Aihe: Grande Mahogany
1
Terry Pantheras
28.08.2019 14:27:22
Mietin laitanko tämän Funk-osastolle, mutta ehkä tämä enempi tänne rock-kammariin sopii paremmin ihan jo ansaitsemansa huomion takia.

Kyseessä siis suomalainen 22-vuotias kitaristi-laulaja-multi-instrumentalisti. Viettänyt Briteissä seitsemän vuotta, mutta muuttanut takaisin Suomeen.

Kutkuttavat Funkadelic- ja Hendrix-vaikutteet. Erittäin musikaalista kitaransoittoa, tyylikästä ja paikoin princemäistäkin falsettilaulua ja selkeästi näkemyksellinen biisinteko-/sävellystaito on miehellä hanskassa! Törkeän tyylikäs habitus myös.

Vinyyli ja kassu ilmestyy näillä näppylöillä.

http://www.royalmintrecords.com/music/grande-mahogany-ep-10-8-cassette

T'ween Our Way -video:

https://www.youtube.com/watch?v=CQXL2B0Y2WM

Tiistaina 27.8.2019 oli Njassan haastattelussa, jossa soittaa pari muutakin biisiä T'ween Our Wayn lisäksi:

https://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/titityy/

Kaltaiselleni Funkadelic/Hendrix-ikifanille kolahti aika pirun lujaa. Kovat on odotukset tulevista nostoista, erityisesti keikoista jahka saa bändin kasattua!
"Kivuuden kautta ihmiskyrvillä on tapana löytää toisensa"
Epämuusikko
29.08.2019 00:40:10
Olipas saatanan kova! Menee seurantaan.
So smooth you can hear the beard.
Henri Henri Olavi
29.08.2019 09:48:16 (muokattu 29.08.2019 09:51:57)
Oman kylän poikia! Olipa aika tymäkkää. Pitihän se kassu toki tilata, kun kaikki muut kuin kirkkaat vinyylit olivat jo sold out.
It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus!
HS
29.08.2019 12:31:03
Terve

Jalka heilui! Tykkäsin kyllä.
Video oli kyllä aika Kummeli :D
- Oman elämänsä merkkihenkilö -
Terry Pantheras
29.08.2019 14:57:30
Henri Henri Olavi: Oman kylän poikia! Olipa aika tymäkkää. Pitihän se kassu toki tilata, kun kaikki muut kuin kirkkaat vinyylit olivat jo sold out.

Tilasin kirkkaan. Mikäs kirkkaassa ei nappaa?
Terry Pantheras
29.08.2019 14:59:11
HS: Terve

Jalka heilui! Tykkäsin kyllä.
Video oli kyllä aika Kummeli :D

Hahaa, joo, melko Kummeli kieltämättä...
Henri Henri Olavi
29.08.2019 16:52:41
Terry Pantheras: Tilasin kirkkaan. Mikäs kirkkaassa ei nappaa?

Monesti kirkkaat ovat soundillisesti huonompia. Ovat kovempaa materiaalia.
Tympee Huttunen
29.08.2019 17:49:48 (muokattu 29.08.2019 17:50:07)
Itse sain mustan vinskan. Noi superpienet painokset oli heti menneet.

Kovat odotukset on julkaisuja kohtaan ja hyvä hype on päällä. Ja toisin kuin minä, on jamppa aito turkulainen.
Henri Henri Olavi
30.08.2019 09:17:11
Tympee Huttunen: Itse sain mustan vinskan. Noi superpienet painokset oli heti menneet.

Kovat odotukset on julkaisuja kohtaan ja hyvä hype on päällä. Ja toisin kuin minä, on jamppa aito turkulainen.

