Aihe: Queen: Live at wembley
1
Brian May jr.
13.08.2003 15:09:34
En ole varma onko tästä dvd:stä jo täälä ollu puhetta kun olin lomalla peräti kuukauden ilman konetta, mutta jos on niin pistäkää lukkoa vain. Eli onkos joku nähnyt sen tänä vuonna julkaistun dvd:n wembleyn konsertista vuodelta '86? Mulla on se vieläkin lainassa kaverilta ja on musta erittäin hyvä, sen lisäksi että konsertti jo on hauskaa katsottavaa leikkaustyö on hyvin tehty ja kuvanlaatu on skarppi jne. mutta mielipiteitä?
Bonham
13.08.2003 15:16:07
Mulla on tuo kyseinen juttu tuplalevynä ja tunnin mittainen tv:stä nauhoitettu versio.

On kyllä orkesteri vedossa, kukkoilun määrää ei mittaa mikään. Loistavaa yleisönlaulatusta & viihdyttämistä, kuitenkin musiikin ollessa pääosassa. Queenia parhaimmillaan siis
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Brian May jr.
13.08.2003 15:21:33 (muokattu 13.08.2003 15:22:33)
Ainiin perhana KORJAUS! Eihän se tänä vuonna olekkaan julkaistu tuo konsertti itsestään, ainoastaan siinä toisella levyllä on ne Mayn ja Taylorin + niiden managerin ja tuottajan haastattelut tältä vuodelta. Eikö ollukkin näin?
Shaft
13.08.2003 18:24:35
Konsertti on aiemmin julkaistu VHS:llä hieman lyhennetyssä muodossa. Tänä vuonna konsertti julkaistiin kokonaisuudessaan ensimmäistä kertaa DVD:llä, nuo haastattelut ovat mukana sillä bonuslevyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)