Aihe: zen cafeen kokoelma..
1
PuNkKi
26.09.2003 21:47:26
Mitäs mieltä porukka on tuosta zen cafeen uudesta
kokoelmasta joka tänään ilmestyi? saman vanhan
toistoahan tuo on mutta kuitenkin..
itse tuli se hankittua eikä kyllä kaduta vielä ainakaan yhtään.
eka seedee zen cafeelta mulla :)

rok.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
HaloOfFlies
27.09.2003 00:09:47

Mitäs mieltä porukka on tuosta zen cafeen uudesta
kokoelmasta joka tänään ilmestyi? saman vanhan
toistoahan tuo on mutta kuitenkin..
itse tuli se hankittua eikä kyllä kaduta vielä ainakaan yhtään.
eka seedee zen cafeelta mulla :)

rok.

Tekisi kyllä mieleni hankkia, noiden harvinaisuuksien ja parin uuden biisin takia. Kaikki studiolevyt omistan jo, joten tiedän että kokoelma on hyvä. Zen Cafe on yksi Suomen kaikkien aikojen bändeistä.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
soolo
27.09.2003 00:11:58
Tekisi kyllä mieleni hankkia, noiden harvinaisuuksien ja parin uuden biisin takia. Kaikki studiolevyt omistan jo, joten tiedän että kokoelma on hyvä. Zen Cafe on yksi Suomen kaikkien aikojen bändeistä.

tjaa minulle tämä uusi zen ei oikein kolahda
elämä on laiffii
Kitaranraiskaaja
27.09.2003 00:13:06

Mitäs erikois- ja uutuusbiisejä tuo sisältää?

Zen Cafe on yksi Suomen kaikkien aikojen bändeistä.

Yllättävää.
Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen"
JESTANPOO!
HaloOfFlies
27.09.2003 00:27:04 (muokattu 27.09.2003 00:42:52)

Mitäs erikois- ja uutuusbiisejä tuo sisältää?

Yllättävää.

Uutuusbiisi on sinkkuhitti Piha Ilman Sadettajaa, harvinaisuuksia mm. Paskainen Koira, Maailman Helpoin Asia, Teit Minut Eilen, Keskustassa Rauhallista ja Tyypit. Lisäksi mukana on muutama video ja myös albumiraitoja kuten Tuulensuoja. Joten hieno paketti mielestäni. Ei pelkästään niitä hittejä, vaan myös vähemmän tunnettuja albumiraitoja ja sitten ennen julkaisemattomia biisejä(niitä on peräti 6 kappaletta) ja yksi uutuusbiisi.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
helmihillo
28.09.2003 15:02:47

Uutuusbiisi on sinkkuhitti Piha Ilman Sadettajaa, harvinaisuuksia mm. Paskainen Koira, Maailman Helpoin Asia, Teit Minut Eilen, Keskustassa Rauhallista ja Tyypit. Lisäksi mukana on muutama video ja myös albumiraitoja kuten Tuulensuoja. Joten hieno paketti mielestäni. Ei pelkästään niitä hittejä, vaan myös vähemmän tunnettuja albumiraitoja ja sitten ennen julkaisemattomia biisejä(niitä on peräti 6 kappaletta) ja yksi uutuusbiisi.

Tuota tyypit kappaletta olenkin jo ehtinyt metsästää pidemmän aikaa...koskahan se opintotuki tulee.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)