Aihe: Dom Mariani
1
DoThePop
08.05.2006 07:27:00
Kävikös kukaan katsomassa Marianin keikan viikonloppuna Helsingissä?Kertokaapa kaikki paikalla olleet fiiliksiä keikalta.Itse jouduin jättämään keikan väliin muiden "kiireiden" takia.Voisin väittää ettei minkään keikan missaaminen ole ennen harmittanut näin paljon.Olisi kyllä ollut mahtavaa nähdä Dom Mariani vihdoinkin livenä.Mariani nyt sattuu olemaan yksi suurimpia vaikuttajia mun musiikki maun kehityksessä.Eipä voi kuin harmitella menetettyä tilaisuutta.Aina sitä ei kuitenkaan saa järkättyä omille mukuloille lastenvahtia.
Feggy
08.05.2006 10:03:30

Kävikös kukaan katsomassa Marianin keikan viikonloppuna Helsingissä?Kertokaapa kaikki paikalla olleet fiiliksiä keikalta.Itse jouduin jättämään keikan väliin muiden "kiireiden" takia.Voisin väittää ettei minkään keikan missaaminen ole ennen harmittanut näin paljon.Olisi kyllä ollut mahtavaa nähdä Dom Mariani vihdoinkin livenä.Mariani nyt sattuu olemaan yksi suurimpia vaikuttajia mun musiikki maun kehityksessä.Eipä voi kuin harmitella menetettyä tilaisuutta.Aina sitä ei kuitenkaan saa järkättyä omille mukuloille lastenvahtia.

Multa jäi kanssa väliin, kaikki ovat kehuneet estoitta.
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä" - Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia
Sarko
08.05.2006 10:07:17
Piru kun asun täällä pohjoisessa, muuten olisin mennyt varmasti katsomaan, loistava mies ja loistavaa musaa. Myös The Fleshtonesin missaaminen riipii ihan pirusti.
Stakes are high, but so am i.
Urski
08.05.2006 12:19:51
Joo. Sama juttu täällä. Eli ei päässyt. Pitää lopettaa keikkailu, niin pääsis joskus diggailemaankin jotain.
Mutta olisi ollut hienoa olla paikalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)