Anri8000 14.03.2003 10:20:33 | |
---|
Hepp. Kirjastossa tutustuin herra Frank Blackiin,ja kovasti alkoi kiinnostamaan.Kun toisenkin levyllisen kuuntelin,niin huomasin materiaalin kuulostavan paikoitellen aika pirun paljon ainakin laulun osalta GiantSandilta.Joten.Osaisikos joku kertoa onko näillä kahdella jokin yhteys muutenkin kuin että genre on liki sama? Elämä on vain osa jalkapalloa. |
mr_b 15.03.2003 00:01:06 | |
---|
Eipä kai paitsi että Pixies (Frank Blackin ex-bändi, kaikkihan tietävät Pixiesin, right?) ja Giant Sand on kummatkin peräisin jostain 80-luvun lopulta ja luulen että ovat varmaankin vaikuttaneet toisisiinsa, tai ainakin Pixies Sandiin, Pixies taisi vaikuttaa vähän kaikkeen siihen aikaan... |
Tatu 15.03.2003 12:22:39 | |
---|
Anteeksi, mutta mun on pakko sanoo tähän väliin että Frank Blackin Teenager of the Year on pirun hyvä levy. Noin. |
Dilemma 15.03.2003 23:22:33 | |
---|
Mikäs se oli mistä Tatu kerroit mulle joskus, oli jotain pixies-Kim Deal-meinikiä, eli jotain pixiesin tapasta jossa oli muistaakseni naislaulaja, vai oonko aivan mettässä? Teenager of the year on hyvä joop. "Me and the boys ain't afraid to raise our voices but we hardly ever act it's sad but it's fact, there is much for us to do, tear down and build up new, but we speak from our heart and that's a start."
-Randy: Me and the boys- |
Tatu 17.03.2003 09:49:39 | |
---|
et tarkota varmaan Breedersiä joten Throwing Muses. Hommaa niitten The Real Ramona -levy. sojjees |
Anri8000 17.03.2003 12:03:01 | |
---|
Anteeksi, mutta mun on pakko sanoo tähän väliin että Frank Blackin Teenager of the Year on pirun hyvä levy. Noin. Näin on.Vaikkakin kansitaide on varsin ahdistavaa...Tosin osa kokonaisuutta sekin. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
Tatu 19.03.2003 12:41:09 | |
---|
Hahhah. Mulle oli joskus aikoinaan kauhee shokki se kun kuulin että kannessa "poseeraava" mies on itse Frank Black. Olin sen lauluäänestä kuvitellut sen ihan eri näköiseksi. Tosin kun olin kuunnellut jo kaksi kuukautta melko aktiivisesti Placeboa, kuulin että laulaja onkin mies :D |