Aihe: Kingston Wallin livevideot?
1
belarusman
25.09.2003 15:02:39

Satuin saamaan tuossa Kingston Wallin livekeikan videon lainaan. Se oli Vernissa-klubilla Tikkurilassa 4:llä kameralla tallennettu ihan ok pätkä! Siis keikka oli täyttä timangia, mutta kun rupesin nauhottaan sitä itelle, niin pian tulin huomaamaan, että nauha oli sen verta suttunen ettei kunnollista kopiota saanu tehtyä..Kysynkin siis tietääkö kukaan saako noita filkkoja jostain tilattua..kun niitä kerran siis on näköjään olemassa??Help Me!!
Your's truly: Marko " Spuge" Hämäläinen
Diablero
25.09.2003 18:32:11
Satuin saamaan tuossa Kingston Wallin livekeikan videon lainaan. Se oli Vernissa-klubilla Tikkurilassa 4:llä kameralla tallennettu ihan ok pätkä! Siis keikka oli täyttä timangia, mutta kun rupesin nauhottaan sitä itelle, niin pian tulin huomaamaan, että nauha oli sen verta suttunen ettei kunnollista kopiota saanu tehtyä..Kysynkin siis tietääkö kukaan saako noita filkkoja jostain tilattua..kun niitä kerran siis on näköjään olemassa??Help Me!!

on niitä. mulla on
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Definhel
25.09.2003 18:59:52
on niitä. mulla on

Mulla taas ei ole
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
overtake
25.09.2003 20:11:10
Mulla taas ei ole

mulla taas on. muistaakseni pari, kolme showta Lepakosta 92-94 vuosilta.
Diablero
25.09.2003 20:39:27
mulla taas on. muistaakseni pari, kolme showta Lepakosta 92-94 vuosilta.

sullakin ;)
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
The Duke
25.09.2003 21:06:12
10 keikkaa löytyy + sit jotain lyhyitä pätkiä jostain keikkamatkoilta jne. Kaikki tällä hetkellä VHS-formaatissa mutta kaveri osti polttavan DVD-aseman joten pian saan keikat cd:lle. Jee, jee ja Jep, jep!
It's not another state of mind..It's another mind of state...
salmivaara
26.09.2003 12:50:13

Kaverilla olis Kuusamon kansanopistolaisten tekemä KW-pätkä. Kuvattu paikallisessa räkälä-diskossa.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
AoA
26.09.2003 17:25:59
Kaverilla olis Kuusamon kansanopistolaisten tekemä KW-pätkä. Kuvattu paikallisessa räkälä-diskossa.

noitahan löytyy sieltä täältä. tosin ois hauska nähdä joku hyvä laatuinen.
Easy Comes Easy Goes
hrududum
29.09.2003 19:28:34
http://pub95.ezboard.com/fkingstonw … umfrm1.showMessage?topicID=20.topic

Tuo keskustelu on jo muutaman kuukauden vanha, mutta ehkä nuo vielä niitä suostuvat kopioimaan. Keikat on kyllä ihan hyvälaatuisia, mutta kuten tuollakin mainitaan, vaati kohtalaisen koneen (oma cele500 nykyttää aina vähän rankemmassa menossa).
salmivaara
01.10.2003 12:48:59

noitahan löytyy sieltä täältä. tosin ois hauska nähdä joku hyvä laatuinen.

Laatu oli muistaakseni ihan ok. Olin tosin kännissä kun katottiin se joten..
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
juxi
06.10.2003 14:51:18
Tässä syy asentaa p2p-ohjelmisto. Muutamat lepakon keikat ja pari muutakin löytyy ainakin donkey-verkosta.
"Amor on kierosilmä. Se selittää monta asiaa." -Aku Ankka
voltasparta
06.10.2003 17:13:28
isdn:llä on aika tuskasta imúttaa. hitto, olis kyl tosi fibat päällä jos sais livenä wallii......
burnin up in speed...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)