tiikeri33 09.11.2007 23:34:06 | |
---|
Hei ketkä muistaa sellaisen bändin kuin skädäm?. levyttivät v86. Olisi mukavaa kuulla esim: muitakin kappaleita kuin katujen kuningatar radiosta. Nehän esiintyivät jossakin ?.mutta olisi mukavaa jos ne tulisivat keski-suomeenkin, ja tai alkaisivat uudestaan olemaan yhtyeenä. Mutta hyvää viikon loppua kaikille. |
juici 10.11.2007 11:00:16 (muokattu 12.11.2007 13:25:36) | |
---|
Onko tän niminen bändikin joskus ollut olemassa? Minä kun käytän kyseistä sanaa hölmönä "yllätyssanana" rikkomaan esimerkiksi hiljaisuuden. On se maailma edelleen pieni, jatkakaa. "Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Lue musiikkiblogia. |
Mika Antero 10.11.2007 11:23:52 (muokattu 10.11.2007 11:24:33) | |
---|
Onko tän niminen bändikin joskus ollut olemassa? On ja se nimi oli typerä jo silloin reaaliaikanakin. Näin bändin jopa livenä. Tai sanotaanko niin, että olin paikalla bändin esiintyessä. EDIT: Muistanko oikein, että joitain Skädämin soittajia soitti myöhemmin Yössä? Rumpali kenties? Frogley tai jotain. |
sabian 10.11.2007 14:44:02 | |
---|
On ja se nimi oli typerä jo silloin reaaliaikanakin. Näin bändin jopa livenä. Tai sanotaanko niin, että olin paikalla bändin esiintyessä. EDIT: Muistanko oikein, että joitain Skädämin soittajia soitti myöhemmin Yössä? Rumpali kenties? Frogley tai jotain. Rumpalihan tuo frogley on. Yön rumpalina toiminu nykyään dingossa. Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä |
Velli 10.11.2007 15:21:01 | |
---|
Frogley lauloi Skädämissä. Niillä oli joku biisi, missä on hemmetin hyvä A-osa, mutta B-osa erittäin lässy ja pliisu. Kertsin sanat meni jotenkin näin: "Yöt on kylmiä ilman sua...". Ilman Sua taisi olla muuten biisin nimi. |