Aihe: Lordi
1 2 3 4 510 11 12 13 14
NYdoll
02.03.2004 23:42:24

Niin kun arvelinkin: bändi katosi kuin pieru saharaan. Meinaakohan ne tehdä edes toista levyä? En sinäänsä kovin huonona juttuna pidä sitä, ettei bändistä puhuta kovin paljoa tätä nykyä, mutta aika kummasti katosi kuvioista.
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
Salaud
03.03.2004 00:29:18
Why does it hurt when I pee?
aivokuolio
03.03.2004 08:29:47
johtuiskohan tää "kuvioista katoaminen" siitä että bändi on tehnyt uutta levyään viime syksystä asti?

sinkku tulee tän kuun lopussa, joten pahoitteluni sinulle.
Ussr
03.03.2004 11:17:48

Niin kun arvelinkin: bändi katosi kuin pieru saharaan. Meinaakohan ne tehdä edes toista levyä? En sinäänsä kovin huonona juttuna pidä sitä, ettei bändistä puhuta kovin paljoa tätä nykyä, mutta aika kummasti katosi kuvioista.

Jos bändi on ollut muutaman kuukauden keikkatauolla, niin sehän on silloin jo out, vai? Eikö muut bändit tee tällaista ollenkaan..?
Maa - tuo jumalan golfpallo.
Cathi777
03.03.2004 12:36:49

Niin ja mihin se muka nyt yhtäkkiä katoaisi jos kaveri on sitä 10-vuotta tehnyt?? Nyt kun on vihdoin suosiota saanut niin mä en usko, että se nyt sitä tässä vaiheessa yhtäkkiä lopettaisi ja tosiaan toukokuussa tulee vihdoinkin se uus levy.
Veri on vettä sakeampaa
Bonham
03.03.2004 12:39:25
On aika harvassa ne keikkapaikat, missä sellasella kattauksella voi sisätiloissa vetää... lienee osasyynä hiljaiseloon...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jussiohman
03.03.2004 14:57:53
Ei ne mihinkään ole hävinny. Vaikeaa olla parrasvaloissa ikuisuuksiin yhdellä pitkäsoitolla.
Lihava sinkku hakee kontaktia.
ozz3
03.03.2004 15:28:40
www.lordi.org

Sieltä löytyy studiopäiväkirjaa ja muuta sälää ja kuten voit huomata, hirviöillä on uudet asut. Joten ei Lordi ole täältä mihinkään katoamassa, ei varmaankaan moniin vuosiin, luulisi tuon Puotansuun olevan sen verran sitkeä jätkä.
"Dance Of Death is a gold record, we sold half million records, so somebody is buying them and it's no the fucking reindeer. Welcome to the Dance Of Death" - Bruce Dickinson, 21.12.2003
BluesKossi
03.03.2004 15:31:12
Lordi, hoho, isomies ja kaikkea ne viittiinkin
ole kuningas - osta aurinkolasit
kid ego
03.03.2004 23:12:20 (muokattu 03.03.2004 23:12:35)
Lordi on hyvää teatteria. Musasta en sano mitään, mutta mun mielestäni hirviöhomma oli hyvä idea ja jannuilla on varmasti hauskaa.

EDIT: Tosimies pitää naamaria.
Kääk!! Olen Ankka!!
Ed The Ead
03.03.2004 23:26:03
Kumma kun mun käsitys hyvästä teatterista on esim. Shakespearen teokset. Tämä se edustaa vaan paskaa lasten rahastusta.
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
kid ego
03.03.2004 23:38:22
Kumma kun mun käsitys hyvästä teatterista on esim. Shakespearen teokset. Tämä se edustaa vaan paskaa lasten rahastusta.

Lordi ei ole rahastusta, vaan mun mielikuvani mukaan idean keksijä on ollut pikkupojasta Kiss- ja Wasp-fani, ja toteuttaa nyt unelmaansa. Mikä siinä on väärin? Ei tarvitse pitää musiikista tai hirviöistä, mutta silti voi uskoa että Lordi on pyörinyt ideana keksijänsä päässä vuosikausia ja on omalla tavallaan "elämäntehtävä".

Kyllä mä ainakin menisin Lordin bändiin jos pyydettäisiin. Vaan eipä taideta pyytää.
Kääk!! Olen Ankka!!
maelstrom
04.03.2004 00:23:32
Niin, jos Lordi olisi rahan takia perustettu niin aika mainio vainu olisi saanut olla. Tyyliltään vähän riskitapaus nostettavaksi rahakoneeksi. Hyvin on onnistuttu. Ja ihan hassua musiikkiahan se on.
On ässäarpa syntyä Suomeen.
psyanide
04.03.2004 09:03:01

Lordi ei ole rahastusta, vaan mun mielikuvani mukaan idean keksijä on ollut pikkupojasta Kiss- ja Wasp-fani, ja toteuttaa nyt unelmaansa. Mikä siinä on väärin? Ei tarvitse pitää musiikista tai hirviöistä, mutta silti voi uskoa että Lordi on pyörinyt ideana keksijänsä päässä vuosikausia ja on omalla tavallaan "elämäntehtävä".

Kyllä mä ainakin menisin Lordin bändiin jos pyydettäisiin. Vaan eipä taideta pyytää.

Mielikuvasi on varsin oikea. Uusi levy on todellakin tulossa huhtikuun puolenvälin hujakoilla. Ja uusi sinkku pärähtää radiosoittoon lähiaikoina... Hyvää kannattaa odottaa, ja on odotettukin!
Viceroy
04.03.2004 12:28:09

Ei tarvis naamariakaan pitää ;)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
opuh
04.03.2004 17:48:22
Ne maskit saa kyllä multa kehut. Enkä mä sanonut sitä mikskään lasten bändiksi , enkä myöskään tule musikkialalla menestymään koskaan, mutta kyllä se minusta on vieläkin ihan paskaa se musa.
Hahahah
Alttoviulisti
04.03.2004 18:32:49

Nii, no mut jos ne tekee toista levyy...
Cathi777
05.03.2004 09:23:36

Ne maskit saa kyllä multa kehut. Enkä mä sanonut sitä mikskään lasten bändiksi , enkä myöskään tule musikkialalla menestymään koskaan, mutta kyllä se minusta on vieläkin ihan paskaa se musa.

Millä perusteella se on paskaa?? Et taida nähtävästi sitten pahemmin pitää ainakaan 80-luvun musiikista...
Veri on vettä sakeampaa
psyanide
05.03.2004 10:52:47 (muokattu 05.03.2004 10:53:05)

Noniin, lippuja "ekalle uudelle keikalle" 15.4. Nosturiin myynnissä:

Tiketissä
(http://www.tiketti.fi/haku.php?q=lordi) ja
Lippupalvelussa
(http://www1.ticketservicefinland.fi … amp;yearmonth=2004-2&datetype=1)

Ei kannata missata. Uusi show; uudet lavasteet, uudet biisit. Lisää keikkoja vahvistunee lähiaikoina...
opuh
05.03.2004 18:57:12
Millä perusteella se on paskaa?? Et taida nähtävästi sitten pahemmin pitää ainakaan 80-luvun musiikista...

Väärin. Tykkään 80-luvun musiikista, mutten Lordista
.Eikös se Get Heavy oo niiden eka levy? En ainakaan tiedä muita lordin levyjä ja sillä levyllä se musa on ihan surkeeta.
Hahahah
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)