Aihe: Sir Elwood
1
Bonham
02.11.2003 18:31:36
Ensi keskiviikkona on taas mahdollisuus nähdä Sir Elwoodin Hiljaiset Värit livenä klubissa.. pitkästä aikaa.

Eka levy ilmestyi vuonna 1991 ja olin kuin puulla päähän lyöty, sen verran herrojen meno teki vaikutuksen jo ihan ekoista keikoista lähtien.

Edelleen tallaa kiitettävästi omia polkujaan kotimaisessa musamaailmassa.

Odotan keikkaa erittäin paljon. Onk muita "faneja" langoilla?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mika Antero
02.11.2003 19:19:36 (muokattu 02.11.2003 19:20:04)
Onk muita "faneja" langoilla?

Kuuluu niihin bändeihin, joita jostain syystä inhosin aluksi suuresti. Ärsyttävää jollotusta, "Viimeisellä rannalla" kiristi hermojani. Jotenkin Lehti & kumppanit kuitenkin saivat minusta luovutusvoiton ja aloin huomaamaan, että hienoja biisejähän heillä on, ja eräänä päivänä tajusin poistuvani levykaupasta bändin live käsissäni...

Johtuneeko sitten haastatteluista vai biiseistä, mutta Sir Elwoodista henkii jotain semmoista mikä Helsingissä on hyvää, semmoista nostalgista Kallio-romantiikkaa.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
RBB
02.11.2003 21:20:32
Joo kyllä mie tunnustaudun bändin faniksi. Omistan heidän kaksi tuotostaan ja varsinkin "sellaista se on" on erittäin hyvä kipale...Toivottavasti jätkät jaksaa viela pitkään vetää tätä jo tutuksi tullutta keskiolutjatsia..
RokRok
HaloOfFlies
02.11.2003 22:35:28

Joo kyllä mie tunnustaudun bändin faniksi. Omistan heidän kaksi tuotostaan ja varsinkin "sellaista se on" on erittäin hyvä kipale...Toivottavasti jätkät jaksaa viela pitkään vetää tätä jo tutuksi tullutta keskiolutjatsia..

Sama täällä, kaksi kertaa oon nähnyt bändin livenä ja kaksi levyä löytyy. Toimii livenä suhteellisen hyvin.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
vantage
03.11.2003 09:18:25
Tämä uusi live löytyy!
Pitäisi kyllä olla sekin live missä on se Sellaista se on biisikin livenä.
Mutta mene ihmeessä kattomaan.
Heavy Metal Is The Law
Veke
03.11.2003 10:02:11
Kokoelma löytyy ja kyllähän sitä silloin tällöin humalassa voi kuunnella. Melko neutraali bändi.
Deg
03.11.2003 19:21:02

Hiljaiset värit on kova bändi kyllä. Itseltäni ei löydy muita kuin se kokoelma, mutta raudanlujaa kamaa siinä on ainakin kaikki piisit. Yhden niistä olen jopa nauhoittanut omana versiolla mankalle yhdistelmällä kitara&"laulu"ääni.
Sexual Chocolate, Baby!!
Raipe
03.11.2003 20:05:15
Minä pidän.
elina_kerttu
03.11.2003 20:09:19
Diggailen...
Mr. Mustard
03.11.2003 20:32:40
Sujuvasti kuuntelen...Vaimo on suurempi fani, joka on ostanut aika monta orkesterin levyä. Keikalla on tullut nähtyä ja kuultua ja ihan toimiva ryhmä. Välillä kuulostaa liian tyypillisen suomalaiselta rennosti-ranteet-auki fiilistelyltä.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
suvereeni
04.11.2003 12:04:18
Kyllähän Sir Elwoodi on hyvä bändi. Heidän kokoelmalevy on omistuksessani, mutta vielä en ole ehtinyt live-keikalle. Tulevana perjantaina olisi mahdollisuus Seinäjoelle käydä yhtyettä katsastamassa. Pitää vissiin mennä.
Rokkikana
05.11.2003 15:08:36
Joskus kymmenisen vuotta sitten satuin Tulliklubille keikalle, ja olin heti ihan myyty.

Viime vuosina on kyllä innostus aika lailla laskenut, ja olen vankasti sitä mieltä että jos kuuntelisin kaikki omistamani viisi SEHVin levyä putkeen, saattaisin hyvinkin hypätä ikkunasta, on se sen verran masentavaa.

Sitä paitti Hansu ei ole niiden kanssa enää. En halua mennä keikalle enää.

Vaan on mulla kuitenkin kauniit kasvot ja terävä pää ja punaset hiukset, ja kyllä se vaan teinityttöön teki vaikutuksen kun käheä-ääninen laulaja lavalta katteli. Mua se katteli. Ihan varmaan. Niinkun Yrjänäkin aina.
Menikö tämä nyt ohi asiasta jo?
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Matti Nykänen
Fortune
05.11.2003 15:10:51
Tämä on niitä bändejä, joiden levyt eivät täysin potki, mutta jotka haluaisin jostakin syystä nähdä livenä. Jokin niissä levyissä sanoo, että musiikkinsa on tarkoitettu elävänä soitetuksi.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Jkob
28.11.2003 20:02:32
Puunuken ja Viimeisellä rannalla - lätyt omistan ja tässä vaiheessa voin kertoa että tuo uusi olis seuraavaksi hankintalistalla. Onkos jollain kokemuksia herrain uusimmasta levystä? Jaajuu, orkesteri potkii ja kovaa
"Times are tough, huh, bud!"
guitargirl
01.12.2003 17:27:23
Onk muita "faneja" langoilla?

Tunnustan. Diggaan bändistä tosi paljon, mun levyhyllyssä komeilee monta niiden levyä :) Elwoodit osaa mun mielestä käyttää loistavasti soittimia ja ne pääsee arvoonsa etenkin ku kuuntelee jossain autossa (pienessä tilassa) stereot täysillä. Viime aikoina oon kuunnellu vähemmän, mut täytyy jatkaa kuuntelua, ku hankin sen uuden levyn.

Levyistä sen verran, et aikasempi tuotanto on pääasiassa hyvää kamaa, etenkin jus kokoelmalevyn biisit. Vähän petyin "Pohjoisesta tuulee taas"-levyyn, toivoisin, et tää uus olis nyt hiukan parempi. :)
Ptlepha
15.05.2020 14:23:57
Huom! Olet kirjoittamassa yli 6009 päivää vanhaan aiheeseen!

Mutta pitkä on ollut julkaisutaukokin joka päättyi kuin päättyikin: https://www.youtube.com/watch?v=waGtBETEwbU
Welho-77
18.05.2020 13:32:13
Ptlepha: Mutta pitkä on ollut julkaisutaukokin joka päättyi kuin päättyikin: https://www.youtube.com/watch?v=waGtBETEwbU

Aika moinen pettymys :D Tuskin kuuntelen enää toiste koko biisiä ja myin hyllystä discografiankin.
Tosin eihän bändi ole mitään erikoisia biisejä ole julkaissut 25 vuoteen, ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Tosin tämän bändin kohdalla ei voi tehdä parempaa kun eka 7" ja eka albumi.
Long live the King of Mercy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)