannattanut vilkaista jotain MTV:N gaalaa missä Evanescence veti, oli Amyn laulu yhtä kusta ja paskaa verrattuna siihen miten loistavana häntä pidetään levyn takia.

Joo en muualta ookkaan kuullut kuin levyltä. Tai itseasiassa olen kerran. Vetivät Bring Me To Live'n livenä. Kieltämättä ei niin hyvältä kuulostanut kuin levyltä, mutta ihan kohtuullisen hyvin veti mun mielestä.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Mimi
16.07.2004 18:31:07

En ole itse koskaan kuullut minkäänlaista livevetoa tältä bändiltä, hyvältä kylläkin kuulostaa levyllä... Luin jostain, enkä taaskaan muista että mistä, että livenä bändi taas on todella syvältä... Muistaakseni oli jonkun muusikon mielipide...?
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Viceroy
16.07.2004 22:51:57

Ihan jees musaa, mutta varsinkin Going Under -biisissä Amyn laulutyyli hipoo jo hyvän maun rajoja. Jatkuva suora huuto ei välttämättä pidemmän päälle toimi. Ottaisivat vaikka Nightwishistä oppia. No, makunsa kullakin ja olen ennenkin ollut väärässä....
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
jONi_Cacmac
17.07.2004 01:26:52
En ole itse koskaan kuullut minkäänlaista livevetoa tältä bändiltä, hyvältä kylläkin kuulostaa levyllä... Luin jostain, enkä taaskaan muista että mistä, että livenä bändi taas on todella syvältä... Muistaakseni oli jonkun muusikon mielipide...?

Kotonani näkyy saksalainen musiikkikanava Viva+, ja sieltä tuli yhtyeen keikka pari päivää sitten. Bändi veti moiteettomasti (lue "ihan hyvin"), mutta laulu oli kyllä aikas hanurista (lue "syvältä perseestä"). Eli EI toiminut livenä ainakaan tolla keikalla.
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
Exhausted
17.07.2004 12:07:26

ilmeisesti autotunea ei voi käyttää keikoilla
novo
17.07.2004 13:29:27

tämä jos mikä mahtaa olla suurimmaksi osaksi totta
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Explorer
17.07.2004 14:10:37
Todennäköisesti mesta.netin "toimittaja" on ymmärtänyt tai kääntänyt alkuperäisen tarinan väärin. Tai mistä sitä ikinä tietää...

Varmasti jokin väärinkäsitys. Kun jossain se Amy Lee totesi että tarkoitus on kehittyä seuraavalla levyllä eikä tehdä samaa hommaa enää toiseen kertaan.
Let freedom ring with a shotgun blast.
Kulkunen
17.07.2004 15:47:48
Pari livekeikkaa keikkasin kaverilta omalle koneelle ja eihän se laulu (yllättäen) samaa ole kuin levyllä. Osittain voi johtua siitä että tyttönen innostuu välillä juoksentelemaan ja hyppimään vähän enemmänkin. Pari livenykäisyä radiosta ripattuina (hankalasti ilmaistu) kuulostavat jo paljon paremmilta. Siis soittavat studiossa livenä ja akustisena pari biisiä, mm. Nirvanan Heart-Shaped Box.

Niin, loppukaneettina voisin vain todeta, että "emminätiiä". Osaa se nainen laulaa ihan oikeastikin, mutta levyille päätyneissä lauluissa ei ole ehkä otettu huomioon, että ne venytykset pitäisi livetilanteessa pystyä toistamaan. Livetilanne kuitenkin eri kuin se, että studiossa on useampi otto ja ääni saa levähtää välillä.

Ja autotunekaan ei olisi mikään ihme.
Mää imeskelen mun lihapullat.
D-Kay
17.07.2004 15:55:06

Minun käsittääkseni voi. Fakta nyt on kuitenkin, että jos kuuntelee editoimattomia livetallenteita, niin laulut yleensä kuulostaa surkealta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)