Kapane 14.06.2004 22:58:47 | |
---|
tähän bändiin olen nyt tutustunut, ja kiinnostaisi saada llisää tietoa. eli ilmeisesti niillä on ollu erilaulajia. Milloin on tää patton ollu, ja milloin tää toinen. lisäksi millä levyillä tää patton laulaa ja millä tää toinen. mitkä levyt on hankkimisen arvosia.. ajattelin kaikki nää pattonin aikaset ainakin hankkia.. Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
1960-1980 14.06.2004 23:21:08 | |
---|
Mosely: We Care A Lot & Introduce Yourself Patton: Muut Hommaa nyt ainakin King For A Day ja Angel Dust. |
JM 14.06.2004 23:22:51 (muokattu 14.06.2004 23:23:34) | |
---|
Itse aloitin aikanani threadin samasta aiheesta, tsekkaa haulla, sieltä voi löytyä lisätietoa bändistä (tosin en ole varma, oliko se tuolla ex-metallipalstalla). Niin, ja asiaan. Tietääkseni FNM:llä ei ole ollut kuin kaksi laulajaa, Chuck Mosely (meniköhän oikein..?) ja itse herra Patton. Eka levy, jolla Patton on mukana oli The Real Thing. Niin, ja hyvä saitti bändiin liittyen! http://www.fnm.com/lofi.html EDIT: Hiiiidas olin. Mutta tuolta sivulta löytyy tosissaan paljon FNM-tietoutta. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Kapane 14.06.2004 23:34:21 (muokattu 14.06.2004 23:34:43) | |
---|
kiitos. Hain jo, mutta järkevää ei löytynyt.. joten googletin ja pum pum... kaikki ne normaalit on varmaan hankittava Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Dunga 15.06.2004 08:54:39 | |
---|
Itse ostin täysin heräteostoksena The Real Thingin ja Angel Dustin, en ollut kuullut muita biisejä kuin Epicin, ja voin kertoa, että en pettynyt. Kaikki levyt voit jo löytää hyvällä tuurilla Mid-Pricenä, eli mars kauppaan siitä jo! You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
SURf 15.06.2004 09:19:43 | |
---|
mitkä levyt on hankkimisen arvosia.. Kaikki on hankkimisen arvoisia, tosin tuo "Album of the Year" oli minulle pettymys. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Kusse 15.06.2004 09:59:36 (muokattu 15.06.2004 10:01:45) | |
---|
Itse aloitin aikanani threadin samasta aiheesta, tsekkaa haulla, sieltä voi löytyä lisätietoa bändistä (tosin en ole varma, oliko se tuolla ex-metallipalstalla). Niin, ja asiaan. Tietääkseni FNM:llä ei ole ollut kuin kaksi laulajaa, Chuck Mosely (meniköhän oikein..?) ja itse herra Patton. Eka levy, jolla Patton on mukana oli The Real Thing. Niin, ja hyvä saitti bändiin liittyen! http://www.fnm.com/lofi.html EDIT: Hiiiidas olin. Mutta tuolta sivulta löytyy tosissaan paljon FNM-tietoutta. Itse asiassa Faith No Morella on ollut vaikka kuinka monta laulajaa. Courtney Lovekin taisi jossain välissä käydä kääntymässä bändissä. Mutta levyillä ei ole laulanut kuin Chuck Mosely ja Mike Patton. EDIT. Pikku fiban korjasin. Saithan sä selvää? Älä valita! |
FrankComa 15.06.2004 10:01:40 (muokattu 15.06.2004 10:01:56) | |
---|
Hommaa nyt ainakin King For A Day ja Angel Dust. Jep, Jim Martin riffittelee ihan kybällä noissa levyissä... Die Eier Von Satan! |
Kusse 15.06.2004 10:07:58 | |
---|
Jep, Jim Martin riffittelee ihan kybällä noissa levyissä... Muistelisin että King for a day...lla kepittää Mr. Bunglesta lainattu kitaristi Trey Spruance. En ole ihan varma, mutta näin muistelisin. Saithan sä selvää? Älä valita! |
Dunga 15.06.2004 10:16:17 | |
---|
Muistelisin että King for a day...lla kepittää Mr. Bunglesta lainattu kitaristi Trey Spruance. En ole ihan varma, mutta näin muistelisin. Näin. Bordin nousi kyllä FNM levyostosten myötä yhdeksi suosikkirumpalikseni. You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Tee 15.06.2004 12:18:13 | |
---|
FNM:n rumpalihan soitteli myös Kornissa hetken tuuraten niiden omaa kun sillä oli jotain :) Loistava bändi :K |
