Aihe: The Verve
1 2 3 4
Stain
30.10.2005 21:36:54
No niin, tässäpä bändi josta ei ole hirveästi ollut täällä puhetta.
Ensikosketuksen bändiin sain joskus vuonna -97, pojankloppina, kun näin MTV:ltä musiikkivideon jossa vihaisen näköinen setä kävelee katua pitkin, eikä väistä ketään. Kiva kappale jäi mieleen. Nyt tänä vuonna bändin A Storm In Heaven levy sattui käteen kirjastossa ja nappasinpa sen kuunneltavaksi.
Vähitellen biisit ovat alkaneet aueta, on kyllä semmoista psykedelia/hämymusaa, että en ihmettele yhtään miksi kyseinen levy ei saanut suurta suosiota.

Seuraavaksi lainasin Urban Hymns -levyn, joka kolahti. Hienoja biisejä, tämä aukesi paljon helpommin kuin "SIH", joka ei ole vieläkään kunnolla auennut, tiedä sitten aukeaako koskaan.
Ashcroftilla on hieno ääni, ja muutenkin karismaattinen laulaja.
Löytyykö ketään yhtyeen faneja?
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
Pitkavirta
30.10.2005 21:51:58
Joo, pidän. The Drugs Don't Work on ihan ässä, ja muukin UH.

Meijän bändi on R-vikaisten versio kys. orkasta :D
arancia
31.10.2005 07:13:28 (muokattu 31.10.2005 07:14:13)
Itseltäni löytyy Urban hymns levy. Ainakaan juuri nyt ei ole polttavaa tarvetta ostaa yhtyeen muita levyjä, vaikka tästä levystä pidänkin. Kauniita kappaleita, melodioita ja tunnelmaa. Laulajan ääni sopii mainiosti tällaiseen musiikkiin.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
ozz3
31.10.2005 08:10:07
Jossei muuta, niin Bittersweet Symphony on hieno biisi.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
hanhjelm
31.10.2005 09:19:36
Coldplayn kuuntelu on turhaa kun levyhyllystä löytyy Urban hymns.

Loistava levy siis!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
Tapani L
31.10.2005 11:19:30
Joo, pidän. The Drugs Don't Work on ihan ässä, ja muukin UH.

Mä olen kuullut tuon The Drugs Don't Workin ja Bittersweet Symphonyn ja molemmat ovat älyttömän hyviä kappaleita. Pitäisinkö siis muustakin tuotannosta?
hanhjelm
31.10.2005 11:32:05
Mä olen kuullut tuon The Drugs Don't Workin ja Bittersweet Symphonyn ja molemmat ovat älyttömän hyviä kappaleita. Pitäisinkö siis muustakin tuotannosta?

Urban hymns kannattaa hankkia. Muusta tuotannosta en ainakaan itse niin välitä.
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
voltasparta
31.10.2005 11:51:06
this time o/
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Kimmo72
31.10.2005 12:27:11

Lisäisin tuohon hyvien biisien listaan vielä täällä mainitsemattoman Sonnet -kappaleen joka niinikään löytyy kyseiseltä Urban Hyms lätyltä
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Pitkavirta
31.10.2005 13:59:50

Urban Hymnsin biiseistä voisit tykätäkin.
ghettoblast
1960-1980
01.11.2005 09:27:29
Olen aina vierastanut Bittersweet Symphonya. Ehkä sen musiikkivideon takia. Jokatapauksessa luulen että pitäisin enemmän niistä kahden ensimmäisen levyn kenkiintuijottelusta.
rok
01.11.2005 10:16:00
Tykkään kovasti, Urban hymns on loistolevy. Kannattaa tsekata myös Ashcroftin eka soololevy Alone with everybody, vähän rauhallisempaa meininkiä kun Vervellä, paljon hienoja biisejä.
"Floor it, that's technical talk!"
Tympee Huttunen
01.11.2005 10:30:24
Tykkään kovasti, Urban hymns on loistolevy. Kannattaa tsekata myös Ashcroftin eka soololevy Alone with everybody, vähän rauhallisempaa meininkiä kun Vervellä, paljon hienoja biisejä.

Kannattaako ostaa?

edit: Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
dcln
01.11.2005 10:34:55
Urban Hymns on kyllä loisto lätty. Tarviikin kuunnella se taas pitkästä aikaa. Verven ja Aschroftin muu tuotanto on jostain syystä mennyt ohitse kokonaan. Tarvisi varmaan tutustua...
rok
01.11.2005 11:07:41
Kannattaako ostaa?

Tarkoitat uudella levyllä ilmeisesti Ashcroftin toista sooloa Human conditions? Levy ilmestyi kyllä jo 2003, uusi levy on kotisivujen mukaan tekeillä ja ilmestynee 2006. Human conditions on ihan ok levy, enemmän tykkään itse ensimmäisestä soolosta, mutta kyllä Human conditionsillakin hetkensä on. Varmasti ei rahat hukkaan mee.. :) Ashcroft on näköjään viime aikoina tehnyt kimppakeikkoja Coldplayn kanssa.
Stradlin
01.11.2005 11:24:13
Kannattaako ostaa?

Hah, joku sentään lukenu säännöt :D
Ain't It Fun?
rok
01.11.2005 11:29:29
Hah, joku sentään lukenu säännöt :D

*ittu teidän kanssa...Ja mä kun yritin antaa niin asiallisen vastauksen..:)
rokkirami
01.11.2005 22:35:11
Urban Hymns löytyy hyllystä, mutta ei ole tullut pitkään aikaan kuunneltua. Muistaakseni ainakin Bittersweet symphony, sonnet ja Drugs don't work on loisto biisejä.
Drugs don't work on mulla myös Ben Harperin esittämänä.
Planetist
01.11.2005 22:37:16
*ittu teidän kanssa...Ja mä kun yritin antaa niin asiallisen vastauksen..:)

Annan sympatiaplussan.
Vasara: "Sen verran pitää kyllä täsmentää että sulla ei ole dinosauruksia."
Stain
02.11.2005 16:18:27
Urban Hymns löytyy hyllystä, mutta ei ole tullut pitkään aikaan kuunneltua. Muistaakseni ainakin Bittersweet symphony, sonnet ja Drugs don't work on loisto biisejä.

Lisäksi täytyy mainita tuolta levyltä Space And Time -biisi. Ei tuolla levyllä oikeastaan huonoja biisejä olekaan.
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)