volvo740 24.09.2003 22:43:03 | |
---|
Moro. Mitä kuuluu takavuosien britti(poika)bändille Cutting Crew. Joka herätti 80-luvulla yhtä suuria ärtymyksen tunteita kuin esim. Päkkärit nykyään mutta nyt kuulostaa pirun hyvältä. Hmmm..kuulostaako Back Street Boys 20 vuoden päästä hyvältä. * miettii omaa tulevaa keski-ikäänsä * |
Pertsa 25.09.2003 08:24:31 | |
---|
Moro. Mitä kuuluu takavuosien britti(poika)bändille Cutting Crew. Joka herätti 80-luvulla yhtä suuria ärtymyksen tunteita kuin esim. Päkkärit nykyään mutta nyt kuulostaa pirun hyvältä. Hmmm..kuulostaako Back Street Boys 20 vuoden päästä hyvältä. * miettii omaa tulevaa keski-ikäänsä * Enpä tiedä bändistä juuri muuta kuin, että "I just died in your arms tonight" on mielestäni pirun hyvä biisi. Tuossa on kotisivu. http://www.tgilmore.com/cc/ Näköjään on yhtyeen kitaristikin kuollut viime vuoden puolella. |
Bonham 25.09.2003 09:33:47 | |
---|
Enpä tiedä bändistä juuri muuta kuin, että "I just died in your arms tonight" on mielestäni pirun hyvä biisi. Tuossa on kotisivu. http://www.tgilmore.com/cc/ Näköjään on yhtyeen kitaristikin kuollut viime vuoden puolella. Kyllä, tuo biisi siitä mieleen on jäänyt ja se toimii edelleen (mulla on se jollain kokoelmalla). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jomppa82 27.09.2003 09:44:59 | |
---|
Erityisen hyvin se toimii GTA Vice Cityssä misuja lahdatessa. :D Terveellä nuorellamiehellä on aina nuha. |
depe 27.09.2003 11:47:04 | |
---|
Erityisen hyvin se toimii GTA Vice Cityssä misuja lahdatessa. :D Näin on. Ja muutenkin pelissä on loistavaa musiikkia. |
jomppa82 27.09.2003 11:53:25 | |
---|
Näin on. Ja muutenkin pelissä on loistavaa musiikkia. Slayer - Raining Blood yhdistettynä pizzaskootterilla ajamiseen = rautaa. Mitä taas Cutting Crewiin tulee, ostin jokunen vuosi sitten heidän LP:nsä. Itse olen sen verran nuorempaa sukupolvea, etten tiennyt heidän olleen aikansa poikabändi. Koska minua ei näin ollen kiusattu neljävuotiaana homomusiikin kuuntelusta, pidin kappaleesta vielä levyn ostaessani. Vasta viimeaikoina minulle on selvinnyt ettei kyseessä ollut muusikoiden piirissä kovin briljantti ja arvostettu popyhtye. Siksi olen kääntänyt asian niin, että onhan se GTA:ssa hyvää lahtausmusaa. Itseironia on aina hyvästä, etenkin kun joka sana on totta eikä silti kiinnosta ketään. Terveellä nuorellamiehellä on aina nuha. |
overtake 27.09.2003 14:47:16 | |
---|
Olikos tämä joku yhden hitin ihme kun ei tule kyllä bändistä mitään muuta mieleen kuin tuo 'died in your arms tonight' biisi joka soi novalla 12 kertaa päivässä? |
depe 27.09.2003 20:04:12 | |
---|
Tehdään tästä peliaiheinen topic. Miten Vice Cityssä pääsee ns. *ussimaan niitä toisen sukupuolen edustajia? |