Tällainen 60- ja 70-lukujen rockista vaikutteensa ammentava brittibändi on kolahtanut mulle lujaa. Aivan ajatonta musaa, todella loistavaa mun mielestä. Itse yhtye on todella aliarvostettu, aivan turhaan. Loistavia levyjä on tullut jo 10 vuoden ajan. Kaksi levyä omistan ja lisää haluan tätä musaa. Jos on elokuva "Lock Stock & Two Smoking Barrels" tuttu, niin kyseisen leffan tunnari on tämän yhtyeen käsialaa. Mitäs mieltä M-netissä ollaan tästä yhtyeestä? "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Tällainen 60- ja 70-lukujen rockista vaikutteensa ammentava brittibändi on kolahtanut mulle lujaa. Aivan ajatonta musaa, todella loistavaa mun mielestä. Itse yhtye on todella aliarvostettu, aivan turhaan. Loistavia levyjä on tullut jo 10 vuoden ajan. Kaksi levyä omistan ja lisää haluan tätä musaa. Jos on elokuva "Lock Stock & Two Smoking Barrels" tuttu, niin kyseisen leffan tunnari on tämän yhtyeen käsialaa. Mitäs mieltä M-netissä ollaan tästä yhtyeestä? Omistan yhtyeen kokoelman, ja jonkun verran on tullut kuunneltua. Ihan perusmatskua mielestäni, ei mitään tajunnan räjäyttävää. "Ihan kiva" -osastoa. Hey silly, I got a fork. |
Parhaimmillaan loistava ja todellisia groovebiisejä tekevä yhtye. Pahimmillaan tylsiä aikuispop-hitureita. Erityismaininta hienoista levynkansista. En edes tiennyt, että on vielä kasassa, mutta allmusicin mukaan on tänäkin vuonna pukannut levyn pihalle. TJEU-biiseinä Hundred Mile High City, Travellers Tune ja The Day We Caught The Train. |