Aihe: Anssi Kela !
1 2
M-Juhana
14.10.2005 18:23:32

Anssin uusi levy ilmestyy 19.10 !!

Mitkä ovat odotuksesi ? Tuleeko uusi Nummela ??

Mä luulen, et Anssi hautautuu lopullisesti tän levyn myötä !

Mitä sinä tuumit ??
möllykkä -Tetsuo-
Super-Jari
14.10.2005 18:25:38
Toivottavasti Anssin levy menestyy. Mukavia ralleja tekee.
Cut out
14.10.2005 18:27:59
Toivottavasti Anssin levy menestyy. Mukavia ralleja tekee.

Et usko tota itekkään.
MegaMan Club #003 - Cut Man
LamaAjanElvis
14.10.2005 18:29:07
Jospa se menestyis. On sillä niin hieno puoliakustinenkin.
Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
Super-Jari
14.10.2005 18:29:11
Et usko tota itekkään.

Ai mitä? Minusta Anssi Kela on saanu aika simppeleillä jutuilla tehtyä toimivaa musiikkia. Semmosta mitä periaatteessa kuka vaan voisi tehdä, mutta ei silti osaa.
Cut out
14.10.2005 18:29:59
Ai mitä? Minusta Anssi Kela on saanu aika simppeleillä jutuilla tehtyä toimivaa musiikkia. Semmosta mitä periaatteessa kuka vaan voisi tehdä, mutta ei silti osaa.

Kaikki on siis kohdallaan, muttei mikään enää ennallaan.
MegaMan Club #003 - Cut Man
Super-Jari
14.10.2005 18:30:40
Kaikki on siis kohdallaan, muttei mikään enää ennallaan.

Vaikka esim. Anssi tekee levyllisen hittejä.
JuniperThree
14.10.2005 18:31:07

Totta. Väittäisin, että 90% meistä m.nettiläisistäkin hyräilee Kelan biisien mukana, kun radiosta sattuvat pärähtämään...
MrHands
14.10.2005 18:31:38
Herään aamulla naamassani Jack Nicholson...
Suomi maailmankartalle!
M-Juhana
14.10.2005 18:35:05

Musta se Nummela oli oikeasti erilainen "singer & song-writer" levy suomi skenessä. Se oli jotain verrattavissa Juicen, Hanhivaaran, Röyhkän tai Nurmion parhaimpaan tuotantoon.

Seuraava lätty jäi ihan jalkoihin. Täyttä tuubaa. Mulle jäi sellainen fiilis, että Anssi laitoi kaikki mitä pöytälaatikossa oli siihen Nummelaan. Uutta matskua ei ole eikä tule.

Toivottavasti olen väärässä.
möllykkä -Tetsuo-
Jii
14.10.2005 18:58:37
Seuraava lätty jäi ihan jalkoihin. Täyttä tuubaa. Mulle jäi sellainen fiilis, että Anssi laitoi kaikki mitä pöytälaatikossa oli siihen Nummelaan. Uutta matskua ei ole eikä tule.

Toivottavasti olen väärässä.

Toivottavasti. Mä en tokasta ole kuullut kuin ne piisit, jotka radiossa oli. Tuo liiallinen soittaminen tai bändin vahvempi osuus ei sopinut omiin korviini. Eka levy oli hyvä, vaikka se pilalle radiossa soitettiin. (Tässä tapauksessa siis ei voinut välttyä kuulemasta Kelaa, vaikka ne biisit olivat jo puhkisoitetut. Nyt kuuntelen levyä taas pieninä annoksina).
OlaVi_K
14.10.2005 19:30:59
Totta. Väittäisin, että 90% meistä m.nettiläisistäkin hyräilee Kelan biisien mukana, kun radiosta sattuvat pärähtämään...

En osaa.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa,joka toiselle ei. Silmä silmästä, kello ranteesta.
Mika Antero
14.10.2005 20:34:08 (muokattu 14.10.2005 20:34:32)
Vaikka diggailenkin äijän tuotannosta (aluksi inhosin, mutta jonkinlaisen selkävoiton se minusta sai), niin mikä lienee kun en millään vaan saa yhtään levyä hältä ostettua... Nytkin paikallisessa halpahallissa ois Suuria kuvioita kuudella egellä, mutta kun ei vaan tartu mukaan niin ei tartu. Kävin jopa konsertissa jokunen vuosi takaperin, mutta levyn osto tuntuu täysin mahdottomalta tehtävältä.
arvid70
14.10.2005 20:51:29

niin justiin, komppaan täysin, odotan innolla soinnutuksia ku sais niist uusista!
KAUPPIAAN PUHETTA!!
pantzku
14.10.2005 22:33:54
Musta se Nummela oli oikeasti erilainen "singer & song-writer" levy suomi skenessä. Se oli jotain verrattavissa Juicen, Hanhivaaran, Röyhkän tai Nurmion parhaimpaan tuotantoon.

Hanhivaara on kyllä ihan pirun kova...
Chemo
14.10.2005 22:41:31

Musta se Nummela oli oikeasti erilainen "singer & song-writer" levy suomi skenessä.

Mäkin näin sen niin - mun mielestäni siihen olisi sopinut äänimaisemaksi paljon paremmin soitetumman kuuloinen meininki, ja vaikkapa erilaiset akustiset instrumentit - mutta hyvä noinkin. Ensivaikutelma oli, osittain juuri em. syystä, vaisuhko, mutta sitten kun olin tutustunut lättyyn paremmin osasin arvostaa sen ansioita paremmin.

Uudempaan tuotantoonsa en oo juuri tutustunut. Mutta pidän peukkuja että tulee hyvä juttu ulos anyway.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Exhausted
15.10.2005 12:30:30

Herään aamulla naamassani Jack Nicholson...

se makaa hiljaa ja mä mietin kuka helvetti se on...no sehän on se ärsyttävä virnistelijä joka näytteli hohdossa...

ehe ehe
Rattata
15.10.2005 12:34:03
Mitä noita uusia biisejä oon kuullut, niin kuulostaa ihan toimivalta matskulta. Mulla ei ole mitään Anssia vastaan, enkä tajua sitä dissauksen määrää mitä mies saa osakseen.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
aivokuolio
15.10.2005 14:09:17
Suuria kuvioita, siis se edellisen lätyn eka sinkkubiisi, oli aivan loistava 6-minuutinen Niilo-ralli.

Anssi on muuten ihan pirun tyylikäs kitaristi.
mustan huoneen testi.
Exhausted
15.10.2005 14:09:18

Mitä noita uusia biisejä oon kuullut, niin kuulostaa ihan toimivalta matskulta. Mulla ei ole mitään Anssia vastaan, enkä tajua sitä dissauksen määrää mitä mies saa osakseen.

Eiköhän artistin ärsyttävyyteen ole vaikuttanut biisien ylipuhkisoittaminen eräidenkin radioasemien toimesta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)