Mä aina ihastelin tuon tyypin muikeeta afroa, silloin kun se oli vielä about ala-aste -ikäinen. Liikkui paljon meidän hoodeilla Martissa. Nyt ei ole enää afroa, nyt on pipa.
texan
30.08.2019 22:05:23
Aika lupaavan tuntuinen kaveri. Hyvä meininki tuossa biisissä.
Mr. Be Bob
05.09.2019 11:15:50
Mielenkiinnolla odotan tulevaa. On soundia ja draivia ja moovit kohdillaan. Biisiä en tuosta kyllä löytänyt. Tässä voi olla sellainenkin mahdollisuus, että biisinteko ei kaverilta luonnistu - toivottavasti olen väärässä. Seuraavaa riffiä kehiin, kiitos!
Terry Pantheras
05.09.2019 18:13:00
Mr. Be Bob: Mielenkiinnolla odotan tulevaa. On soundia ja draivia ja moovit kohdillaan. Biisiä en tuosta kyllä löytänyt. Tässä voi olla sellainenkin mahdollisuus, että biisinteko ei kaverilta luonnistu - toivottavasti olen väärässä. Seuraavaa riffiä kehiin, kiitos!

Veikeetä, mun mielestä just se siltä onnistuu! :D Jätkä taikoo vuonna 2019 loppuun kalutusta luusta tämmöstä ennalta-arvaamatonta ja freesiä jytää, eikä mitään geneeristä verse-chorus-huttua. Jos tää kaveri ois jenkki, niin se ois jo myllätty jonku hemmetin kiillottimen ja levy-yhtiön biisi- ja kuinka-teet-rock-kaappikellon -koulutuksen läpi.
Henri Henri Olavi
06.09.2019 09:47:21
Terry Pantheras: Jos tää kaveri ois jenkki, niin se ois jo myllätty jonku hemmetin kiillottimen ja levy-yhtiön biisi- ja kuinka-teet-rock-kaappikellon -koulutuksen läpi.

Lenny Gravits
msalama
07.09.2019 21:52:40

eikä mitään geneeristä verse-chorus-huttua

Tavallaan totta. Tavallaan tosta sitten taas puuttu se biisi, mihin suuret massat vois kytkeytyä. Niin tai sitten puhun itse epäonnistuneena (ura)muusikkona pelkkää paskaa, koska noilla lahjoilla - joita siis selvästi on - jäbästä kuullaan kyllä vielä, toisin kun musta.

Saa nähä. Ei huonoo ollenkaan.
Kefiiri
08.09.2019 09:48:50 (muokattu 08.09.2019 09:50:29)
Sitähän tässä toivoisi, että tämä kaveri ei joutuisi mihinkään latistavaan hitinmetsästysputkeen, vaan voisi tienata sopivan määrän leipää soittamalla musaa josta pitää. Jos siinä sivussa tulisi jokin hittikin niin eihän siitä haittaa olisi.
En ole musiikin asiantuntija.
Terry Pantheras
08.09.2019 13:59:36
msalama: Tavallaan totta. Tavallaan tosta sitten taas puuttu se biisi, mihin suuret massat vois kytkeytyä. Niin tai sitten puhun itse epäonnistuneena (ura)muusikkona pelkkää paskaa, koska noilla lahjoilla - joita siis selvästi on - jäbästä kuullaan kyllä vielä, toisin kun musta.

Saa nähä. Ei huonoo ollenkaan.

Mitä nyt olen kaverin haastatteluja kuunnellut ja lukenut, niin tuo suurten massojen miellyttäminen ei se pääprioriteetti hänelle ole - jos ollenkaan - vaan musiikin tekeminen.
Epämuusikko
09.09.2019 10:27:19
Pidetään peukkuja että tuoreus pysyy. Kallosille ja Vainioille ja Asikaisille ja Bsikaisille lähestymiskielto.
So smooth you can hear the beard.
texan
09.09.2019 14:25:01
Epämuusikko: Pidetään peukkuja että tuoreus pysyy. Kallosille ja Vainioille ja Asikaisille ja Bsikaisille lähestymiskielto.

Juuri näin.
Terry Pantheras
09.09.2019 15:20:22 (muokattu 09.09.2019 15:20:54)
Epämuusikko: Pidetään peukkuja että tuoreus pysyy. Kallosille ja Vainioille ja Asikaisille ja Bsikaisille lähestymiskielto.

Näinkin männä viikolla Asikaisen Eastonissa, ois pitänyt sanoa, että pitää näppinsä erossa! :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)