Tapani L 27.08.2003 18:23:11 | |
---|
Niin, kyseinen biisi on jo jonkun aikaa pyörinyt radiossa ja itse täytyy myöntää, että pidän tuosta kappaleesta, mikä taas on täysin käsittämätöntä, koska mielestäni tämä on aikalailla samaa tasoa kuin Telex ym. vastaava huttu. Mitäs Muusikoiden.nettiläiset ovat mieltä ko. kappaleesta? Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
vaiktutus 27.08.2003 18:41:20 | |
---|
Tänä aamuna kuulin ekan kerran radiosta ja olisin halunnut vaihtaa kanavaa, mutta enpä kehdannut, kun olin isäni kyydissä, joka kiltisti antoi minulle kyydin Kannelmäen Maxiin. Biisi ei siis minun korviani miellyttänyt ollenkaan, tuli lähinnä vaivaantunut olo Petrin puolesta, kun hän niin vaisun ja tavallaan myös naurettavan biisin on tehnyt. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
Huikki 27.08.2003 19:02:27 | |
---|
Niin, kyseinen biisi on jo jonkun aikaa pyörinyt radiossa ja itse täytyy myöntää, että pidän tuosta kappaleesta, mikä taas on täysin käsittämätöntä, koska mielestäni tämä on aikalailla samaa tasoa kuin Telex ym. vastaava huttu. Mitäs Muusikoiden.nettiläiset ovat mieltä ko. kappaleesta? Keikkareissuilla laitetaan radiota vaan kovemmalle kun Petri laulaa Levottomasta prinssistä. Loistava yhteislaulubiisi pitkille automatkoille! |
Viceroy 27.08.2003 19:29:30 | |
---|
Tämä menee kyllä vähän yli meikäläiseltä. Ensinnäkin sanat on ihan ihmeelliset. Ei kovin luonnolliset. Toiseksi sekoittuu tähän vallitsevaan Teleks- ja Juha Tapio -kamaan. Ja kolmanneksi että ei se kyllä mikään hyvä piisi noin niinku musiikillisestikaan musta oo. Tai ehkä en vaan tajuu Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
GothicMajKarma 27.08.2003 22:03:46 | |
---|
Todella hyvä biisi. Mä ainakin pidin.. Tulee kylmät väreet kun kuuntelen tuota biisiä, joten se on silloin aika saavutus. Mahtavaa, taputuksia, sanat olivat ihanat! Niitä pitää kuunnella, ei vain kuunnella pari sanaa jostain välistä. "Elämä on laiffii. Hei camoon jätkä.. Ei v*ttu.."
-Andy McCoy |
Heavy Metal Machine 28.08.2003 06:37:59 | |
---|
kylä on niin tuutista kyseinen kappale että kanava vaihtuu jos biisi soi.... Gösta Sundqvist In Memoriam. |
Mandariini 28.08.2003 07:31:02 | |
---|
Tuon kuunteleminen on silkkaa tuskaa! EI se meillä niin tarkkaa ole! |
aikavaikea 28.08.2003 10:33:30 | |
---|
Minä olen niin kovin ihmetellyt että mikä helevetin munkki ja miten se on radioon päässyt laulamaan! There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Helmi täti 30.08.2003 15:24:03 | |
---|
Mun mielestä on aika noloa laulaa itsestään prinssinä... paska biisi muutenkin. |
jomppa82 30.08.2003 15:26:05 | |
---|
Aikalailla kuvottaa minua, klisee-allergikkoa. Jotenkin menee turhan siirappiseksi mulle. Live fast, die die! |
Raipe 30.08.2003 19:56:07 | |
---|
Kuka on Petri Munck? |
Heavy Metal Machine 31.08.2003 00:26:00 | |
---|
Kuka on Petri Munck? minä "the heart of a child
is in your hands now
so let's see you smile"... |
Notefix 31.08.2003 09:52:33 | |
---|
Tuo on aika hieno esimerkki Novalle vartavasten tehdystä biisistä. Toinen on tämä Tapanipekka vai mikä se nyt on, joka on myös soinut tiuhaan. Noin sitä pitää! |
lxi 31.08.2003 23:13:48 | |
---|
Kerran olen nyt kuullut ja toiste en halua. Mainostilaa vuokrattavana |
BaariMikko 01.09.2003 11:09:21 | |
---|
Autoreissuilla olen joutunut tätä biisiä kuuntelemaan. Tunnen inhoa, ehkä siksi, että olen kuullut sen Radio Novalta. "I'm a talkkari, honey, and you can't drink beer" |
Tapani L 01.09.2003 20:09:13 | |
---|
Tuo on aika hieno esimerkki Novalle vartavasten tehdystä biisistä. Toinen on tämä Tapanipekka vai mikä se nyt on, joka on myös soinut tiuhaan. Noin sitä pitää! Hei, soi se ainakin NRJ:lläkin! ;) ...ja se toinen on Juha Tapani, ettäs sen tiedät. Harvinaisen huono biisi muuten (vaikka onki aikalailla samanlainen kuin tuo Petri Munckin biisi, mutta kuten sanottua, en yleensä tuollaisesta musasta pidä). Nimikin on tyhmä (jos oikein olen kuullut): Ukkosta ja ullakolla. Hip hei, lähden polkemaan tuplapedalia ja kuuntelemaan Novaa tai Suomipoppia tai X:ää tai Q:ta... Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |
-J 01.09.2003 20:48:28 | |
---|
Mun mielestä tuolla Petri Munckilla on aika hyvä ääni ja myönnän myös pitäväni biisistä. Mikäs siinä jos laulaa osaa. Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois! |
Artu Pupunuss 02.09.2003 15:38:18 | |
---|
Ei voi olla totta, joku tosiaan tykkää siitä! |
Ulander 24.09.2003 07:15:45 | |
---|
Tuon kuunteleminen on silkkaa tuskaa! Niin on. Olen kyllästynyt siihen jauhamiseen... |
Larry 24.09.2003 08:45:27 (muokattu 24.09.2003 10:01:05) | |
---|
Tuo on aika hieno esimerkki Novalle vartavasten tehdystä biisistä. Toinen on tämä Tapanipekka vai mikä se nyt on, joka on myös soinut tiuhaan. Noin sitä pitää! Juu on taas tehty kauppaa suoraan radiokanavien kanssa, tai sen verran Novakamalta kuulostaa...eli suomeksi sanottuna aikamoista huttua. Ja jos ja kun soi NRJ:llä niin meinaa sitä että Petrin täytyy olla hyvännäkönen jätkä. Onkohan NRJ:n sivulta linkki pikkutytöille Petrin alusvaate katalogiin? Juups menee jorma-tapio-pentin kanssa samaan kastiin. Kauniit pojat kilpailee ja levy-yhtiöt painaa uutta huttua eetteriin kun vanha biisi tippuu Novan listalla 10. sijan alapuolelle. EDIT:TYPOS -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |