Nuages 27.09.2003 17:01:49 (muokattu 27.09.2003 17:02:23) | |
---|
Ei hemmetti! Miten ihmeessä tällaista edes julkaistaan? Varmaan turhin biisi, mitä olen ikinä kuullut. Onhan tämä vain minun mielipiteeni, mutta en silti voi käsittää... "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
Härski 27.09.2003 17:43:52 | |
---|
Samaa olen mietiskellyt.. hyvää musaa olis vaikka kuinka paljon tyrkyllä, mutta ei. Kyllä tämä vitun mokeltaminen menee läpi saatana. |
kalkkuna 27.09.2003 17:47:59 | |
---|
Voi .... mitä paskaa nykyään "kuunnellaan", mikä * nykynuorisoa vaivaa? |
kkeppana 27.09.2003 18:36:06 | |
---|
Kyseinen tuotos menee mulla ainakin kolmen ärsyttävimmän kuulemani joukkoon. Aina kun tota kuuluu jossain niin alkaa vatsahapot jylläämään, HELVETTI mitä paskaa. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
HaloOfFlies 27.09.2003 20:13:29 (muokattu 27.09.2003 20:21:40) | |
---|
Samat reaktiot täällä. Kaikenlaisia sitä nykyisin studioon päästetään. Ei tuo ole edes musiikkia. Se, että kyseinen artisti päästettiin tekemään kokonainen levyllinen täyttä paskaa on kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus. Ja sitten tämä saa tehosoittoa ja vielä hyviä arvosteluja! Tosiaankin ihme maku nykynuorisolla kun tällaista suosivat. Hyvät bändit ei pääse esille, kun tuollaiset lahjattomat pellet pääsevät jylläämään listoilla. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Timesby 27.09.2003 20:25:29 | |
---|
kauheaa saastaa :s Hyvä yritys on puoli porkkanaa. |
Basismi 27.09.2003 22:59:38 | |
---|
Heh, täähän on just mahtavaa! Viimeisen päälle oikeanlainen "informer-bailando-mambonumberfive"-hitti kesän kuumimpaan pailuaikaan. Tätä lisää! It's hard to be humble when you're so fucking big! |
HaloOfFlies 28.09.2003 01:14:18 | |
---|
Heh, täähän on just mahtavaa! Viimeisen päälle oikeanlainen "informer-bailando-mambonumberfive"-hitti kesän kuumimpaan pailuaikaan. Tätä lisää! Et voi olla tosissasi. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
JCM 28.09.2003 09:43:09 | |
---|
Parasta antia sarjassa -Shake that ass- biisejä. Miks tää on Rock, pop, alternative alueella. Miks tää yleensä on muusikoiden.netissä. Tuo on kaukana musiikista. |
Brian May jr. 28.09.2003 11:28:05 | |
---|
Ja vielä jotkut väittää Sean Paulia reggaeheeboks, ja jos hän sellanen oikeastikkin on niin reggaeheebot my ass! Kaameeta sontaa. Maailmassa on monia aidosti soittotaitoisia muusikoita/bändejä mutta listoille pääsevät juuri ne päinvastaiset. Toivotaan että joskus käy toisin. Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
mie 28.09.2003 11:33:35 | |
---|
Miks tää on Rock, pop, alternative alueella. Miks tää yleensä on muusikoiden.netissä. Samaa ihmettelin minäkin. Onneksi en ole kuullut siitä kun kymmenen ensimmäistä sekuntia, eikä se ollut rokkia eikä poppia nähnytkään. Se minua ihmetyttää vielä enemmän että mikä tässä nyky lätkytys paskassa oikein nuoria kiinnostaa, koska kaikki biisithän ovat enemmän tai vähemmän kopioita toisistaan. Ja se minua ihmetyttää vielä enemmän, että miksi musiikkia on pitänyt alkaa tehdä tietokoneella, koska eikös musiikki ole sitä että soitetaan jotain instrumenttia ja lauletaan päälle, eikä se että tehdään ensin yksinkertainen aina yhtä "omaperäinen" rumpulätkytys taustalle ja puhutaan nopeasti päälle. Ihmeellistä tämä nukyaika. Onneksi en kuuntele radiota. Kaikki mitä nyt sanon on valetta. |
Steve McBeach 28.09.2003 12:02:19 | |
---|
Ja vielä jotkut väittää Sean Paulia reggaeheeboks, ja jos hän sellanen oikeastikkin on niin reggaeheebot my ass! Sean Paul edustaa dancehall -musiikkityyliä, joka liittyy reggae musiikkiin siten että on samalta saarelta kotoisin. Valitettavasti vaan paljon köyhempi musiikkityyli kuin reggae, mutta toisaalta on myönnettävä että olen huonompiakin radiohittejä kuullut kuin tämä Get Busy, joka kyllä on ärsyttävä. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
FrankComa 29.09.2003 10:32:00 | |
---|
huonoa musaa... Die Eier Von Satan! |
Basismi 29.09.2003 10:41:10 | |
---|
