PomppoK 16.11.2003 23:17:02 | |
---|
Olen jostain kuullut huhuja, että Motelli Skronkle olis tekemässä uutta levyä parhaillaan.. tai ainakin on ollut ajatuksia uudesta levystä. (Taisi olla Markku Peltolan haastis tältä vuodelta, siitä peräisin.) Netistä ei oikein löydy mitään infoa ko. aktista. Mahtaakohan kukaan esim. teatterin tai muun kautta omata tietolähteitä? Keikkojakaan en ole itse rekisteröinyt Karmarockin jälkeen, ja senkin itse asiassa koin sattumalta. Motelli Skronkle -levyt taitavat olla jonkinlaisia keräilyharvinaisuuksia? Itse en ole löytänyt kuin yhden kokoelman, jolla kyllä on melko paljonkin tavaraa. Info em. asioiden ympäriltä on tervetullutta. "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
1960-1980 16.11.2003 23:45:52 (muokattu 16.11.2003 23:50:12) | |
---|
Ektron sivut http://www.verkkotieto.fi/~jl1/index.html kertovat seuraavaa: Coming soon... ektro-012 Motelli Skronkle: TBA CD (??/2004) Ja juu. Uusintajulkaisut noista vanhoista levyistä eivät olisi pahitteeksi. Susien lakia olen kirjastosta lainaillut. Loistava levy. |
PomppoK 04.12.2005 18:25:57 (muokattu 04.12.2005 20:28:49) | |
---|
Kuolleen kalan läpsyttelyähän tämä taitaa olla, mutta mahtaako kukaan tietää, onko Skronkle-rintamalla vieläkään tapahtunut mitään, mihinkään suuntaan? Harmi, jos levyprojekti(kin) meni lopulta puihin. Niin, ja tuo Markku Peltolan 'Buster Keatonin ratsutilalla', se on aina toisinaan muistuttanut olemassaolostaan, mutta vieläkään en ole saanut hankittua sitä, tai edes kuunnellut. Olisiko syytä laittaa aktiivinen etsintä päälle? Määritelmänä 'nuotiotekno' kuulostaa lupauksia herättelevältä. "Once black, you never come back." |
PomppoK 15.12.2005 09:34:10 | |
---|
Nostetaas taas, sillä törmäsin mieluisin "uutisiin", vaihteeksi ajoissa: http://www.vastavirta.net/tulevat.html Aatonaattona 23.12. avautuu siis mahdollisuus kokea Motelli Skronkle -spektaakkeli Tampereella. Turhan usein ei näe herrojen lavallekaan kapuavan, nyt taitaa olla kuitenkin "aktiivikausi" päällänsä, sillä ei siitä kauaa ole kun viimeksi kirosin ohi lipunutta keikkaa. Toivottavasti joku toinenkin susi ilahtui nyt. "Once black, you never come back." |
ydinaukio 15.12.2005 11:01:37 | |
---|
Niin, ja tuo Markku Peltolan 'Buster Keatonin ratsutilalla', se on aina toisinaan muistuttanut olemassaolostaan, mutta vieläkään en ole saanut hankittua sitä, tai edes kuunnellut. Olisiko syytä laittaa aktiivinen etsintä päälle? Määritelmänä 'nuotiotekno' kuulostaa lupauksia herättelevältä. Onhan se mukava levy. Akustista junnausta. |
Grey Dad 02.05.2019 09:07:37 | |
---|
Motelli Skronkle kertoo fb-sivullaan, että yhtyeen rumpali Esko Varonen on kuollut. RIP. Soitettiin kerran samalla keikalla ja oli vekkuli mies. Upea bändi myös. |