Jale 05.01.2006 16:26:04 | |
---|
Jopas jotakin! Pitkästä aikaa löysin jotain ihastumisen arvoista musiikkia. Kirjastosta mukaan tarttui kaksi Molokon lättyä ja olen nuudelia. Mitäs ajatuksia muilla on kyseisestä orkesterista? Onko ehdotuksia että mihin muuhun samantyyliseen kannattaisi tutustua? "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
tigrushka 05.01.2006 16:41:15 | |
---|
Mitäs ajatuksia muilla on kyseisestä orkesterista? Onko ehdotuksia että mihin muuhun samantyyliseen kannattaisi tutustua? Tykkään kovasti! Ihastuin ensikuulemalta laulajan ääneen ja meininki miellytti muutenkin. Taloudessa on Molokon albumeista Things to Make and Do, Remix-kokoelma All Back to the Mine (jolla mm. hulppea kapakkapianoversio Sing It Backista) ja Statues. Kannattaa tutustua ainakin Róisín Murphyn keväällä ilmestyneeseen sooloalbumiin nimeltä Ruby Blue. I got stripes ^..^ |
Bjerre 05.01.2006 21:50:45 | |
---|
juu tuohon roisinin soololevyyn kannattaa ehdottomasti tutustua. :) |
Mr.Babbit 05.01.2006 22:04:01 | |
---|
hmm. lainasin joskus molokon levyä kirjastosta ja mun mielestä se oli lähinnä kehno kopio goldfrappista.. jonka uutta levyä en tosin oo kuullut ja edellisestä levystäkin vain muutaman ensimmäisen biisin, joista tosin diggaan ihan täysillä. eli kuuntele Goldfrappia, varsinkin Felt Mountain-levyä.. |
tigrushka 10.01.2006 19:33:12 | |
---|
kuuntele Goldfrappia, varsinkin Felt Mountain-levyä.. Erittäin hyvä suositus! Aivan upea albumi. I got stripes ^..^ |
ThinJointMortar 10.01.2006 23:36:19 | |
---|
Moloko? ..Sori, oli pakko. |
Cathi777 11.01.2006 09:49:59 | |
---|
juu tuohon roisinin soololevyyn kannattaa ehdottomasti tutustua. :) Mut siitä ei kyllä välttämättä pidä, koska on kovin erilaista meininkiä verrattuna tähän bändiin itseensä. Hyvää se kyllä on, mutta ei varmasti kaikille uppoa, kun ei ole ihan sellaista kaiken perinteisintä vääntöä. Only pop music can break my heart... |
Cathi777 11.01.2006 09:53:07 | |
---|
hmm. lainasin joskus molokon levyä kirjastosta ja mun mielestä se oli lähinnä kehno kopio goldfrappista Vaikea kyllä noin asiaa verrata, kun Moloko on kuitenkin ollut toiminnassa jo huomattavasti ennen Goldfrappia. Mut se on tietysti makuasia, että kummasta enemmän pitää, mutta mistään kopioista ei voi tässä tapauksessa puhua. Only pop music can break my heart... |
Feggy 11.01.2006 10:39:20 | |
---|
Mut siitä ei kyllä välttämättä pidä, koska on kovin erilaista meininkiä verrattuna tähän bändiin itseensä. Hyvää se kyllä on, mutta ei varmasti kaikille uppoa, kun ei ole ihan sellaista kaiken perinteisintä vääntöä. Noo...ei Molokokaan ihan perinteisintä vääntöä ole. Soololevy vaatii muutaman kuuntelun, mutta kyllä sieltä aika samoja elementtejä löytyy. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Mr.Babbit 11.01.2006 23:24:41 | |
---|
Vaikea kyllä noin asiaa verrata, kun Moloko on kuitenkin ollut toiminnassa jo huomattavasti ennen Goldfrappia. Mut se on tietysti makuasia, että kummasta enemmän pitää, mutta mistään kopioista ei voi tässä tapauksessa puhua. nosiis, en nyt tarkoittanut, että olisi oikeasti kopioinut, lähinnä mielikuva tuli. näin... |
Jale 22.02.2006 13:11:49 | |
---|
Nyt on Murphyn lätty kuunneltu tuhat kertaa ja on se vaan niin hyvä! Mahtavaa löytää vihdoin oma musamakunsa! Pelkästään panorointi voi olla niin ihmeellinen asia! "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
tigrushka 22.02.2006 14:48:07 | |
---|
Nyt on Murphyn lätty kuunneltu tuhat kertaa ja on se vaan niin hyvä! Mahtavaa löytää vihdoin oma musamakunsa! Pelkästään panorointi voi olla niin ihmeellinen asia! Mukava kuulla! I got stripes ^..^ |