Henko 15.06.2004 12:58:42 | |
---|
Mulla oli ennakkoluuloja tota Album of the yearia kohtaan, mutta kun tarkemmin kuuntelin niin loistolevyksi sekin osoittautui. Last Cup of Sorrow mm. on aika hyvä biisi. Toi levy vaan, kuten kaikki FNM:t, poikkeaa edellisistä jonkun verran. Mutta parempi se kuin tehdä neljä täysin samanlaista levyä. Se ei toimi kuin Motörheadilla ja Iiron Meidenillä :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Huevos 15.06.2004 13:31:19 | |
---|
^ jep. real thing on aika vamo levy...introduce yourself, angel dust sekä album of the year on parhaat. king for a day on vähän sillisalaattia, tosin sieltäkin löytyy ihan kunu riffejä. |
mr_b 15.06.2004 14:36:41 (muokattu 15.06.2004 14:40:27) | |
---|
Angel dustia ja King for a dayta minäkin suosittelen. Aivan tolkutonta tykitystä joka suuntaan mitään genreä säästämättä. Lisäksi haastatteluiden perusteella äijät Jim Martinia lukuunottamatta vaikuttivat älykkäiltä ja melko mukavilta miehiltä, mikä on aina bonusta. Ja Patton on täysin oma lukunsa, siinä on positiivisesti sekopäinen mies. Pakko taasen hehkuttaa: Näin yhtyeen Jäähallissa 1992 joskus Angel Dustin jälkeen ennen kuin Easystä tuli iso hitti. Aivan tolkutonta meininkiä ja hieno lava; toisella puolella lavaa oli moderni Varilite-systeemi ja toisella puolella sellainen Queen-tyylinen massiviinen erivärisistä spoteista tehty "katto". Bändi (paitsi Martin) tuli lavalle teknojumputuksen tahtiin ja veti hetken aerobicia lavan etuosassa ennenkuin aloittivat soittamaan. Martinin kitarakamojen päällä oli iso lakana, jossa luki "Jim Martin, the king of techno". Ilmeisesti muun bändin ja Jim Martinin välit eivät aina olleet niin kauhean hyvät. JM:lla oli muuten hieno tapa pitää punasankaisia Mikko Alatalo -laseja ja aurinkolaseja yhtaikaa päässään. Tämä kuva kertoo kaiken oleellisen FNM:n asenteesta: http://home.swipnet.se/~w-69813/photo/faith.gif Edit: tuli joku hämärä muistikuva, että olenhan minä nähnyt tuon joskus Lepakossakin ja todentotta: http://www.rockmusica.net/palsa/8995faithnomore.phpBefore I talk I should read a book. |
Dunga 15.06.2004 14:52:14 | |
---|
You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
lapio 15.06.2004 15:35:01 | |
---|
Muistelisin että King for a day...lla kepittää Mr. Bunglesta lainattu kitaristi Trey Spruance. En ole ihan varma, mutta näin muistelisin. Joo sehän siinä soittelee. |
Juzzu 15.06.2004 15:42:01 | |
---|
No more Faith No More! Kova pändi oli, kova... Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Techno-Allah 15.06.2004 15:52:24 | |
---|
Muistelisin että King for a day...lla kepittää Mr. Bunglesta lainattu kitaristi Trey Spruance. En ole ihan varma, mutta näin muistelisin. Jos oikein muistan,Jim Martin ei ollut erityisen aktiivinen bändin jäsen enää edes Angel Dustin aikoina...muistaakseni osille Angel Dustin biiseistä kitarat soitti itseasiassa Faith No moren basisti... King For A day:n aikoina Jim Martin ei kuulunut edes koko bändiin... Here come the Sun King,
Here come the Sun King.
Ev'rybody's laughing;
Ev'rybody's happy.
Here come the Sun King. |
FrankComa 15.06.2004 16:30:25 | |
---|
Jos oikein muistan,Jim Martin ei ollut erityisen aktiivinen bändin jäsen enää edes Angel Dustin aikoina...muistaakseni osille Angel Dustin biiseistä kitarat soitti itseasiassa Faith No moren basisti... King For A day:n aikoina Jim Martin ei kuulunut edes koko bändiin... Jep, sori sotkin asiat taas, Jimi oli bändissä muistaakseni vuoteen -93 eli Angel Dustiin asti.... Die Eier Von Satan! |
FrankComa 15.06.2004 16:31:28 | |
---|
Ootteko kuullu Jimin soololevyä? Die Eier Von Satan! |