Aihe: Army of Lovers
1
Mankelikissa
08.04.2004 10:37:53

Muistaako kukaan loistavaa ruotsalaista pop-porukkaa nimeltä Army of Lovers? Orkesteri vaikutti muistaakseni joskus tuossa 90-luvun alkupuolella ja julkaisi ainakin pari levyä. Tarkistaisin kaiken netistä, mutta jostain syystä google ei suostu toimimaan eikä allmusic avaudu ollenkaan.

Miksikö kaivelen vanhoja? Koska päässä soi bändin kaksi loistavaa biisiä, Obsessions ja Crucified.
M.i.k.key
08.04.2004 10:47:20
Taitaa bändi olla edelleenkin voimissaan... Viimeisimmän videon muistan nähneeni ihan parin vuoden sisään.
Sulla taitaa olla se googlen karvalakkimalli jos se ei toimi! Mun proversio kertoo näin:
http://www.army-of-lovers.com/
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Larry
08.04.2004 12:33:17
Siinähän oli se muikkeli, jolla on ihan jumalattomat kannut?
Ja silikonia huulissa 8 desiä =)
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Tapio79
09.04.2004 09:08:56

Sehän se. Taisi olla silikonia niissä kannuissa kans.
Mutta joo, Obsession ja myöhempi pikkuhitti Israelism on ihan vatun loistavia idioottipoppiksia.
el Bastardo
09.04.2004 10:11:54

Ensimmäisen, tumman, naikkosen nimi oli La Camilla. Mikäs sen vaalean tytsyn nimi oikein oli?

Muistan kuinka en voinut sietää kyseistä bändiä enkä varsinkaan Jean Pierre Bardaa. Oksettava rintakarvakeikari.
HaloOfFlies
09.04.2004 10:23:37

Ensimmäisen, tumman, naikkosen nimi oli La Camilla. Mikäs sen vaalean tytsyn nimi oikein oli?

Michaela De La Cour. Tämä katsottu eräästä Suosikin Army Of Lovers-haastattelusta.
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
Viceroy
10.04.2004 21:20:48

Ensimmäisiä XXX-lehtiä selaillessa joskus 90-luvun alussa sattui silmään juttu Army of Loversista ;)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)