Aihe: Collective Soul
1
HaloOfFlies
18.08.2007 15:48:46 (muokattu 18.08.2007 15:50:31)

Ilokseni olen saanut huomata että tämä loistobändi saa muutaman hiljaisemman vuoden jälkeen mediassa paljon huomiota osakseen. Uusi levy Afterwards ilmestyy pian ja siltä irrotettua "Hollywood"-singleä hypetetään USA:n musiikkimedioissa. On muuten loistava biisi.

Mitäs mieltä porukka noin muuten on tästä bändistä? Löytyykö Mnetistä muita kuuntelijoita kuin minä? Itselleni varsinkin bändin 90-luvun tuotanto kolahtaa kovastikin, myös 2004 ilmestyneellä Youth-levyllä on hyviä biisejä, kuten Better Now. Precious Declaration oli aikanaan se biisi mikä vei mennessään, se alun riffi on aivan loistava.

Tästä maistiainen, että miltä tuo tuore single Hollywood kuulostaa. Tuon perusteella levy menee hankintaan.

http://www.youtube.com/watch?v=oZ27TggPcfc
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Dead Like Me
18.08.2007 17:32:11
Onhan tuota tullut kuunneltua aina siitä lähtien kun kuulin Shine -biisin joskus silloin kauan sitten.
Hyviä riffejä ja biisejä löytyy kyllä bändiltä paljon. Itse tykkään soiton "tiukkuudesta", jos tuo nyt on oikea termi tähän paikkaan.
Parhaina levyinä pidän ekaa ja Disciplined Breakdownia.
KillingMachine
19.08.2007 00:03:06
Mulle ei uponnut toi Hollywood -biisi. Olen joskus kuullut paljon parempaakin tältä yhtyeeltä.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)