Et voi olla tosissasi. Puoliksi. Menkäähän paikalliseen yökerhoon ja parkkeeratkaa tanssilattian viereen kun tämä piisi soi. Nauttikaa perseistä. Videokin on ihan ok ;) It's hard to be humble when you're so fucking big! |
krushing 29.09.2003 11:26:15 | |
---|
Puoliksi. Menkäähän paikalliseen yökerhoon ja parkkeeratkaa tanssilattian viereen kun tämä piisi soi. Nauttikaa perseistä. Videokin on ihan ok ;) niin. tästä siinä on kyse. dancehallissa on paljon hauskoja juttuja ja murinaa ja pauketta, mutta eihän tätäkään nyt varsinaisesti kotikuunteluun ole tarkoitettu. kuten sanottu, nauttikaa perseistä. bo! |
Nuages 29.09.2003 13:04:25 | |
---|
Mutta mulla alkaa kyllä tekemään pahaa tämän biisin soidessa, joten en voi niistä perseistä täysin siemauksin nauttia. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
MrQ 29.09.2003 13:19:56 | |
---|
En enää ikinä sano hevipalstaa idioottien mellakkakentäksi. NÄköjään täällä ollaan ihan yhtä tiukkapipoja. Kuunnelkaa helvetti ajatuksella niitä piisejä ennen kuin muodostatte noin kriittisiä mielipiteitä, tai olkaa ainakin kohteliaita ja jättäkää tällaiset kommentit kokonaan pois tältä palstalta. Tämä on muusikoiden.net. Muusikon tulisi ymmärtää musiikkia aivan hemmetin paljon laajemmin kuin mitä itse tekee tai kuuntelee. Tietenkin, jos olette jotain bändärijätkiä ja wannabekriitikoita niin hyvä alku ainakin tässä on. Tarkoitan tällä sitä, että on paljon paljon paljon paljon vaikeampaa tehdä pop-hitti, joka paitsi toimii kappaleena myös myy vähintään odotustensa mukaisesti kuin jotain "taiteellista" horsecrap autotallirokkappaletta, joita 99.99% prosenttia tämän palstan kestoipittäjistä tekee. Jos joku ihminen osaa yhdistää kohtuullisen määrän kulttuuripsykologiaa (sillä eri geografisilla alueilla ovat omat mieltymyksensä musiikkiin; eurothrash ei olisi ikinä myynyt jenkeissä ta japanissa.) ja musiikin tuntemusta, ja saa tehtyä kansainvälisen hitin, niin onhan se jumalauta tasokasta toimintaa ja ammattitaitoa vaativaa. Vaikka piisi itsessään olisikin p^*ska, kuten sean paulin koko tuotanto. |
HaloOfFlies 29.09.2003 13:34:33 | |
---|
niin. tästä siinä on kyse. dancehallissa on paljon hauskoja juttuja ja murinaa ja pauketta, mutta eihän tätäkään nyt varsinaisesti kotikuunteluun ole tarkoitettu. kuten sanottu, nauttikaa perseistä. bo! Nautin perseistä musiikin ollessa pois päältä. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Nuages 29.09.2003 13:56:56 | |
---|
Vaikka piisi itsessään olisikin p^*ska, kuten sean paulin koko tuotanto. Hei. Nyt meni vähän ohi. Ensin haukut meidät ja lopuksi teilaat itsekin Sean Paulin tuotannon..? Minkä minä voin sille, että tuo biisi saa minut yksinkertaisesti voimaan pahoin? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
MrQ 29.09.2003 14:06:39 | |
---|
Hei. Nyt meni vähän ohi. Ensin haukut meidät ja lopuksi teilaat itsekin Sean Paulin tuotannon..? Minkä minä voin sille, että tuo biisi saa minut yksinkertaisesti voimaan pahoin? Koska kirjoituksestanne huokaa kohtuullinen perehtymättömyys asiaan. pop-musiikissahan idea onm se, että se on päällisin puolin simppeliä kuin mikä, se laulumelodia versessä, tai kertsi tai joku musiikillinen nyanssi tai jokin joka jää soimaan päähän. mutta pinnan alla ne hulppeudet piilevät. Jos kuuntelisit sean paulin tuotannollista puolta, sitä, miten samplet ovat tasapainossa keskenään, miten on liidit miksattu, kuinka laajaa soundimaailmaa pystytään luomaan ja miten teemoja varioidaan kuuntelisit mitä sean paul sanoo ylipäätään, tajuaisit kuiinka riimittely ei ole kovin helpoa, vaan vaatii ammattitaitoa kirjoittajalta ja toteuttajalta, et suhtautuisi noin perusnegatiivisesti mihinkään tuotantoon. Ei, sean paul ei todellakaan ole sellaista musiikkia jota toivoisin joutuvani kuuntelemaan. moni muukin on yhtä vastenmielistä. mutta kun näin käy, kuuntelen mieluummin sitä miten se kappale on tehty, saatan oppiakin jotain. Siksi vituittaa tällaiset v*ttu se on paskaa ku se o poppii- keskustelut. Keskustelisite edes, nyt vain myötäilette. |