Aihe: Mitä mieltä Himin uusimmasta? 1 2 | |
---|---|
![]() 12.02.2003 15:12:23 (muokattu 12.02.2003 15:12:50) | |
Niin ihmiset kertokaa kommenttinne tästä HIMin uusimmasta Funeral Of Hearts sinkusta..?? | |
![]() 12.02.2003 15:45:15 | |
Niin, joo mä tykkäsin paljon, siinä on hienot lyriikat... | |
![]() 12.02.2003 17:30:53 | |
Kerran oon kuullu ja sen perustella sanoisin että uusi biisi on sitä saman vanhan toistoa. Toivottavasti uudesta levystä tulee parempi kuin eka sinkku antaa osoittaa. | |
![]() 12.02.2003 23:28:23 | |
Tänään kuulin tuon uuden sinkun. Aika mitään sanomaton, tavallaan. Ei missään tapauksessa huono, muttei erinomaisen hyväkään. Olisi voinut olla jo edellisellä levyllä 'täytebiisinä'. Kuitenkin; levyä odotellessa... Live fast, die young - www.the2short.tk | |
![]() 16.02.2003 02:05:09 | |
Mulle kyllä kolahti todella... Olen kuullut sen nyt vasta kerran ja tämä arvio tulee täysin nyt tuon yhden kuuntelun perusteella... Siinä oli jotenkin minusta hyvin yhdistetty sitä vanhaa Himi kitarointia ja sitten tuota vime levyn meininkiä. Mun mielestä loistava biisi. Jos uus levy on tota luokkaa niin tulee myymään helvetisti. Myös lauluun oli haettu jotain uutta. Odotan uutta levyä todella innolla. Taistelutoveri | |
![]() 22.02.2003 23:08:42 | |
tykkäsin muutaman kuuntelun jälkeen. vähän osia lyöty eri järjestykseen ku perus-himmailussa. ja väliosahan on komea. queen meininkiä :) 3 laulua olen tulevalta kuullu ja funeral on kyllä heikoin niistä. | |
![]() 23.02.2003 09:12:33 | |
Kyllä Ville Hermanni parempaankin pystyy, mutta on se HIM huonompiakin biisejä sinkkuina julkaissu... Kannattaa muistaa, että viime levylläkin ensimmäinen sinkku oli ylivoimaisesti levyn huonoin biisi | |
![]() 23.02.2003 17:16:11 | |
Oikeastaan aika mitäänsanomaton biisi. Ei oikein kolahtanut muttei kyllä herättänyt inhonväristyksiäkään. Sopii taustamusiikiksi kun näpyttelee tietokoneella. | |
![]() 23.02.2003 18:28:18 | |
Perusvarma radiobiisi. Siihenhän sillä on varmaan pyrittykin, että soittoaikaa tulisi. | |
![]() 27.02.2003 10:07:16 | |
Funeral Of Hearts laulun olen kuullur osittain vain kerran radiosta ja se kuulosti tutulle Himille. Ville osaa laulaa korkealta, mutta itse en henkilökohtaisesti ole korkealta laulamisen ihailija ollut koskaan varsinkaan mieslaulajien. Laulu taitaa olla pitkähkö. Aina löytyy arvostelijoita ja besserwissereitä joiden mielestä lähes jokainen single valinta on väärä. Tästä ei voi paljon sanoa, kun ei ole kuullut muita levyn lauluja. Himin maalaileva ja hämärän tumma maailma on kiehtova ja se pysyy miellyttävänä niin pitkälle kuin Ville muistaa olla tekohengittämättä sisään laulaessaan . Jossain määrin se teko huokailu ja pellemäinen astmatiikko-hönkäily menee huumorin puolelle ja minä en ainakaan osaa yhdistää sitä hirvittävän uskottavasti laulun teksteihin ja tunnelmiin... Him onkin kai loppujen lopuksi enemmän b-luokan horror-elokuvaa kuin vakavasti otettavaa taidetta. Mustat kukat kukkii ja kaikki saavat kerrankin taustamusiikkia itsesääliinsä ja muodikkaaseen heartbreak-syndroomaan. | |
![]() 27.02.2003 10:23:18 (muokattu 27.02.2003 10:24:14) | |
Ville kun on tuon äänensä pilannut sillä ylettömällä tupakoinnilla. Ei kuulostaa enää hyvältä. Verraten esimerkiksi "Greatest lovesongs vol. 666" -levyyn, ja vielä "Razorblade Romance" lättyynkin. Nykyään se kuulostaa naurettavalta ulinalta. Funeral of hearts kuulostaa kovin väkisinväännetyltä. EDIT: En ollut varma kirjoitetaanko väkisinväännetty yhteen vai erikseen. Muutin sen yhdyssanaksi. Sinun tulee vastata siitä minkä olet kesyttänyt. | |
![]() 27.02.2003 11:19:52 | |
ite olen kuullu 4 laulua tulevalta levyltä ja minusta ville on korjannut laulua parempaan suuntaan. pelleily hengityksen kans on vähentyny. ja omasta mielestä kuulostaa uudet aika rennoilta ja luonnollisilta. ei väkin väännetyiltä. foh on kyllä heikoin näistä mitä kuullu. mutta ihan hyvä poppis. tartteeko sen ollakkaan elämää suurempi laulu. ~life is just a lullaby~ | |
![]() 27.02.2003 23:07:17 | |
Mitä nyt yhden biisin kuuntelin niin ihan hyvä oli. Kappalerakenne oli hieman erilainen mitä himin entisissä hittibiiseissä. Pientä kammoksuttaa aiheuttaa se soolon jälkeinen a cappella kohta (kai se siis on a cappella-kohta? Yritän nyt päteä eikä hyvin mene:) joka vie juttua vähän liian siirappiseksi. Kai se levykin on pakko ostaa. Jos jotain haluaa saada on jotain myös pakko antaa. | |
