Aihe: Tomahawkin Tavastian keikka peruutettu..?
1
FTT
25.06.2003 17:48:24

Arggh, tätä keikkaa odotettu koko kesä ja tietysti se peruutetaan..

http://www.ipecac.com/news.php
jannu
25.06.2003 19:14:26
Noh, nyt ei ota enää päähän etten ostanut lippuja. Pahoittelut kuitenkin kaikille kärsiville.
Kitaranraiskaaja
25.06.2003 23:43:48

Onko tuo Tomahawk hyvää tavaraa? Onko monipuolista meininkiä? Olen netistä kappaleen "101 north" ladannut ja siitä ainakin pidin. Ajattelin, jos vaikka ostaisi tuon uuden levyn.

Meni vähän off-topiciksi. Sori.
olinx eka!!???
___Ozzy
26.06.2003 07:33:32 (muokattu 26.06.2003 07:34:36)

Arggh, tätä keikkaa odotettu koko kesä ja tietysti se peruutetaan..

http://www.ipecac.com/news.php

JUMAGEGG!!

Tsiisas! Nyt meni saatana soikoon koko kesä pilalle. Melkeen itkua tihrustan täällä.

KORPEE!!!

*poraa*

Tavastian sivuilla ei muuten asiasta mainintaa lainkaan... Saavat piruvie ees maksaa mulle rahat takaisin lipuista...
njaa...
Locrian
26.06.2003 07:33:42 (muokattu 26.06.2003 07:37:01)
Jeb.Keikka on peruttu.Päällekkäisbuukkauksia ja muuta kivaa.Jos bändin haluaa välttämättä nähdä niin ainakin Roskilden keikka tulee pitämään kutinsa.

Lisäys:Nehän oli vetämässä euroopan kiertuetta ja kaikkia keikkoja ei ole peruttu.Saattaapi olla että ei tarvitse kauemmas kuin länsinaapuriin mennä keikkaa kuuntelemaan.
Netistä varmaan kohtapuoliin löytyy infoa kunhan saavat sotkut selväksi.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
jarkkkk
26.06.2003 07:46:33
hahaa!! ei haittaa!! mulla on sillon töitä ja mua v*tutti kun en päässy..
minulla on maailman rumimmat kengät
zharlie
26.06.2003 08:07:42
Perhana! Lippu on hankittuna, nyt tympäsee. Ja milloinkohan seuraava mahdollisuus nähdä...

Onko tuo Tomahawk hyvää tavaraa? Onko monipuolista meininkiä? Olen netistä kappaleen "101 north" ladannut ja siitä ainakin pidin. Ajattelin, jos vaikka ostaisi tuon uuden levyn.

On hyvää tavaraa! Ihan kympillä (Faith No Moren tapaan) ei oo kuitenkaan mulle iskeny ainaskaan vielä. Monipuolisuutta löytyy kuten Pattonin jutuissa yleensä. Se täytyy kyllä todeta, että en ole itsekään kuullut kuin tuon uuden levyn kokonaan. Tyyli liikkuu minun mielestä jossain FNM:n ja Bunglen välimaastossa. Mites nuo vanhemmat levyt VS. uusin? Mitä suosittelette?
jarkkkk
26.06.2003 08:28:51
Mites nuo vanhemmat levyt VS. uusin?

tuosta tulikin mieleen, että kuinka monta levyä tomahawkilta on tullut? mulla on vaan se 'tomahawk'.. onko siitä vielä vanhempia?
minulla on maailman rumimmat kengät
vexu
26.06.2003 08:47:24

tuosta tulikin mieleen, että kuinka monta levyä tomahawkilta on tullut? mulla on vaan se 'tomahawk'.. onko siitä vielä vanhempia?

Tuo on se ensimmäinen levy. Tänä keväänä ilmestyi Mit Gas joka on omasta mielestä ainakin vielä reippaasti parempi.
___Ozzy
26.06.2003 08:52:12

Tuo on se ensimmäinen levy. Tänä keväänä ilmestyi Mit Gas joka on omasta mielestä ainakin vielä reippaasti parempi.

Juu, arvosta itsekin mielestäni tuota MIT GAS levyä paremmaksi kuin edellinen.
njaa...
M.M.
26.06.2003 10:14:45
Tavastian sivuilla kerrotaan, että korvaavaa keikkapäivää etsitään vielä..
jannu
26.06.2003 16:08:11
Tavastian sivuilla kerrotaan, että korvaavaa keikkapäivää etsitään vielä..

Piru vie... Oliskohan sinne sitten tulossa vielä lippujakin myyntiin?...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)