miscage 07.09.2003 23:09:42 | |
---|
Nii et sattuisiko kukaan tietämään saisiko mistään suomesta tilattua niiden merchandisee, paitoja tms. ?? Kiitoksia vastauksista! -mice- |
eschon 07.09.2003 23:13:50 | |
---|
monillahan noita ZERO -paitoja näkyy olevan, mutta ei ole sellasia hienoja kohokirjailtuja niinku Billyllä =) Kaverillakin on sellainen pummiversio ja jos tänne ei muita vastauksia tule niin voinpa kysyä siltä että mistä on moisen hankkinut |
jannu 07.09.2003 23:50:08 (muokattu 07.09.2003 23:53:12) | |
---|
Kahtohan sie tuonne: http://www.cinderblock.com/wc.dll?Webstore~nCatalog~TSP Suomi tuosta on kyllä kaukana. Saapastele paikalliseen levykauppaan ja kysäise. Eiköhän niillä ole yhteistyökumppaneita joiden kautta saa tilattua paitoja sun muuta. Ainakin itse tilasin muinoin Jyväskylän Airon Musiikin kautta ZERO-pitkähihaisen. |
Heavy Metal Machine 08.09.2003 16:12:57 | |
---|
mä olen ite tilannut tuolta cinderblockilta reilut kymmenen smashing pumpkins paitaa ja jokusen zwan paidan. ne ei ole mun mielestä laadultaan niin hyviä mitä niistä pitää maksaa. eli jos paita maksaa vaikka 30 dollaria niin hinta kipuu jonnekkin 45 euroon rahti kuluineen... ja jos tilaat kaksi paitaa niin tulli laittaa tulliveron siihen päälle... en tilaa enää cinderblockilta. Pimperoa Ruutuun! |
wil-le 09.09.2003 14:32:17 | |
---|
monillahan noita ZERO -paitoja näkyy olevan, mutta ei ole sellasia hienoja kohokirjailtuja niinku Billyllä =) Kaverillakin on sellainen pummiversio ja jos tänne ei muita vastauksia tule niin voinpa kysyä siltä että mistä on moisen hankkinutno tollasia zero paitoja saa ainakin stuntmanista. olisko se www.stuntman.fi toi ei oikeestaan ole smashing pumpkins paita vaan zero on skeittaamiseen liittyvän tavaran (esim. dekit, trukit, kengät ja vaatteet) valmistaja. |