![]() 02.03.2003 13:50:36 | |
Niin ihmiset kertokaa kommenttinne tästä HIMin uusimmasta Funeral Of Hearts sinkusta..?? Hyvä biisi, hyvä musiikkivideo. Oon nyt kuullut jo pari biisiä niiden seuraavalta levyltä, biisit on todella hyviä... mutta ylituotettuja. =/ | |
![]() 08.08.2019 22:06:12 | |
jepaa: Niin ihmiset kertokaa kommenttinne tästä HIMin uusimmasta Funeral Of Hearts sinkusta..?? Kova biisi, ei pääse mihinkään. | |
![]() 09.08.2019 08:41:26 | |
Mesikehrääjä: Kova biisi, ei pääse mihinkään. Kiva nosto, Hermanni "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska | |
![]() 11.08.2019 01:53:11 | |
Presidentti: Kiva nosto, Hermanni En nyt löytänyt muutakaan otsaketta, missä purkaa tuntojansa. Siksi tämä. Kävimme eilen rouvani kanssa tsekkaamassa Agentsit Flow -festivaaleilla. Katsoimme keikan alusta loppuun ja olihan se bändin suorituksen kannalta ihan mie-le-tön. Alusta lähtien näki, että lavalla skulaa. Bändi soittaa mielettömän hienosti ja Ville laulaa aivan järjettömän kauniisti. Tuon perusteella Ville voi laulaa ihan mitä huvittaa. Ulos ääni oli saatanallista skeidaa. Rummut KUULUIVAT ja kun huudan KUULUIVAT ne myös KUULUIVAT. Basson jokainen isku oli kuin MOUKARIN ISKU vailla mitään siihen kuuluvaa häntää tai ympäristöä. Pelkkää pumppausta. Säröä on kahdenlaista; on sitä toivottua soittajan/soitinsäröä ja on sitä epätoivottua äänentoistolaitteiden toistamaa/osin tuottamaa säröä. No nyt tällä kertaa jokainen Pulliaisen ja urkurin haku ylärekisteriin tuotti vain säröistä ulinaa perkeleellisellä volalla, joka peitti alleen muutenkin aika hauraasti (eli hyvin) miksatun laulun. Muutamat biisit menivät tasapainoisemmin. Paratiisi ja Johnny Guitar. Niitä on vaikee mogata enää jos bändi on ne lähettänyt ne edes jotenkuten kuosissa. No nyt mä tiedän, että Agentsien taakse on palkattu ammattijengi. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pääpöydässä on mun suuresti kunnioittamani ammattilainen. Miksi siis näin voi käydä? Viritetäänkö nykyisin PA:t sellaiseen soundinäkemykseen, jossa ei pysty tekemään hienovaraisempaa duunia? Jos näin on, niin kandeeko tommosille kekkereille mennä? Tässä on koko aja voimistumassa jonkinlainen underground -artistien genre vastapainoksi Universalille. Voisko ruveta järjestään omat kekkerit? | |
![]() 12.08.2019 16:02:47 | |
sormunen: En nyt löytänyt muutakaan otsaketta, missä purkaa tuntojansa. Siksi tämä. --- Miksi siis näin voi käydä? Viritetäänkö nykyisin PA:t sellaiseen soundinäkemykseen, jossa ei pysty tekemään hienovaraisempaa duunia? Jos näin on, niin kandeeko tommosille kekkereille mennä? Tässä on koko aja voimistumassa jonkinlainen underground -artistien genre vastapainoksi Universalille. Voisko ruveta järjestään omat kekkerit? Vaikka kirjoitus on aika kaukana ketjun otsikosta, niin vastaan: tuota minäkin olen ihmetellyt ja omien kekkereiden järjestäminen on suotavaa, jos haluaa kuunnella asiallista soundia. En ole musiikin asiantuntija. | |
![]() 13.08.2019 20:11:11 | |
Kefiiri: Vaikka kirjoitus on aika kaukana ketjun otsikosta, niin vastaan: tuota minäkin olen ihmetellyt ja omien kekkereiden järjestäminen on suotavaa, jos haluaa kuunnella asiallista soundia. Niin, tässä on aikansa selitetty, kuinka sokkotesteissä MP3 on melkein yhtä hyvä, kuunneltu kolinaa ja säröistä ujellusta paskoilla luureilla kännykästä ynnä patterivetoisista cubeista. Ei ihme, että näkyy. Musakäsitys on muuttunut ja tää soundi on nähtävästi muuttunut standardiksi. Laitteistahan tää ei voi olla kiinni. Tai jos on, niin puhelua Koltsulle, että tarvittaisiin parisataa A20 - ja saman verran A10 -kajaria ynnä läjä botneja. Tää on tietty hassun otsikon alla, mutten löytänyt Agents -topiikkia ja livepalstalle tän jos veis, kuluisi kolme sekuntia, kun siellä olisi joku selittämässä, kuinka polkimella painellen kännykän välityksellä Behringerin kautta T-ampeista tulee ihan hyvää soundia. | |
![]() 13.08.2019 20:19:53 | |
https://www.youtube.com/watch?v=SlvmD2e_3Po Love metal on nyt sitten ilmeisesti ihan oikea genre. Voi jessus kuinka surkuhupaisaa copy & paste-himpulointia. Mutta onko apinointi plagiointia? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)